eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrace interwencyjne - usuwanie powalonych, zagrażających bezpieczeństwu drzew na ciekach i urządzeniach wodnych administrowanych przez DZMiUW we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-21

Wrocław: Prace interwencyjne - usuwanie powalonych, zagrażających bezpieczeństwu drzew na ciekach i urządzeniach wodnych administrowanych przez DZMiUW we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 28829 - 2016; data zamieszczenia: 21.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu , al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, faks 071 3227929.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace interwencyjne - usuwanie powalonych, zagrażających bezpieczeństwu drzew na ciekach i urządzeniach wodnych administrowanych przez DZMiUW we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: 1) Prace interwencyjne - usuwanie powalonych, zagrażających bezpieczeństwu drzew na ciekach i urządzeniach wodnych, pow. Trzebnica, Wołów, Góra 2) Prace interwencyjne - usuwanie powalonych, zagrażających bezpieczeństwu drzew na ciekach i urządzeniach wodnych, pow. Strzelin, Oława 3) Prace interwencyjne - usuwanie powalonych, zagrażających bezpieczeństwu drzew na ciekach i urządzeniach wodnych, pow. Milicz, Oleśnica 4) Prace interwencyjne - usuwanie powalonych, zagrażających bezpieczeństwu drzew na ciekach i urządzeniach wodnych, m. Wrocław, pow. Wrocław, Środa Śląska Przedmiotem zamówienia są prace interwencyjne polegające na usuwaniu drzew powalonych, zagrażających bezpieczeństwu wraz z wywozem pociętych konarów, dłużyc i gałęzi. Podstawowy zakres prac obejmuje m.in.: - przygotowanie miejsca pracy, - zabezpieczenie i oznakowanie terenu w miejscu wykonywania prac, - usunięcie drzewa (wycięcie, pocięcie konarów, dłużyc itp.), - załadunek i wywóz drewna wraz z pozostałościami, - uporządkowanie terenu Zakres prac obejmować będzie drzewa różnych gatunków i o różnej średnicy pnia. Należy wziąć pod uwagę wszelkie utrudnienia wynikające z usytuowania drzew w tym m.in.: w korycie cieku, w zabudowie miejskiej, w obrębie linii energetycznych jak i zlokalizowanych w trudno dostępnym terenie z utrudnionym dojazdem. Usunięcie drzew (w zależności od wielkości) należy wykonać ręcznie lub mechanicznie za pomocą odpowiedniego sprzętu - mając na uwadze również konieczność wykonywania prac na wysokościach (techniki alpinistyczne, praca podnośnika). Uzyskanie zezwoleń (decyzji) na usunięcie drzew stanowi obowiązek Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania prac zgodnie z decyzją i wytycznymi w niej zawartymi, które mogą obejmować m.in. następujące wymagania: - prowadzenie nadzoru nad prowadzonymi pracami zgodnie z ustawą o ochronie przyrody oraz zgodnie z decyzjami wydanymi dla przedmiotowych prac oraz innymi wymaganiami prawodawstwa z tego zakresu. - dysponowania osobą posiadającą doświadczenie i wykształcenie niezbędne do prowadzenia nadzoru nad realizacją prac. Do dysponowania w.w. osobą zobowiązany jest Wykonawca. Z prowadzonego nadzoru Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć sprawozdanie (konieczność zostanie określona każdorazowo w poszczególnych zleceniach) oraz oświadczenie potwierdzające prawidłowe wykonanie prac pod względem ochrony przyrody. Przewidywana max. Ilość drzew planowanych do usunięcia w odniesieniu do obwodu pnia w cm (liczonego na wysokości 1,3 m pierścienia) wynosi: dla zamówienia w cz. 1) - 7 290 cm dla zamówienia w cz. 2) - 3 427 cm dla zamówienia w cz. 3) - 5 274 cm dla zamówienia w cz. 4) - 6 324 cm Wykonawca prac zobowiązany jest do zakupu surowca drzewnego pozyskanego w wyniku realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia i dokonania wpłaty za pozyskane drewno na poniższy nr konta: 28 1560 0013 2001 0137 3000 0002 Zamawiający dopuszcza możliwość weryfikacji ilości sprzedawanego drewna po wycince i ustalenie faktycznej wartości drewna na podstawie powtórnej jego wyceny. Wycena pozyskanego drewna będzie wykonywana w oparciu o cennik obowiązujący na terenie nadleśnictwa obejmującego teren na którym wykonywano prace. W przypadku jeżeli surowiec drzewny pozyskany w wyniku usuwania drzew posiada wady techniczne w postaci zgnilizny miękkiej (wypróchnienie) przekraczające 50% powierzchni przekroju poprzecznego lub jest nadpalony będzie traktowany jako odpad. Tym samym odpad należy wywieźć na składowisko odpadów, w uzasadnionych przypadkach należy przedłożyć Zamawiającemu kartę przekazania odpadu zgodnie z ustawą o odpadach z dn. 14 grudnia 2012r. Dz.U. 2013 poz. 21. Koszt składowania odpadów ponosi Wykonawca. Szczegółowe informacje zostaną zawarte w poszczególnych zleceniach. Realizacja umowy dla każdej z części odbywać się będzie na podstawie odrębnych zleceń udzielanych Wykonawcy w zależności od potrzeb. Jako jednostkę do rozliczeń przyjmuje się 1 cm obwodu pnia usuniętego drzewa uwzględniając sposób jego usunięcia (z użyciem lub bez użycia sprzętu specjalistycznego, technik alpinistycznych) ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.11.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów (w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem) potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (m.in. poświadczenia, oświadczenia, referencje, inne) wykonał min. 3 zamówienia obejmujące usuwanie drzew - dotyczy zamówienia w części 1), 2), 3), 4) W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokumenty określone w pkt 8. 1.2 niniejszej SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. oraz wyjaśnienia (dotyczy wiedzy i doświadczenia) w jakiej formie zostanie ona przekazana. Dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa w dowolnej, dozwolonej przez prawo formie (jako podwykonawca, doradca czy na innej podstawie) w wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie ma zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym. Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi narzędziami i sprzętem mechanicznym tj.: - co najmniej 1 pilarką spalinową, - co najmniej 1 maszyną do zrębkowania gałęzi, - podnośnikiem mechanicznym, - sprzętem do transportu np. ciągnikiem z przyczepą lub samochodem samowyładowczym dotyczy wszystkich części zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, o ile wykonawca złoży wykaz którego wzór stanowi załącznik Nr 5 - część IV SIWZ Formularze. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. oraz wyjaśnienia (dotyczy wiedzy i doświadczenia) w jakiej formie zostanie ona przekazana. Dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa w dowolnej, dozwolonej przez prawo formie (jako podwykonawca, doradca czy na innej podstawie) w wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie ma zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: - co najmniej 1 osobą legitymującą się wyższym wykształceniem o specjalności przyrodniczej (np. zoologia, botanika, ochrona środowiska) i doświadczeniem tj. sprawowaniem co najmniej 1 nadzoru przyrodniczego przy realizacji prac. - 1 osobą posiadającą świadectwo ukończenia kursu na obsługę pilarek. - 1 osobą posiadającą posiadająca zakończone szkolenie z zakresu prac na wysokości Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży wykaz którego wzór stanowi załącznik Nr 6 - część IV SIWZ Formularze. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. oraz wyjaśnienia (dotyczy wiedzy i doświadczenia) w jakiej formie zostanie ona przekazana. Dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa w dowolnej, dozwolonej przez prawo formie (jako podwykonawca, doradca czy na innej podstawie) w wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie ma zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania ww. warunków. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi być podpisana przez osoby upełnomocnione do reprezentowania wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny oferenta, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta wykonawcy przez osoby do tego umocowane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Czas reakcji - podjęcie działania - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 7 ust. 5 umowy, 2) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, przyrodniczymi, a w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn, gwałtowne opady deszczu, burze, gradobicie, wysokie stany wód, itp.; c) możliwość wystąpienia szkody np. w uprawach rolnych lub innych szkód na działkach przyległych jakie mogą powstać w związku z wykonywaniem prac, d) możliwość wystąpienia szkody w środowisku, e) niewypały i niewybuchy; f) wykopaliska archeologiczne; 3) zmiany wynagrodzenia: a) wystąpienia okoliczności o których mowa w § 4 ust.7, w § 7 ust. 5 oraz w § 8 ust. 1 niniejszej umowy. 4) zmiany osobowe: a) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; b) zmiany osób do nadzorowania prac. 5) Pozostałe zmiany a) zmiana dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy; b) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357.1 Kc. Do zmiany umowy dochodzi wskutek wniosku jednej ze stron, zawierającego opis zmiany oraz jej uzasadnienie. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane w formie pisemnej, w drodze aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu al. Jana Matejki 6 (III piętro), 50-333 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu al. Jana Matejki 5 (sekretariat), 50-333 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace interwencyjne - usuwanie powalonych, zagrażających bezpieczeństwu drzew na ciekach i urządzeniach wodnych, pow. Trzebnica, Wołów, Góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace interwencyjne polegające na usuwaniu drzew powalonych, zagrażających bezpieczeństwu wraz z wywozem pociętych konarów, dłużyc i gałęzi. Podstawowy zakres prac obejmuje m.in.: - przygotowanie miejsca pracy, - zabezpieczenie i oznakowanie terenu w miejscu wykonywania prac, - usunięcie drzewa (wycięcie, pocięcie konarów, dłużyc itp.), - załadunek i wywóz drewna wraz z pozostałościami, - uporządkowanie terenu Zakres prac obejmować będzie drzewa różnych gatunków i o różnej średnicy pnia. Przewidywana max. Ilość drzew planowanych do usunięcia w odniesieniu do obwodu pnia w cm (liczonego na wysokości 1,3 m pierścienia) wynosi: - 7 290 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Czas reakcji - podjęcie działania - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace interwencyjne - usuwanie powalonych, zagrażających bezpieczeństwu drzew na ciekach i urządzeniach wodnych, pow. Strzelin, Oława.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace interwencyjne polegające na usuwaniu drzew powalonych, zagrażających bezpieczeństwu wraz z wywozem pociętych konarów, dłużyc i gałęzi. Podstawowy zakres prac obejmuje m.in.: - przygotowanie miejsca pracy, - zabezpieczenie i oznakowanie terenu w miejscu wykonywania prac, - usunięcie drzewa (wycięcie, pocięcie konarów, dłużyc itp.), - załadunek i wywóz drewna wraz z pozostałościami, - uporządkowanie terenu Zakres prac obejmować będzie drzewa różnych gatunków i o różnej średnicy pnia. Przewidywana max. Ilość drzew planowanych do usunięcia w odniesieniu do obwodu pnia w cm (liczonego na wysokości 1,3 m pierścienia) wynosi: - 3 427 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Czas reakcji - podjęcie działania - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prace interwencyjne - usuwanie powalonych, zagrażających bezpieczeństwu drzew na ciekach i urządzeniach wodnych, pow. Milicz, Oleśnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace interwencyjne polegające na usuwaniu drzew powalonych, zagrażających bezpieczeństwu wraz z wywozem pociętych konarów, dłużyc i gałęzi. Podstawowy zakres prac obejmuje m.in.: - przygotowanie miejsca pracy, - zabezpieczenie i oznakowanie terenu w miejscu wykonywania prac, - usunięcie drzewa (wycięcie, pocięcie konarów, dłużyc itp.), - załadunek i wywóz drewna wraz z pozostałościami, - uporządkowanie terenu Zakres prac obejmować będzie drzewa różnych gatunków i o różnej średnicy pnia. Przewidywana max. Ilość drzew planowanych do usunięcia w odniesieniu do obwodu pnia w cm (liczonego na wysokości 1,3 m pierścienia) wynosi: - 5 274 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Czas reakcji - podjęcie działania - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prace interwencyjne - usuwanie powalonych, zagrażających bezpieczeństwu drzew na ciekach i urządzeniach wodnych, m. Wrocław, pow. Wrocław, Środa Śląska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace interwencyjne polegające na usuwaniu drzew powalonych, zagrażających bezpieczeństwu wraz z wywozem pociętych konarów, dłużyc i gałęzi. Podstawowy zakres prac obejmuje m.in.: - przygotowanie miejsca pracy, - zabezpieczenie i oznakowanie terenu w miejscu wykonywania prac, - usunięcie drzewa (wycięcie, pocięcie konarów, dłużyc itp.), - załadunek i wywóz drewna wraz z pozostałościami, - uporządkowanie terenu Zakres prac obejmować będzie drzewa różnych gatunków i o różnej średnicy pnia. zleceniach) oraz oświadczenie potwierdzające prawidłowe wykonanie prac pod względem ochrony przyrody. Przewidywana max. Ilość drzew planowanych do usunięcia w odniesieniu do obwodu pnia w cm (liczonego na wysokości 1,3 m pierścienia) wynosi: - 6 324 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5, 77.21.14.00-6, 77.21.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Czas reakcji - podjęcie działania - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.