eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › dostawa wozów strażackich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-01

POZYCJA 28796

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Jelenia Góra: dostawa wozów strażackich Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Wałbrzychu działajaca za posrednictwem Kancelarii Radcy Prawnego Iwony Ławińskiej-Tarsa, do kontaktów: Iwona Ławińska-Tarsa - Kancelaria Radcy Prawnego, ul. Muzealna 9a lok. 4, 58-500 Jelenia Góra, tel. +48 075 6447411, 0603 925 395, fax +48 075 6447412, e-mail: kancelaria@tarsa.jelenia-gora.pl, www.kwpsp.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wozów strażackich. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2006 roku, wozów strażackich: 1) lekki samochód dostawczo-rozpoznawczy, PN-EN 1846-1-L-2-4-0-1 z układem napędowym 4 x 4 - w ilości 1 sztuka; 2) średni uterenowiony samochód ratowniczo-gaśniczy PN-EN 1846-1 M-2-6-2000(2500)-8/1600-1, z układem napędowym 4 x 4 - w ilości 4 sztuki; 3) ciężki uterenowiony samochód ratowniczo-gaśniczy PN-EN 1846-1 S-2-4(3)-5000-8/3200-1-1, z układem napędowym 4 x 4 - w ilości 2 sztuki; 4) ciężki uterenowiony samochód ratowniczy nośnik kontenerów PN-EN 1846-1 S-2-2-2-1, z układem napędowym 6 x 6 - w ilości 1 sztuka; 5) kontener specjalistyczny DIN 14505/DIN 30722 - w ilości 1 sztuka. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wałbrzych. Kod NUTS: PL511. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 31.14.42.10 - 31.14.42.10 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość szacunkowa powyżej 60 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 139 200,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność faktur w ciągu 30 dni od ich otrzymania. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym ninieszym zamówieniem. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy na potwierdzenie czego przedstawią: Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy, wystawioną/-e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności : posiadają średnią arytmetyczną obrotów z ostatnich trzech lat obrachunkowych nie niższą niż 4 640 000,- PLN (w przypadku podmiotów zagranicznych przeliczenia waluty obcej na PLN dokona zamawiający według średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień otwarcia ofert) oraz posiadają na rachunkach bankowych wolne środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową na łączna kwotę nie mniejszą niż 2 500 000.- PLN - na potwierdzenie czego przedstawią: sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; informację banku/-ów, w którym wykonawca posiada rachunki bankowe, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (w przypadku podmiotów zagranicznych przeliczenia waluty obcej na PLN dokona zamawiający według średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień otwarcia ofert), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej po 2 zabudowy identyczne lub zbliżone do każdego typu wozu strażackiego, będącego przedmiotem zamówienia, oprócz lekkiego samochodu dowódczo-rozpoznawczego - na potwierdzenie czego przedstawią : wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (rozpoczętych i zakończonych) dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - wzór Dokument 2. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: KRP SIWZ 5/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.07.2006, cena - 90 PLN. Warunki i sposób płatności: płatne przelewem w ciągu 7 dni od otrzymania faktury. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.07.2006 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Wykonawcy składający oferty. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 18.07.2006, godzina 10:00, Kancelaria Radcy Prawnego - Iwona Ławińska-Tarsa, ul. Muzealna 9A, lokal nr 4, 58-500 Jelenia Góra.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego INTERREG III A. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.