To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-28
Kraków: Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr sprawy: DZP-291-2826-II/2015
Numer ogłoszenia: 287852 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240722 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, faks 012 6624410.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr sprawy: DZP-291-2826-II/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zwanych dalej meblami w zakresie: Zadania nr 1 - meble dla Domu Studenckiego Nr IV 31-425 Kraków al.. 29 Listopada 48 B, Zadania nr 2 - meble dla Domu Studenckiego Nr III 31-425 Kraków al. 29 Listopada 48 C, Zadania nr 3 - meble dla Instytutu Ekologii i Hodowli Lasu Zakład Ekologii Lasu i rekultywacji - Wydział Leśny 31-425 Kraków, al. 29 Listopada 46. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został wskazany w załączniku nr 2 do siwz. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usług dodatkowych, które składają się na przedmiot zamówienia, w szczególności: a) do dostarczenia mebli fabrycznie nowych, wolnych od wad, kompletnych do miejsca dostawy o którym mowa w pkt. 1 oraz do wniesienia mebli w miejsce wskazane przez Zamawiającego. b) do zamontowania, ustawienia, stabilizacji dostarczonych mebli. c) do udzielenia gwarancji i świadczenia usług serwisowych na warunkach wymaganych zgodnie z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Zamawiający podkreśla, iż nazwy własne podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia są nazwami przykładowymi i winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań do zastosowania. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania przez Wykonawcę produktu równoważnego w stosunku do określonego przez Zamawiającego, przy czym ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie towar o standardach jakościowych oraz właściwościach takich samych bądź lepszych w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego. Składając ofertę, Wykonawca będzie zobowiązany wskazać nazwę oferowanego produktu, jego typ oraz producenta oraz przedstawić w ofercie opis techniczny oferowanych zamienników w zakresie wszystkich parametrów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w zakresie 3 zadań. 6. Termin realizacji: A. Termin dostawy mebli dla zadania nr 1 i zadania nr 2 wynosi do dwóch tygodni od dnia przekazania przez Zamawiającego pisemnego zawiadomienia o możliwości jej realizacji z zastrzeżeniem, że Zamawiający zawiadomi o planowanej dostawie nie później niż do dnia 16.11.2015 r. B. Termin dostawy mebli dla zadania nr 3 wynosi do dwóch tygodni od dnia zawarcia umowy. C. Umowa zostaje zawarta z dniem jej podpisania przez obie strony. D. Do momentu protokolarnego odbioru mebli Wykonawca zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty związane z ich przechowywaniem w tym koszty ubezpieczenia, a Zamawiający nie poniesie z tego tytułu dodatkowych kosztów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: meble dla Domu Studenckiego Nr IV 31-425 Kraków al.. 29 Listopada 48 B
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA KRZYSZTOF BIEDA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA KRZYSZTOF BIEDA
- Produkcyjno - Usługowo - Handlowa Krzysztof Bieda, ul. Józefa Piłsudskiego 43, 34-600 Limanowa, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30274,00
Oferta z najniższą ceną: 30274,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76823,34
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: meble dla Domu Studenckiego Nr III 31-425 Kraków al. 29 Listopada 48 C
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA KRZYSZTOF BIEDA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA KRZYSZTOF BIEDA
- Firma Produkcyjno - Usługowo - Handlowa Krzysztof Bieda, ul. Józefa Piłsudskiego 43, 34-600 Limanowa, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37111,00
Oferta z najniższą ceną: 22317,12 / Oferta z najwyższą ceną: 89856,42
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- 06/2025 Dostawa mebli wraz z montażem oraz dostawa krzeseł biurowych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. K. Jonschera w Łodzi
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
- Zakup pierwszego wyposażenia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.