Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-12
Gzy: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH dla DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OŁDAKACH
Numer ogłoszenia: 28798 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach, 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 0-23 6913017, fax 0-23 6913017.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.starostwopultusk.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH dla DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OŁDAKACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach. Zakres dostaw obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7, 06 - 126 Gzy transportem Wykonawcy i na jego koszt raz w tygodniu, tj. we wtorek w godzinach od 07.00 do 10.00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanego towaru. Dostarczenia artykułów mleczarskich spełniających wszystkie wymogi Zamawiającego, w szczególności świeżego, I klasy, odpowiedniej jakości: posiadający nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, odpowiedni termin ważności do spożycia podany w sposób widoczny na opakowaniu co najmniej 7 dni w dniu dostarczenia asortymentu z wyjątkiem sera twarogowego krajanki dla którego termin ważności minimum 4 dni w dniu dostarczenia. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania tzw. ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu produktów mleczarskich w urządzeniach chłodniczych spełniających warunki techniczne przewidziane w Polskiej Normie. Dostarczony towar całego przedmiotu zamówienia musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania (worki foliowe czyste, nieuszkodzone), mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu minimum 10 dni. Dostawy realizowane będą etapami w miarę potrzeb Domu Pomocy Społecznej, średnio około 1 raz w tygodniu, tj. wtorek dla całego przedmiotu zamówienia. Wykonawca otrzyma zapotrzebowanie faksem na rodzaj i ilość artykułów niezbędnych dla Domu dzień przed datą ich dostarczenia od upoważnionych pracowników Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty z rozwiązaniem równoważnym w zakresie jakości asortymentu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Oryginalny kod CPV: 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych Kod CPV wg słownika 2008: 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Oryginalny kod CPV: 15.90.00.00 - Napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.90.00.00 - Napoje, tytoń i produkty podobne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać dodatkowe warunki: a.Wykonawca ubiegający się o zamówienie, który zaproponuje rozwiązania równoważne w zakresie przedmiotu zamówienia, czyli rozwiązania o takim samym lub lepszym asortymencie (gramaturze) - musi to wykazać. b.Termin płatności wymagany minimum 30 dni od daty wystawienia faktury przez dostawcę, c.Akceptuje warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji, d.Sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą załączniki, oświadczenia i dokumenty kwalifikujące.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty: 1. Opis części przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1, 2. Formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru - załącznik nr 2, 3. Oświadczenie Wykonawcy i spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust.1 i art. 24 ust, 1 - 2 u. p. z. p. sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 3, 4. Oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 44 u. p. z. p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 4, 5. Wzór oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat itp. - załącznik nr 5 6.Oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy - załącznik nr 6, 7.Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 7, 8. Wzór oświadczenia, na podstawie art. 8 ust. 3 u. p. z. p., o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - załącznik nr 8, 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo lub inny dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualną decyzję lub zaświadczenie wydane przez właściwy organ inspekcji sanitarnej stwierdzające spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie oraz zapewnienie właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów (wg obowiązujących przepisów prawa dotyczących warunków zdrowotnych żywności i żywienia). 11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 12. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwopultusk.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7,06 - 126 Gzy.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7 (Budynek Administracji - Sekretariat), 06 - 126 Gzy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- Sukcesywny (codzienny) zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej w Chęcinach w roku 2025
- Dostawy produktów mleczarskich, olejów i tłuszczów roślinnych
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONE W TRYBIE PODSTAWOWYM BEZ NEGOCJACJI NA DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 - I/2025
- Dostawa produktów suchych spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.