eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa mebli biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-22

Katowice: Dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 287868 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193114 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, zwanych dalej meblami. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem: Część A Stół kwadratowy (76 szt.),Stolik szkolny (13 szt.), Stolik uczniowski (6 szt.) - zgodnie z zał. nr 2A do SIWZ; Część B Szafka stojąca gospodarcza (4 szt.), Półki wiszące (12 szt.) - zgodnie z zał. nr 2B do SIWZ; Część C Stół konferencyjny (1szt.), Szafka średnia (1szt.), Krzesło na stelażu metalowym (15szt.) - zgodnie z zał. nr 2C do SIWZ. 3. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawierający minimalne wymagane parametry techniczne mebli zawarto w załącznikach nr 2A-2C, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach (montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia). 5. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu i realizacji zamówienia: 1) Oferowane meble w zakresie wszystkich części muszą być fabrycznie nowe i nie używane, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli; 2) Po zawarciu umowy, a przed dokonaniem dostawy, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym kolorystykę dostarczanych mebli (dotyczy wyłącznie sytuacji, kiedy kolorystyka mebli pozostaje do wyboru przez Zamawiającego); 3) Termin płatności faktury: 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT; 4) Zamawiający dopuszcza realizację dostaw częściowych; 5) Meble winny być dostarczone w dni robocze, w godzinach 8:00 - 15:00. Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania Zamawiającego o planowanej dostawie co najmniej z 3 dniowym wyprzedzeniem ( w formie rozmowy telefonicznej lub wiadomości fax, e-mail). Zamawiający może odmówić przyjęcia mebli dostarczonych w dni uznane u Zamawiającego za wolne od pracy oraz w dni powszednie poza godzinami 8:00 - 15:00. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych: a) za równoważne Zamawiający uzna meble, których parametry techniczne i funkcjonalne oraz standardy jakościowe będą takie same lub lepsze w stosunku do mebli opisanych przez Zamawiającego. Podane nazwy należy traktować tylko przykładowo w celu lepszej orientacji Wykonawców co do jakości. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać ze wskazaniem lub równoważne; b) Zamawiający dopuszcza tolerancję ? 3% dla wszystkich wartości wskazanych w załącznikach nr 2A-2C do SIWZ. 7. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy. 8. Adres dostawy: 1) Meble o nr indeksu: 1-47069, 2-47069 - Osiedle Akademickie Uniwersytetu Śląskiego, ul. Niemcewicza 8, 43-400 Cieszyn; 2) Meble o nr indeksu: 44700 - Wydział Matematyki, Fizyki i Chemii. Instytut Chemii, ul. Szkolna 9, 40-007 Katowice; 3) Meble o nr indeksu: 42491 - Dział Administracyjno - Gospodarczy Wydziału Nauk o Ziemi, ul. Będzińska 60, 41-200 Sosnowiec; 4) Meble o nr indeksu: 46562 - Dom Studenta nr 2, ul. Studencka 17, 40-743 Katowice; 5) Meble o numerze indeksu: 1-41972, 2-41972, 3-41972 - Wydział Filologiczny, Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej, Pl. Sejmu Śląskiego 1, 40-032 Katowice. 9. Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowane meble: 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru. 10. Naprawy gwarancyjne będą dokonywane bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego, a całkowite usunięcie usterki nastąpi w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty powiadomienia Wykonawcy o usterce. 11. Jeżeli z przyczyn technicznych wady nie da się usunąć w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć na okres dokonywanej naprawy mebel zastępczy, o parametrach nie gorszych niż mebel przekazany do naprawy. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 16. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 19. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 20. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.10.00.00 - Meble 39.14.33.10 - Stoliki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część A Stół kwadratowy (76 szt.),Stolik szkolny (13 szt.), Stolik uczniowski (6 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.U.H. PRO-KALL-HAND Sp. z o.o., ul.Marszałkowska 80, 00-517 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22372,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25309,71

  • Oferta z najniższą ceną: 20308,53 / Oferta z najwyższą ceną: 30302,28

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część B Szafka stojąca gospodarcza (4 szt.), Półki wiszące (12 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KJK Meble Sp. z o.o., ul. Bp. H. Bednorza 2a-6, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5301,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6012,24

  • Oferta z najniższą ceną: 5933,52 / Oferta z najwyższą ceną: 10381,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część C Stół konferencyjny (1szt.), Szafka średnia (1szt.), Krzesło na stelażu metalowym (15szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KJK Meble Sp. z o.o., ul. Bp. H. Bednorza 2a-6, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2405,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2669,10

  • Oferta z najniższą ceną: 1654,35 / Oferta z najwyższą ceną: 5965,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.