eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąsewo › Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-02-12

Wąsewo: Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 28804 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 15138 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wąsewo, ul. Zastawska, 07-311 Wąsewo, woj. mazowieckie, tel. 029 6458000, fax 029 6458001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych o następujących parametrach: - rok produkcji fabrycznie nowy, - silnik wysokoprężny 4 cylindry w układzie rzędowym/16 zaworów, po 4 na cylinder / wielopunktowy wtrysk common rail/, - turbosprężarka i chłodnica powietrza doładowującego, - pojemność skokowa minimum 2400 cm3, - moc silnika minimum 85 KW, - skrzynia biegów 6-cio stopniowa manualna, - średnie zużycie paliwa 8,0 - 10,0 litrów /100 km, - nadwozie/wymiary: długość całkowita: min. 6400 mm, szerokość całkowita min. 2070 mm, wysokość całkowita: min. 2300 mm, rozstaw osi: min. 3700 mm, - ilość miejsc 16 siedzących + kierowca/17 miejscowy, - wyposażenie: poduszka powietrzna kierowcy, ABS(system zapobiegający blokowaniu kół przy hamowaniu), elektroniczny rozdział sił hamujących na poszczególne koła, układ kontroli trakcji zapobiegający uślizgowi kół napędzanych, pasy bezpieczeństwa wyposażone w ograniczniki siły naprężenia pasów na przednich fotelach, pasy bezpieczeństwa na pozostałych fotelach, kontrolowane strefy zgniotu/cały pojazd/, system odcinający dopływ paliwa przy zderzeniu, wspomaganie układu kierowniczego, regulacja fotela kierowcy, centralny zamek, przyciemniane szyby atermiczne, immobilizer, wysoki dach, szyby w przedziale pasażerskim termiczne/przeszklenie na wysokości wszystkich miejsc pasażerskich, tylne drzwi dwuskrzydłowe umożliwiające wprowadzenie wózka inwalidzkiego otwierane o promieniu 180 st., drzwi tylne przeszklone, rozsuwane drzwi boczne/prawe/ ze stopniem z prawej strony, jeden szyberdach dachowy, odsuwana szyba boczna w przedziale pasażerskim, uchwyty dla pasażerów, podsufitka przedziału pasażerskiego, tapicerowane boki przedziału pasażerskiego, dodatkowe oświetlenie w przedziale pasażerskim, tachograf cyfrowy, nagrzewnica, fotele od wewnątrz wyposażone w podłokietniki, trzecie światło stop, podwójny akumulator, przystosowanie do rozruchu w -29ºC - wyposażenie dotyczące montowania wózków inwalidzkich: podłoga antypoślizgowa, składane najazdy z bieżniami antypoślizgowymi do wprowadzania wózka, szyny w podłodze umożliwiające zamocowanie w tylnej części pojazdu wózków inwalidzkich, komplet pasów do mocowania wózków inwalidzkich, pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim - gwarancje na pojazd: gwarancja na perforację korozyjną blach - 6 lat, gwarancja na lakier - 3 lata, gwarancja mechaniczna - 24 miesiące bez limitu kilometrów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 119830 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OLDAR sp. j. D. Olszewski i Z. Olszewski, ul. Armii Wojska Polskiego 7b, 07-401 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 119830
  • Oferta z najniższą ceną: 119830 / oferta z najwyższą ceną: 119830
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.