Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-14
Lidzbark Warmiński: Usługi przewozu uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Lidzbark Warmiński w ramach zajęć pozalekcyjnych oraz wycieczek zgodnie z projektami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 288197 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lidzbark Warmiński , ul. Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7673274, faks 089 7673274.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przewozu uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Lidzbark Warmiński w ramach zajęć pozalekcyjnych oraz wycieczek zgodnie z projektami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi przewozu uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Lidzbark Warmiński w ramach zajęć pozalekcyjnych oraz wycieczek zgodnie z dwoma projektami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pt. : 1) Wiedza lepszym startem - zajęcia pozalekcyjne dla uczniów i uczennic szkół gimnazjalnych z terenu Gminy Lidzbark Warmiński 2) Mała wieś -wielkie perspektywy - zajęcia pozalekcyjne dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Lidzbark Warmiński 2. Zakres zamówienia : W zakres zamówienia wchodzą zadania na poszczególne trasy, z których każde zadanie stanowi odrębną ofertę częściową. Wykonawcy mogą składać ofertę częściową na każde z zadań z zastrzeżeniem warunku udziału w postępowaniu dotyczącym dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający określił 16 zadań (tras przewozowych)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający uzna złożenie ważnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób w świetle obowiązujących przepisów tj ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U z 2007 r. Nr 125 , poz.874).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art.22 ust.1, którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna złożenie pisemnego oświadczenia że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia oraz złożenie wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportowych zgodnie z załącznikiem Nr 5 SIWZ wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych oraz ważnymi badaniami diagnostycznymi
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
pisemne oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z załącznikiem Nr 5 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art.22 ust.1, którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gminalidzbark.com/pl/przetargi/aktualne.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można uzyskać w Urzędzie Gminy Lidzbark Warmiński ul. Krasickiego 1, pok.31, w godzinach urzędowania od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1 , pokój Nr 19 lub przesłać na adres Zamawiającego podany w punkcie I SIWZ.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 liczba uczniów 26 ( miejscowości objęte dowozem i odwozem: Morawa, Kotowo, Knipy, Sarnowo, Markajmy, Marków ); odwiezienie uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach pozalekcyjnych z Publicznego Gimnazjum w Rogóżu 2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych. Dowiezienie uczniów z miejsca zamieszkania na zajęcia do Publicznego Gimnazjum w Rogóżu oraz odwiezieniu po zajęciach do miejsca zamieszkania w dwie soboty w miesiącu. Planowana liczba przywozów w 2010r. na danej trasie wynosi 4, odwozów -36 Planowana liczba przywozów w 2011r. na danej trasie wynosi 15, odwozów - 91 Planowana liczba przywozów w 2012r. na danej trasie wynosi 11, odwozów 55.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2: liczba uczniów 18 (miejscowości objęte odwozem: Bugi, Miejska Wola, Kaszuny, Babiak, Drwęca, Zaręby, Workiejmy, Ignalin); odwiezienie uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach pozalekcyjnych z Publicznego Gimnazjum w Łaniewie 2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych. W 2010r. nie planuje się odwozów dzieci na danej trasie. Planowana liczba odwozów w 2011r. na danej trasie wynosi 76. Planowana liczba odwozów w 2012r. na danej trasie wynosi 44..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3: liczba uczniów 10 (miejscowości objęte odwozem: Runowo, Ignalin, Lauda) ); odwiezienie uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach pozalekcyjnych z Publicznego Gimnazjum w Łaniewie 2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych. W 2010r. nie planuje się odwozów dzieci na danej trasie. Planowana liczba odwozów w 2011r. na danej trasie wynosi 76. Planowana liczba odwozów w 2012r. na danej trasie wynosi 44..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 4: liczba uczniów 10 (miejscowości objęte odwozem: Jarandowo, Kierz, Suryty, Blanki, Kłębowo, Łabno, Świętnik, Medyny); odwiezienie uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach pozalekcyjnych z Publicznego Gimnazjum w Kraszewie 2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych. Planowana liczba odwozów w 2010r. na danej trasie wynosi 32, Planowana liczba odwozów w 2011r. na danej trasie wynosi 76, Planowana liczba odwozów w 2012r. na danej trasie wynosi 44,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 5: liczba uczniów 13 (miejscowości objęte odwozem: Nowosady, Pomorowo, Miłogórze, Miłogórze kolonia, Stryjkowo, Kochanówka, Chełm); odwiezienie uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach pozalekcyjnych z Publicznego Gimnazjum w Kraszewie 2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych. Planowana liczba odwozów w 2010r. na danej trasie wynosi 32, Planowana liczba odwozów w 2011r. na danej trasie wynosi 76, Planowana liczba odwozów w 2012r. na danej trasie wynosi 44,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 6: liczba uczniów 14 (miejscowości objęte odwozem: Medyny-wieś, Świętnik, Medyny-kolonia); odwiezienie uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach pozalekcyjnych z Publicznej Szkoły Podstawowej w Kłębowie 2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych. Planowana liczba odwozów w 2010r. na danej trasie wynosi 32, Planowana liczba odwozów w 2011r. na danej trasie wynosi 76, Planowana liczba odwozów w 2012r. na danej trasie wynosi 44,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 7: liczba uczniów 21 (miejscowości objęte odwozem: Blanki, Suryty, Kierz, Jarandowo, Łabno); odwiezienie uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach pozalekcyjnych z Publicznej Szkoły Podstawowej w Kłębowie 2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych. Planowana liczba odwozów w 2010r. na danej trasie wynosi 32, Planowana liczba odwozów w 2011r. na danej trasie wynosi 76, Planowana liczba odwozów w 2012r. na danej trasie wynosi 44,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 8: liczba uczniów 26 (miejscowości objęte odwozem: Nowosady, Miłogórze, Miłogórze-kolonia, Stryjkowo, Kochanówka, Chełm); odwiezienie uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach pozalekcyjnych z Publicznej Szkoły Podstawowej w Kraszewie 3 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych. Planowana liczba odwozów w 2010r. na danej trasie wynosi 48, Planowana liczba odwozów w 2011r. na danej trasie wynosi 44,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 9: liczba uczniów 27 (miejscowości objęte odwozem: Kaszuny, Miejska Wola, Babiak, Stabunity, Drwęca, Łaniewo, Bugi); odwiezienie uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach pozalekcyjnych z Publicznej Szkoły Podstawowej w Runowie 1 raz w tygodniu w godzinach popołudniowych. Planowana liczba odwozów w 2011r. na danej trasie wynosi 36, Planowana liczba odwozów w 2012r. na danej trasie wynosi 20,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 10: liczba uczniów 27(miejscowości objęte odwozem: Lauda, Ignalin, Workiejmy, Zaręby); odwiezienie uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach pozalekcyjnych z Publicznej Szkoły Podstawowej w Runowie 1 raz w tygodniu w godzinach popołudniowych. Planowana liczba odwozów w 2011r. na danej trasie wynosi 36, Planowana liczba odwozów w 2012r. na danej trasie wynosi 20,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie Nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 11: liczba uczniów 26 (miejscowości objęte dowozem i odwozem: Morawa, Kotowo, Knipy, Sarnowo, Markajmy, Marków); odwiezienie uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach pozalekcyjnych z Publicznej Szkoły Podstawowej w Rogóżu 2 razy w tygodniu w godzinach popołudniowych. Dowiezienie uczniów z miejsca zamieszkania na zajęcia do Publicznego Gimnazjum w Rogóżu oraz odwiezieniu po zajęciach do miejsca zamieszkania w dwie soboty w miesiącu. Planowana liczba przywozów w 2010r. na danej trasie wynosi 4, odwozów -36 Planowana liczba przywozów w 2011r. na danej trasie wynosi 15, odwozów - 91 Planowana liczba przywozów w 2012r. na danej trasie wynosi 11, odwozów 55.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie Nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 12: przewóz dzieci na wyjazdy na basen dla 22 uczniów i 2 opiekunów, trasa: Publiczna Szkoła Podstawowa w Kłębowie, Dobre Miasto(basen), Publiczna Szkoła Podstawowa w Kłębowie; odwóz do domu po powrocie z basenu na trasach: Medyny-wieś, Świętnik, Medyny-kolonia oraz Blanki, Suryty, Kierz, Jarandowo, Łabno. W 2010r. planuje się 6 wyjazdów na basen, w 2011r. planuje się 30 wyjazdów na basen..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie Nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 13: przewóz dzieci na wyjazdy na basen dla 22 uczniów i 2 opiekunów, trasa: Publiczna Szkoła Podstawowa w Kraszewie, Dobre Miasto (basen), Publiczna Szkoła Podstawowa w Kraszewie; odwóz do domu po powrocie z basenu na trasie: Nowosady, Miłogórze, Miłogórze-kolonia, Stryjkowo, Kochanówka, Chełm. W 2010r. planuje się 12 wyjazdów na basen, w 2011r. planuje się 60 wyjazdów na basem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie Nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 14: przewóz dzieci na wyjazdy na basen dla 28 uczniów i 2 opiekunów, trasa: Publiczna Szkoła Podstawowa w Runowie, Dobre Miasto(basen), Publiczna Szkoła Podstawowa w Runowie; odwóz do domu po powrocie z basenu na trasach: Kaszuny, Miejska Wola, Babiak, Stabunity, Drwęca, Łaniewo, Bugi oraz Lauda, Ignalin, Workiejmy, Zaręby. W 2010r. planuje się 8 wyjazdów na basen, w 2011r. planuje się 40 wyjazdów na basen..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie Nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 15: przewóz dzieci na wyjazdy na basen dla 22 uczniów i 2 opiekunów , trasa: Publiczna Szkoła Podstawowa w Rogóżu, Dobre Miasto(basen), Publiczna Szkoła Podstawowa w Rogóż; odwóz do domu po powrocie z basenu na trasie: Morawa, Kotowo, Knipy, Sarnowo, Markajmy, Marków. W 2010r. planuje się 8 wyjazdów na basen, w 2011r. planuje się 40 wyjazdów na basen..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie Nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 16: przewóz dzieci na wyjazd do Oczyszczalni ścieków w Lidzbarku Warmińskim, liczba uczniów 20, trasa: Publiczna Szkoła Podstawowa w Runowie, Oczyszczalnia ścieków w Lidzbarku Warmińskim, Publiczna Szkoła Podstawowa w Runowie. Planuje się 2 wyjazdy w XI 2010r. i V 2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej
- Świadczeniu usług przewozowych transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej w mieście Nowogard
- Usługi transportowe "door-to-door" realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów z Gminy Maszewo do Placówek Oświatowych w Goleniowie, Przybiernowie, Nowogardzie i Radowie Wielkim wraz z zapewnieniem opieki
- "Dowóz i odwóz dzieci do placówek oświatowych z terenu Gminy Mniszków w terminie od dnia 01.04.2025 r. do 27.06.2025 r."
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.