Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-14
Będzin: zorganizowanie i przeprowadzenie niżej wymienionych szkoleń zawodowych oraz indywidualnego wsparcia psychologicznego dla 42 nowych i 23 kontynuujących Uczestników Projektu Rozwój i upowszechnienie form aktywnej integracji w MOPS Będzin
Numer ogłoszenia: 288021 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 11 Listopada 1, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2674982; 7614760, 61, faks 032 2674982, 7614760, 7614761.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ----------
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie niżej wymienionych szkoleń zawodowych oraz indywidualnego wsparcia psychologicznego dla 42 nowych i 23 kontynuujących Uczestników Projektu Rozwój i upowszechnienie form aktywnej integracji w MOPS Będzin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie i przeprowadzenie niżej wymienionych szkoleń zawodowych oraz indywidualnego wsparcia psychologicznego dla 42 nowych i 23 kontynuujących Uczestników Projektu Rozwój i upowszechnienie form aktywnej integracji w MOPS Będzin. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie od listopada 2010r. do grudnia 2010r. Konsultacje indywidualne z psychologiem w wymiarze po 2 godziny na osobę dla nowych i kontynuujących Projekt uczestników, Zakres tematyczny zniwelowanie barier psychologicznych występujących u osób nieaktywnych zawodowo, wzmocnienie ich pewności siebie, motywacja do aktywnej obecności na rynku pracy. Zamawiający wymaga aby konsultacje indywidualne z psychologiem odbywały się w siedzibie Zamawiającego w przygotowanych do tego celu salach. Szczegółowy wykaz kursów wraz z liczbą godzin uczestników i liczbą godzin kursów dla nowych i kontynuujących Projekt Uczestników. Opiekun osób starszych i dzieci 1. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna 45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 160 godzin dla 12 Uczestników nowych zgodnie z poniższym programem wykonywanie zabiegów pielęgnacyjno-higienicznych (m.in. pielęgnacja małego dziecka, pielęgnacja ran przewlekłych, pielęgnacja chorego leżącego w łóżku), zasady żywienia dzieci, osób starszych, rozwiązywanie problemów zdrowotnych (wieku rozwojowego, wieku geriatrycznego), udzielanie pierwszej pomocy w stanach zagrożenia zdrowia (dziecka, osoby starszej), reanimacja, umiejętność prawidłowej opieki, zagospodarowanie wolnego czasu, współpraca z podopiecznym i jego rodziną, rozpoznawanie, klasyfikacja i eliminowanie czynników i sytuacji zagrażających zdrowiu i bezpieczeństwu podopiecznego, zapoznanie się z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy podczas opieki nad dzieckiem, osobą starszą i zajęcia praktyczne 2. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna 45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 100 godzin dla 4 Uczestników kontynuujących Projekt zgodnie z poniższym programem z uwzględnieniem maksymalnie dużej liczy godzin zajęć praktycznych na doskonalenie już nabytych umiejętności. wykonywanie zabiegów pielęgnacyjno-higienicznych (m.in. pielęgnacja małego dziecka, pielęgnacja ran przewlekłych, pielęgnacja chorego leżącego w łóżku), zasady żywienia dzieci, osób starszych, rozwiązywanie problemów zdrowotnych (wieku rozwojowego, wieku geriatrycznego), udzielanie pierwszej pomocy w stanach zagrożenia zdrowia (dziecka, osoby starszej), reanimacja, umiejętność prawidłowej opieki, zagospodarowanie wolnego czasu, współpraca z podopiecznym i jego rodziną, rozpoznawanie, klasyfikacja i eliminowanie czynników i sytuacji zagrażających zdrowiu i bezpieczeństwu podopiecznego i zajęcia praktyczne . Profesjonalna obsługa biura 1. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna 45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 160 godzin dla 3 Uczestników nowych zgodnie z poniższym programem organizacja stanowiska pracy, stosunki interpersonalne w biurze, efektywne zarządzanie czasem, współpraca z szefem i jak wspierać jego autorytet, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy, rozmowa i jej znaczenie, korespondencja ( pisma, obieg korespondencji), obsługa urządzeń biurowych ( fax, komputer, kopiarka), obsługa klienta prze telefon, obsługa interesantów, współpraca z otoczeniem zewnętrznym jednostki organizacyjnej, przechowywanie i archiwizowanie informacji, dokumentów oraz akt spraw i zajęcia praktyczne. Bukieciarstwo, aranżacje roślinne i zdobienie przedmiotów techniką decoupage 1. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna 45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 160 godzin dla 3 Uczestników nowych zgodnie z poniższym programem podstawowe pojęcia i zagadnienia z zakresu florystyki, podstawowe narzędzia i akcesoria w pracy florysty, pielęgnacja i obróbka kwiatów ciętych, wiązanki okolicznościowe, bukiety, kompozycje z kwiatów ciętych, florystyka ślubna i żałobna, kompozycje z kwiatów sztucznych i suszonych, decoupage klasyczne, technika serwetkowa, zastosowanie papieru ryżowego na różnych powierzchniach, techniki postarzania przedmiotów, technika świecowania, wykonanie drewnianej ramki na zdjęcia, techniki cieniowania i zajęcia praktyczne. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna 45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 100 godzin dla 3 Uczestników kontynuujących Projekt zgodnie z poniższym programem z uwzględnieniem maksymalnie dużej liczy godzin zajęć praktycznych pozwalających na doskonalenie już nabytych umiejętności. wiązanki okolicznościowe, bukiety, kompozycje z kwiatów ciętych, florystyka ślubna i żałobna, kompozycje z kwiatów sztucznych i suszonych, technika serwetkowa, zastosowanie papieru ryżowego na różnych powierzchniach, techniki postarzania przedmiotów, technika świecowania, wykonanie drewnianej ramki na zdjęcia, techniki cieniowania i zajęcia praktyczne. Sprzedawca - fakturzysta z obsługą kasy fiskalnej 1. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna 45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 160 godzin dla 4 Uczestników nowych zgodnie z poniższym programem organizacja pracy, odpowiedzialność materialna, kody kreskowe, podatek od wartości dodanej, budowa elektronicznych kas sklepowych, ćwiczenia z wykorzystaniem elektronicznych kas fiskalnych, techniki sprzedaży, elementy reklamy, poznanie ogólnych przepisów bhp obowiązujących w jednostce handlowej, poznawanie otoczenia przedsiębiorstwa handlowego, marketing i reklama w handlu detalicznym, organizacja gospodarki magazynowej, rozmieszczanie i przechowywanie towarów w jednostkach handlu detalicznego, wypełnianie dokumentacji związanej ze sprzedażą, obsługiwanie klienta z wykorzystaniem aktywnych metod sprzedaży, dekorowanie wnętrza sklepu i okna wystawowego, drukowanie raportów na kasie fiskalnej, wystawianie faktur i rachunków i zajęcia praktyczne. Malarz - tynkarz 1. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna 45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 160 godzin dla 1 Uczestnika nowego zgodnie z poniższym programem wykonywanie murów nośnych, nadproży i stropów murarskich, ścianek działowych murarskich, tynków zwykłych dwuwarstwowych, robót izolacyjnych związanych z robotami murarskimi oraz robót pomocniczych, przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, ppoż. i ochrony środowiska obowiązujące w zawodzie murarz, dokumentacja techniczno-budowlana w zakresie robót murarskich i tynkarskich, narzędzia, sprzęt i materiały budowlane stosowane w robotach murarskich, tynkarskich i izolacyjnych i zajęcia praktyczne. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna 45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 100 godzin dla 1 Uczestnika kontynuującego Projekt zgodnie z poniższym programem z uwzględnieniem maksymalnie dużej liczy godzin zajęć praktycznych pozwalających na doskonalenie już nabytych umiejętności. wykonywanie murów nośnych, nadproży i stropów murarskich, ścianek działowych murarskich, tynków zwykłych dwuwarstwowych, robót izolacyjnych związanych z robotami murarskimi oraz robót pomocniczych, dokumentacja techniczno-budowlana w zakresie robót murarskich i tynkarskich, narzędzia, sprzęt i materiały budowlane stosowane w robotach murarskich, tynkarskich i izolacyjnych i zajęcia praktyczne. Kucharz 1. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna 45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 160 godzin dla 8 Uczestników nowych zgodnie z poniższym programem bezpieczeństwo i higiena pracy na stanowisku, planowanie ofert kulinarnych zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami konsumentów oraz wymogami nauki o żywieniu, sporządzanie potraw, półproduktów i napojów kulinarnych z uwzględnieniem wiedzy o żywności i żywieniu, przechowywanie surowców, półproduktów, gotowych wyrobów kulinarnych i napojów, planowanie ofert kulinarnych zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami konsumentów oraz wymogami nauki o żywieniu i zajęcia praktyczne. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna 45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 100 godzin dla 7 Uczestników kontynuujących Projekt zgodnie z poniższym programem z uwzględnieniem maksymalnie dużej liczy godzin zajęć praktycznych pozwalających na doskonalenie już nabytych umiejętności. sporządzanie potraw, półproduktów i napojów kulinarnych z uwzględnieniem wiedzy o żywności i żywieniu, przechowywanie surowców, półproduktów, gotowych wyrobów kulinarnych i napojów, planowanie ofert kulinarnych zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami konsumentów oraz wymogami nauki o żywieniu i zajęcia praktyczne. Kosmetyka i stylizacja paznokci 1. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna 45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 160 godzin dla 2 Uczestników nowych zgodnie z poniższym programem rozpoznanie przeciwwskazań do manicure i zabiegów pielęgnacyjnych dłoni, organizowanie stanowiska pracy do wykonywania zabiegu manicure i zapoznanie się z narzędziami do wykonywania zabiegu, wykonywanie masażu dłoni, wykonywanie zabiegu pielęgnacyjnego dłoni, wykonywanie zabiegu manicure, malowanie płytki paznokciowej z zastosowaniem dowolnych technik zdobnictwa i zajęcia praktyczne. Stylizacja dłoni i stóp z dodatkowym modułem odnowa biologiczna 1. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna 45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 160 godzin dla 2 Uczestników nowych zgodnie z poniższym programem przybliżenie i charakterystyka zawodu stylistki paznokci, zasady higieny, dezynfekcji i sterylizacji obowiązujące w salonach kosmetycznych, budowa i charakterystyka paznokcia, choroby i defekty paznokci oraz skóry stóp i rąk, wskazania i przeciwwskazania, zabiegi pielęgnacyjne skóry, dłoni i stóp, techniki manicure i pedicure (biologiczny, tradycyjny (cążkowy, SPA), techniki przedłużania paznokci metodą akrylową żelową (na gipsie, na formie - frencz, dopełniania obu metod, użycie frezarki), rodzaje tipsów kształty, kolory, rodzaje kieszeni, rodzaje pilników, gradacje i ich zastosowanie, zdobienie paznokci (metody i techniki zdobień) i zajęcia praktyczne. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna 45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 100 godzin dla 5 Uczestników kontynuujących Projekt zgodnie z poniższym programem z uwzględnieniem maksymalnie dużej liczy godzin zajęć praktycznych pozwalających na doskonalenie już nabytych umiejętności. zabiegi pielęgnacyjne skóry, dłoni i stóp, techniki manicure i pedicure (biologiczny, tradycyjny cążkowy, SPA), techniki przedłużania paznokci metodą akrylową żelową (na gipsie, na formie - frencz, dopełniania obu metod, użycie frezarki, rodzaje tipsów kształty, kolory, rodzaje kieszeni, rodzaje pilników, gradacje i ich zastosowanie, zdobienie paznokci (metody i techniki zdobień) i zajęcia praktyczne. Kadry, płace, ZUS z płatnikiem 1. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna 45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 160 godzin dla 1 Uczestnika nowego zgodnie z poniższym programem Moduł Kadry organizacja komórki do spraw kadrowych, rekrutacja pracowników, adaptacja i doskonalenie zawodowe, wybrane zagadnienia prawa pracy i bhp., Moduł Płace organizacja pracy pracownika ds. płac, finanse, podatki, lista płac, ubezpieczenia społeczne, świadczenia na rzecz pracowników z tytułu ubezpieczeń społecznych, rozliczanie innych świadczeń niż wynagrodzenia ze stosunku pracy, zasiłki, rozliczanie funduszu pracy, gwarantowanych świadczeń pracowniczych, Moduł Komputer obsługa programów użytkowych Płatnik i Symfonia - moduł kadrowo-płacowy, Fryzjer 1. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna 45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 160 godzin dla 1 Uczestnika nowego zgodnie z poniższym programem wykonywanie strzyżenia włosów, wykonywanie golenia zarostu, wykonywanie zabiegów pielęgnacyjno-leczniczych włosów i zarostu, wykonywanie zabiegów chemiczno-upiększających włosów i zarostu, wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych włosów i zarostu, rozpoznawanie i charakteryzowanie rodzaju skóry i włosów, czesanie i stylizacja fryzur, wykonywanie zabiegów trwałego ondulowania, farbowanie lub rozjaśnianie włosów, odrostów oraz zarostu, organizowanie salonu fryzjerskiego i stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ergonomii, ochrony, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów zawodowych w usługach fryzjerskich, prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem salonu fryzjerskiego i zajęcia praktyczne. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna 45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 100 godzin dla 2 Uczestników kontynuujących Projekt zgodnie z poniższym programem z uwzględnieniem maksymalnie dużej liczy godzin zajęć praktycznych pozwalających na doskonalenie już nabytych umiejętności. wykonywanie zabiegów trwałego ondulowania, farbowanie lub rozjaśnianie włosów, odrostów oraz zarostu, organizowanie salonu fryzjerskiego i stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ergonomii, ochrony, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów zawodowych w usługach fryzjerskich, prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem salonu fryzjerskiego, projektowanie fryzur i zarostu i zajęcia praktyczne. Magazynier z obsługą komputera 1. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna 45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 160 godzin dla 3 Uczestników nowych zgodnie z poniższym programem przestrzeganie przepisów bhp i ppoż podczas pracy w magazynie - hurtowni, wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem towarów, wykonywanie czynności reklamacyjnych w zakresie wad jakościowych, braków lub nadwyżek, rozmieszczanie i układanie przyjętego towaru na wyznaczonej powierzchni magazynowej, przechowywanie towarów zabezpieczających przed zepsuciem, zniszczeniem i kradzieżą, wydawanie towarów z magazynu na podstawie dowodów rozchodowych, prowadzenie dokumentacji magazynowej przy użyciu programów komputerowych, ponoszenie odpowiedzialności materialnej za powierzone towary i środki, sprawowanie nadzoru nad pracą podległych pracowników, prowadzenie gospodarki opakowaniami w magazynie i zajęcia praktyczne. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym i egzamin państwowy 1. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia kursu (maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych dziennie ( 1 godzina lekcyjna 45 minut) dla Uczestników Projektu, w wymiarze po 160 godzin dla 3 Uczestników nowych zgodnie z poniższym programem typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa wózka, czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, czynności operatora w czasie pracy wózkami, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomości z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena na podstawie oświadczenia wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę dla co najmniej 10 osób odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia w danej części z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena na podstawie oświadczenia wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: dysponuje co najmniej 2 wykładowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje (określone przepisami ) i minimum roczne doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych objętym przedmiotem zamówienia w danej części; dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe na kierunku psychologia oraz posiadającymi co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie indywidualnego wsparcia psychologicznego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena na podstawie oświadczenia wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bedzin.bip.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS
11 Listopada 1
42-500 Będzin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2010 godzina 13:00, miejsce: MOPS 11 Listopada 1 42-500 Będzin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych wraz z usługą noclegową i wyżywieniem oraz przygotowaniem materiałów dydaktycznych
- Organizacja szkolenia dla kadry UJK na kierunku Rolnictwo
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia trzech dwudniowych szkoleń pod tytułem "Wykorzystanie sztucznej inteligencji w funkcjonowaniu publicznych służb zatrudnienia i OHP"
- ORGANIZACJA SZKOLENIA DLA PRACOWNIKÓW STUDIUM JĘZYKÓW OBCYCH POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ W SARBINOWIE PN. WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA W ZESPOLE"
- Realizacja zajęć z języka angielskiego dla uczniów w ramach projektu ,,ERA INŻYNIERA - Rozwój kompetencji kluczowych w Gminie Stalowa Wola"
- Przeprowadzenie szkoleń dla kadry naukowej w zakresie kształtowania kompetencji cyfrowych - Statystyka zastosowania praktycznego w medycynie. Znak sprawy: DZPZ.283.34.2025.MK
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.