To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-23
Giżycko: DOSTAWA SPRZĘTU BIUROWEGO NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 W GIŻYCKU, ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU
Numer ogłoszenia: 288152 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246490 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU BIUROWEGO NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 W GIŻYCKU, ORAZ JEDNOSTEK I INSTYTUCJI BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do siwz Zgrzewarka stołowa do foli z rolkami do rękawa - 2 szt. Zgrzewarka do foli ręczna - 2 szt. Kalkulator biurowy - 46 szt. Niszczarka do dokumentów, wg normy DIN 32757 kl. IV -24 szt. Gilotyna biurowa z ręcznym systemem docisku papieru - 1 szt. Bindownica grzbietowa biurowa - 1 szt. Laminarka formatu A-3 - 1 szt. Niszczarka do dokumentów (paski: 4mm, DIN 2) - 8 szt. Telefax (laserowy, monochromatyczny, A4, 1200X600) - 11 szt. Wartość zamowienia nie przekracza kwot okreslonych w przepisach na podstwie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.10 - Telefaksy 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.14.00 - Niszczarki 42.66.41.00 - Urządzenia do zgrzewania tworzyw sztucznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HAPIS SP. Z O.O., UL. MONIUSZKI 18, 12-100 SZCZYTNO, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56548,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61979,69
Oferta z najniższą ceną: 61979,69 / Oferta z najwyższą ceną: 66796,46
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Ochrona fizyczna osób wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
- Dostawa materiałów niesterylnych i opatrunkowych
- DOSTAWA RADIOTELEFONÓW PRZENOŚNYCH, MOBILNYCH, BAZOWYCH WRAZ Z UKOMPLWTOWANIEM, ANTENĄ DOOKÓLNĄ, PROGRAMATORAMI ORAZ ZASILACZY AKUMULATOROWYCH NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO.
- Dostawa oraz montaż drzwi przeciwpożarowych wraz z przebudową instalacji PPOŻ w budynku Domu Pomocy Społecznej w Giżycku.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Chłodnej w Gajewie"
- Mazurska Pętla Rowerowa - Etap I. Budowa drogi dla rowerów w ciągu drogi powiatowej nr 1718N na odcinku Ruda - Rydzewo oraz w ciągu drogi powiatowej nr 1720N przy wieży widokowej
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 57/ZP/25 - ZAKUP WYPOSAŻENIA, SPRZĘTU STOŁOWO-KUCHENNEGO I SPRZĘTU AGD
- Zakup i dostawa szaf metalowych klasy "A" oraz niszczarek klasy P3
- Zakup wyposażenia, mebli i sprzętu (w tym komputerowego) oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn.: "Szesnastka na TIK tak, terapia i rozwijanie kompetencji przyszłości"
- Utworzenie żłobka samorządowego w Haczowie w ramach programu Maluch + 2022-2029 - II etap
- [4WOG-1200.2712.17.2025] Zakup z dostawą niszczarek do dokumentów dla 4 WOG Gliwice, w podziale na 8 części.
- "Zakup materiałów biurowych, papieru do drukarek, niszczarek oraz laminatorów na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" SPRAWA NR 9/25/P
więcej: Telefaksy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.