Ogłoszenie z dnia 2014-01-24
Płock: Obsługa prawna zadania Budowa oczyszczalni wód opadowych z wylotem zbiorczym do rzeki Brzeźnicy
Numer ogłoszenia: 28796 - 2014; data zamieszczenia: 24.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Płockie Sp. z o.o., ul. A. Gradowskiego 11, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3644200, faks 024 3644202.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna zadania Budowa oczyszczalni wód opadowych z wylotem zbiorczym do rzeki Brzeźnicy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obsługa prawna zadania Budowa oczyszczalni wód opadowych z wylotem zbiorczym do rzeki Brzeźnicy. Obsługa obejmuje doradztwo prawne a w szczególności: 1) udzielanie bieżących konsultacji i porad prawnych, 2) opiniowanie ustne i pisemne przedstawionych przez Zleceniodawcę zagadnień i dokumentów, 3) przygotowywanie lub opiniowanie projektów dokumentów prawnych, w tym umów cywilnoprawnych, 4) sporządzanie pisemnych opinii, analiz i ekspertyz prawnych, 5) parafowanie dokumentów i pism, stanowiące formę wyrażania przez Zleceniobiorcę własnego stanowiska, 6) uczestniczenie w negocjacjach, sporach i rokowaniach po stronie Zleceniodawcy, 7) bieżące informowanie Zleceniodawcy o zmianach w przepisach prawa, które mogą mieć znaczenie dla realizacji procesu inwestycyjnego dla w/w zadania, 8) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych, w tym na terenie realizowanej w/w inwestycji, - na wniosek Zleceniodawcy, 9) reprezentowanie Zleceniodawcy - na jego wniosek - na spotkaniach zewnętrznych, poza jego siedzibą..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Radcy Prawnego Radca Prawny Radosław Ziółkowski, ul. Dworcowa 39, 99-320 Grabów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 117784,80
Oferta z najniższą ceną: 117784,80 / Oferta z najwyższą ceną: 117784,80
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawą do zastosowania tego trybu zamówienia jest art. 5 ust 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010r. Nr 113 poz. 759, zwanej dalej PZP). Zgodnie z nim w przypadku udzielenia zamówień na usługi niepriorytetowe (m.in.) usługi prawnicze) zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki lub negocjacji bez ogłoszenia, jeżeli zachodzi uzasadniony przypadek, w szczególności, gdy zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: a) naruszeniem zasady celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków, b) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań, c) poniesieniem straty w mieniu publicznym, d) uniemożliwiającym terminowej realizacji zadań. Wskazany powyżej przepis pozwala na zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki, mimo nie występowania przesłanek określonych w art. 67 PZP, gdy mamy do czynienia z uzasadnionym przypadkiem. W analizowanej sytuacji mamy do czynienia z okolicznością występującą w p. d) tj. uniemożliwiającym terminowej realizacji zadań. Obsługa prawna dla w/w zadania o wysokim stopniu skomplikowania i złożoności wymaga natychmiastowej reakcji ze strony zamawiającego dla dotrzymania przez niego swoich obowiązków i zapewnienia terminowości prac. Wybór wykonawcy z wolnej ręki pozwoli zaoszczędzić koszty oraz czas, jakie wiążą się z prowadzeniem bardziej sformalizowanego postępowania, co uniemożliwiłoby terminową i ciągłą realizację już rozpoczętego zadania. W konsekwencji konieczne jest przystąpienie do jak najszybszej jej realizacji. Przesłanka z art. 5 ust. 1a pkt. 4 PZP stanowi zatem uzasadnienie dla przyspieszonego wyboru w trybie z wolnej ręki Kancelarii Radcy Prawnego Radca Prawny Radosław Ziółkowski z siedzibą w Grabowie, ul. Dworcowa 39.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Kompleksowa organizacja oraz obsługa techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon Płock
- Zaprojektowanie i wyk. robót bud. w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Modernizacja Oddz. Chirurgii Dziecięcej, I i II Oddz. Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w WSZ w Płocku - etap II (2)"
- DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH STOSOWANYCH W CHEMIOTERAPII I PROGRAMACH LEKOWYCH - 8 PAKIETÓW
- ZAKUP SAMOCHODU POMOCNICZEGO DO WSPARCIA DZIAŁAŃ RATOWNICZO-GAŚNICZYCH
- Konserwacja i bieżące utrzymanie urządzeń elektrycznych obiektów mostowych przez rzekę Wisłę na terenie miasta Płocka w 2025 roku
- "Modernizacja bloku żywieniowego w Miejskim Przedszkolu nr 9 w Płocku"
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 3/2025 Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. "Przebudowa i remont pomieszczeń na 1. piętrze Szpitala Rejonowego w Raciborzu - Oddziału Neonatologii"
- Obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni oraz innych gminnych jednostek organizacyjnych
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.