Ogłoszenie z dnia 2011-09-14
Luboń: ŚWIADCZENIE USŁUG O CHARAKTERZE PIELĘGNACYJNO-OPIEKUŃCZYM
Numer ogłoszenia: 288108 - 2011; data zamieszczenia: 14.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Źródlana 1, 62-031 Luboń, woj. wielkopolskie, tel. 0 61 81 05 008, faks 0 61 81 05 085.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna placówka pomocy społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG O CHARAKTERZE PIELĘGNACYJNO-OPIEKUŃCZYM.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG uzupełniających O CHARAKTERZE PIELĘGNACYJNO-OPIEKUŃCZYM w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2011r. w miejscu zamieszkania podopiecznych, uprawnionych do otrzymania tego świadczenia mieszkańców Lubonia, w tym: > w dni robocze łącznie około r-g 3800 > w wolne soboty, niedziele i święta łącznie około r-g 300.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "GWARANT" - TOMCZYK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "GWARANT" - TOMCZYK SPÓŁKA JAWNA
- FIRMA GWARANT - TOMCZYK SPÓŁKA JAWNA, ul. Rynek 3a, GŁOGÓW, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49800,00
Oferta z najniższą ceną: 49800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49800,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
zamówienie uzupełniające udzielono dotychczasowemu wykonawcy usług przed upływem 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienie to stanowi mniej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia /zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, nr sprawy MOPS 01.2010, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego - co jest jedną z okoliczności określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Pzp, będących podstawą do udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Stara Biała, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2025.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w tym z autyzmem) będących świadczeniobiorcami MOPS w Kwidzynie na rok 2025
- Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na rzecz osób mieszkających na terenie Gminy Okonek w roku 2025.
- Świadczenie usług medycyny pracy oraz zapewnienie pakietów usług dodatkowych w zakresie podstawowym, rozszerzonym i kompleksowym dla pracowników Zamawiającego oraz ich rodzin
- Realizację usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu.
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.