Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-14
Poznań: Przeprowadzenie szkoleń zawodowych w zakresie realizacji projektu Potwierdź swoje kwalifikacje zawodowe, Działanie 9.3 Upowszechnianie formalnego kształcenia ustawicznego
Numer ogłoszenia: 288337 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Centrum Edukacji Ustawicznej i Praktycznej , ul. Jawornicka 1, 60-161 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6606600, faks 061 6606601.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń zawodowych w zakresie realizacji projektu Potwierdź swoje kwalifikacje zawodowe, Działanie 9.3 Upowszechnianie formalnego kształcenia ustawicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Przeprowadzenie szkoleń zawodowych w zakresie realizacji projektu Potwierdź swoje kwalifikacje zawodowe, Działanie 9.3 Upowszechnianie formalnego kształcenia ustawicznego Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): NAZWA Słownictwo główne Przedmiot główny usługi szkolenia zawodowego 80530000-8 2 Szkolenia prowadzone będą w oparciu o załączone programy szkoleń uzupełniających wiadomości i umiejętności pracowników przygotowujących się do egzaminu czeladniczego i mistrzowskiego w zawodach: lakiernik samochodowy, blacharz samochodowy, mechanik pojazdów samochodowych, elektromechanik pojazdów samochodowych i ślusarz. 3 Zamawiający przekazuje wykonawcy wraz z załączonymi programami szkoleń, opracowane i wydrukowane pakiety edukacyjne (150 szt.) stanowiące materiał dydaktyczny dla uczestników szkoleń - przygotowane zgodnie z programem szkoleń. 4 Celem szkolenia jest uzupełnienie luk kompetencyjnych, które wyodrębnione zostały poprzez pomiar sprawdzający oparty na testach dostosowanych do wymagań zapisanych w standardach egzaminacyjnych Związku Rzemiosła Polskiego. 5 Szkolenia powinny trwać minimum 60 godzin. Z programów szkoleń wynika podział ich na dwie części: zawodową - uzupełniającą wiedzę teoretyczną i umiejętności praktyczne z danego zawodu oraz część dotyczącą przedsiębiorczości, rynku pracy, prawa pracy i w przypadku kandydatów do egzaminu mistrzowskiego - pedagogiki z podstawami psychologii. Każda z części szkolenia będzie trwać 30 godzin. Szkolenia powinny być prowadzone w grupach ok. 20 osobowych, dopuszcza się możliwość tworzenia grup z różnych zawodów jeżeli treści programu w tej części szkolenia są dla tych zawodów takie same. Nie jest natomiast wskazane tworzenie grup złożonych z kandydatów do złożenia egzaminu mistrzowskiego i czeladniczego. 6 Program szkolenia powinien być realizowany metodami aktywizującymi, tzn. podczas realizacji szkolenia powinna być dokonywana bieżąca ocena osiągnięć edukacyjnych uczestników szkolenia, 80% zajęć musi być prowadzone w formie ćwiczeń. Umiejętności należy oceniać na podstawie obserwacji uczestników podczas wykonywania zadań (ćwiczenia), ich wypowiedzi ustnych oraz sprawdzianów pisemnych. Uczestnik szkolenia powinien być informowany na bieżąco o popełnianych błędach, aby w porę mógł podjąć odpowiednie działania. Podczas kontroli i oceny osiągnięć uczestników należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe ocenianie zagrożeń występujący na stanowisku pracy, analizowanie zagrożeń dla środowiska naturalnego (np. w zawodzie lakiernik samochodowy) oraz prawidłowy dobór wyposażenia stanowisk pracy. 7 Szkolenia powinny zostać dostosowane do trzyzmianowego systemu pracy uczestników zajęć z zawodów: blacharz samochodowy, lakiernik samochodowy, mechanik pojazdów samochodowych. Zajęcia mogą odbywać się w godzinach popołudniowych po godz. 15.00 w tygodniu oraz w weekendy - przed przystąpieniem do ich realizacji należy uzgodnić harmonogram zajęć z uczestnikami. Zajęcia dla zawodu elektromechanik pojazdów samochodowych i ślusarz mogą odbywać się wyłącznie w weekendy. 8 Uczestnikom zajęć należy zapewnić: 1) notatniki, długopisy, 2) zwrot kosztów dojazdu z miejsca pracy lub zamieszkania na szkolenie i z powrotem, 3) wyżywienie w trakcie zajęć: 1 ciepły posiłek i przerwa kawowa 9 Szkolenia należy przeprowadzić dla 150 uczestników z uwzględnieniem poniższego podziału na zawody i kwalifikacje: Blacharz samochodowy czeladnik 11 mistrz 37 Lakiernik samochodowy czeladnik 9 mistrz 46 Elektromechanik pojazdów samochodowych czeladnik 1 mistrz 11 Mechanik pojazdów samochodowych czeladnik 4 mistrz 11 Ślusarz czeladnik 6 mistrz 14 150 10 Zamawiający przekaże wykonawcy dane kontaktowe i adresowe uczestników zajęć. 11 Wymagania odnośnie sal szkoleniowych: 1) sale szkoleniowe muszą znajdować się na terenie Miasta Poznania, 2) położenie sal szkoleniowych musi umożliwiać dojazd uczestników na szkolenia środkami komunikacji miejskiej z dworca głównego PKP i PKS, a dla uczestników szkoleń dojeżdżających własnym środkiem transportu musi zostać udostępniony darmowy parking, 3) sale szkoleniowe w których prowadzone będą zajęcia muszą zostać oznakowane zgodnie z Wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, z dnia 4 lutego 2009 r. dostępnymi na stronie internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu pod adresem: www.efs.wup.poznan.pl 4) w trakcie zajęć prowadzący zajęcia wykładowca musi mieć zapewniony dostęp do kserokopiarki i urządzeń multimedialnych dających możliwość wyświetlania prezentacji, 5) sale szkoleniowe muszą spełniać standardy wyposażenia dydaktycznego pracowni kształcenia zawodowego dla zawodów z trzyletnim cyklem kształcenia dla zawodów blacharz samochodowy, mechanik pojazdów samochodowych, elektromechanik pojazdów samochodowych i ślusarz oraz standardy wyposażenia dydaktycznego pracowni kształcenia zawodowego dla zawodów z dwuletnim cyklem kształcenia dla zawodu lakiernik opracowanym przez Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia zgodnie z załączonymi programami szkoleń. 12 Wykonawca szkolenia prowadzi pełną dokumentację kursów, którą po zakończeniu szkoleń przekazuje zamawiającemu, tj.: 1) listy obecności uczestników zajęć, 2) dzienniki zajęć w których odnotowywane będą obecności na zajęciach oraz bieżąca ocena osiągnięć edukacyjnych uczestników szkolenia, np. sprawdziany pisemne, 13 Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację potwierdzającą kwalifikacje i doświadczenie osób mających prowadzić szkolenia, wskazanych w ofercie, tj. dyplom ukończenia szkoły wyższej oraz zaświadczenie potwierdzające stopień awansu zawodowego nauczyciela mianowanego zgodnego z wykształceniem zawodowym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6000,00 zł (słownie: sześć_tysięcy_złotych). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Miejsce i sposób i termin wniesienia wadium. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 96 1050 1520 1000 0023 5031 6374 na przelewie należy umieścić informację Wadium - Przeprowadzenie szkoleń zawodowych w zakresie realizacji projektu Potwierdź swoje kwalifikacje zawodowe, Działanie 9.3 Upowszechnianie formalnego kształcenia ustawicznego. 1) wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - POZNAŃSKIE CENTRUM EDUKACJI USTAWICZNEJ I PRAKTYCZNEJ ul. Jawornicka 1, 60-161 Poznań, pok. sekretariat, w terminie do dnia 22 października 2010r. do godziny 11:30. 2) do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium. 3) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt. 2 SIWZ. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane; 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 6. Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5) ppkt. 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przeprowadził szkolenie dla 150 uczestników w wyniku zawarcia umowy z jednym z jednym odbiorcą (zamawiającym),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje 13 osobową kadrą zgodnie z poniższą specyfikacją: a) min. 4 czynnych zawodowo nauczycieli, legitymujących się wykształceniem wyższym ekonomicznym z min. 7 letnim doświadczeniem w kształceniu zawodowym związanym z egzaminami zawodowymi, b) min. 2 czynnych zawodowo nauczycieli kształcących w zawodzie blacharz samochodowy, legitymujących się wykształceniem wyższym kierunkowym z min. 7 letnim doświadczeniem w kształceniu zawodowym związanym z egzaminami zawodowymi, c) min. 2 czynnych zawodowo nauczycieli kształcących w zawodzie lakiernik samochodowy lub lakiernik, legitymujących się wykształceniem wyższym kierunkowym z min. 7 letnim doświadczeniem w kształceniu zawodowym związanym z egzaminami zawodowymi, d) min. 1 czynnym zawodowo nauczycielem kształcącego w zawodzie elektromechanik pojazdów samochodowych, legitymującym się wykształceniem wyższym kierunkowym z min. 7 letnim doświadczeniem w kształceniu zawodowym związanym z egzaminami zawodowymi, e) min. 2 czynnych zawodowo nauczycieli kształcących w zawodzie mechanik pojazdów samochodowych, legitymujących się wykształceniem wyższym kierunkowym z min. 7 letnim doświadczeniem w kształceniu zawodowym związanym z egzaminami zawodowymi, f) min. 2 czynnych zawodowo nauczycieli kształcących w zawodzie ślusarz, legitymujących się wykształceniem wyższym kierunkowym z min. 7 letnim doświadczeniem w kształceniu zawodowym związanym z egzaminami zawodowymi. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) obniżenie wynagrodzenia, gdy zmiana zostanie spowodowana zmniejszeniem zakresu wykonanych prac i jest korzystna dla Zamawiającego, 2) termin realizacji -- w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, związanych z obecnością kandydatów w szkoleniach, 3) zmiany w zakresie ilości poszczególnych godzin przewidzianych do szkolenia, jeżeli są konieczne dla dalszej realizacji zamówienia lub są korzystne dla Zamawiającego i nie powodują zwiększenia wynagrodzenia. 4) zmiany osobowe -- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i doświadczeniem. 5) zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6) nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługa administracyjno-organizacyjna Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.city.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznańskie Centrum Edukacji Ustawicznej i Praktycznej, ul. Jawornicka 1, 61-161Poznań, pok. biuro projektu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 11:30, miejsce: Poznańskie Centrum Edukacji Ustawicznej i Praktycznej, ul. Jawornicka 1, 61-161Poznań, pok. sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Potwierdź swoje kwalifikacje zawodowe, Działanie 9.3 Upowszechnianie formalnego kształcenia ustawicznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.