eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskiedostawa sprzętu i aparatury medycznej z podziałem na pakiety

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-01

POZYCJA 28809

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Piekary Śląskie: dostawa sprzętu i aparatury medycznej z podziałem na pakiety Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski w Piekarach Śląskich, do kontaktów: Lidia Dolatowska - st.insp. d/s zamówień publicznych, ul. Szpitalna 11, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3938152, fax 032 3938127, e-mail: zamowienia@szpital.piekary.pl, www.szpital.piekary.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu i aparatury medycznej z podziałem na pakiety. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa sprzetu i aparatury medycznej tj.: monitory EKG-2szt., aparat RTG-1szt., laryngoskop zwykły-1szt., laryngoskop światłwodowy-2szt., pulsoksymetr przenośny-1szt., łóżeczka niemowlęce-12szt., stoliki zabiegowe-4szt., zestaw do krioterpii-1szt. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Miejski w Piekarach Śląskich, ul.Szpitalna 11. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość dla grupy CPV przekracza równowartość 130 000 euro, natomist wartość niniejszego zamówienia ok.112 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 45;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium w kwocie 3920 PLN dla całości zamówienia z uwzględnieniem podziału na pakiety. Wymagana gwarancja dla sprzętu i aparatury na okres 24 m-cy od dnia uruchomienia. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności za realizację dostawy sprzętu i aparatury nie krótszy niż 30 dni od dnia otrzymania przez zamawiającego faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 , spełniajacy wymagania art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01. 2004 r. Prawa zamówień publicznych ( Dz.U. nr 19 poz. 177 ze zm. ) oraz inne wskazane w specyfikacji. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie z Rozporzadzeniem Rady Ministrów z dnia 07.04.2004 r. ( Dz.U. 71 z dnia 21.04.2004 poz. 645 ) tj.:1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktulaną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie własciwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 3.Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczemnia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykananie decyzji właściwego organu - wystawione nie wczesniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporzadzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niz ostatnie trzy lata obrachunkowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Informację z banku, w którym wykonawca ma podstawowy rachunek bankowy potwierdzajacą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w oktresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 24/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.07.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew 7 dni. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.07.2006, godzina 10:30, Stołówka Szpitala Miejskiego w Piekarach Śląskich, ul.Szpitalna 11.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.05.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Monitory EKG 2 szt - szczegółowy opis zawiera specyfikacja. 3) Zakres lub wartość: określono w specyfikacji 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Aparat RTG jednostanowiskowy ze stołem i stojakiem 1 szt.- szczegółowy opis zawiera specyfikacja. 3) Zakres lub wartość: określono w specyfikacji. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Laryngoskop 1 szt.- szczegółowy opis zawiera specyfikacja. 3) Zakres lub wartość: określono w specyfikacji. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Laryngoskop światłowodowy 2 szt. - szczegółowy opis zawiera specyfikacja. 3) Zakres lub wartość: określono w specyfikacji. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Pulsoksymetr przenośny 1 szt. -szczegółowy opis zawiera specyfikacja. 3) Zakres lub wartość: określono w specyfikacji. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Meble medyczne tj.: łóżeczka niemowlęce 12 szt., stoliki zabiegowe 4 szt. - szczegółowy opis zawiera specyfikacja. 3) Zakres lub wartość: okreslono w specyfikacji. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.50.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zestaw do krioterapii z kompletem sond 1 szt. - szczegółowy opis zawiera specyfikacja. 3) Zakres lub wartość: określono w specyfikacji. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.