To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-04
Rawicz: Przebudowa Placu Kowalskiego i ul. Simoniego w Rawiczu wraz z odwodnieniem
Numer ogłoszenia: 288081 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264321 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Placu Kowalskiego i ul. Simoniego w Rawiczu wraz z odwodnieniem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie Placu Kowalskiego i ulicy Simoniego w Rawiczu o długości 331 m. wraz z odwodnieniem j za pomocą budowy przykanalików. Parametry techniczne drogi: droga klasy D, jednojezdniowa - przekrój uliczny, jezdnia o szerokości 5 - 6 m o spadku dwustronnym, daszkowym (2%). Chodniki o szerokości 1,75m - 3,50m. Spadek jednostronny (2%). Odwodnienie - istniejąca kanalizacja deszczowa wraz z projektowanymi przykanalikami kd i wpustami. Prędkość projektowa - 30 km/h. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe, 2) studzienki ściekowe - 21 szt. 3) kanały z rur PVC fi 200 (przykanaliki) - 102m, 4) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej (jezdnia, chodniki i zjazdy) - 3.356m2 5) regulacja pionowa studzienek - 55 szt. 6) budowa ściany oporowej wraz z balustradą o długości - 18m 3. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym; 2) projektu budowlanego 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Mogące występować w dokumentacji projektowej i kosztorysowej nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 4. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w : a) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych b) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, c) kosztorysie ofertowym, d) w projekcie budowlanym, e) w Polskich Normach. Wymienione w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 5. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do: 1) opracowania i zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac oraz oznakowanie terenu budowy ; podczas wykonywania prac miejsce powinno być oznakowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09. 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177 poz. 1729). Właściwe zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy ciąży na Wykonawcy. 2) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); 3) obsługa geodezyjna podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zgodnie z załączoną do SIWZ decyzją Starosty Rawickiego ( do zdania Zamawiającemu ) i zgłoszenie jej w ośrodku geodezyjnym, 4) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań ( w tym zagęszczenie gruntu ) i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, 5) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 6) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) 7) odtworzenie i przywrócenie do stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni, 8) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót, 9) udzielenia 36 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty oraz wbudowane materiały . 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w terminie podanym przez Zamawiającego zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu - zestawienia rzeczowo - finansowego niniejszego zamówienia opracowanego w oparciu o sporządzony kosztorys ofertowy (poszczególne działy i pozycje) - celem jego akceptacji przez Zamawiającego. Harmonogram winien określać zakres rzeczowy, terminy wykonania robót, wartości robót w ujęciu miesięcznym oraz terminy fakturowania wykonanych robót. 7. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt i narzędzia. Wobec tego Wykonawca do dnia podpisania umowy złoży Zamawiającemu uprawnienia osoby wskazanej na kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz oświadczenie kierownika budowy o przyjęciu obowiązków..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDMUND KASZUB "EKA-BRUK" ZAKŁAD BRUKARSKI
jakie przetargi wygrała firma
EDMUND KASZUB "EKA-BRUK" ZAKŁAD BRUKARSKI
- EKA - BRUK Zakład Brukarski spółka z o.o., Załęcze 7, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 424843,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 492011,17
Oferta z najniższą ceną: 492011,17 / Oferta z najwyższą ceną: 538331,57
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Rozbudowa systemu łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Rawiczu w latach 2025 - 2026.
- "Roboty stanowiące bieżącą konserwację i naprawę pięciu łazienek w budynku "Nowy Blok" w Domu Pomocy Społecznej w Osieku"
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.