eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziałdowoWyłonienie personelu świadczącego usługi doradcze w ramach prowadzonego Punktu Konsultacyjnego KSU (PK KSU)



Ogłoszenie z dnia 2013-07-23

Działdowo: Wyłonienie personelu świadczącego usługi doradcze w ramach prowadzonego Punktu Konsultacyjnego KSU (PK KSU)
Numer ogłoszenia: 288366 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Działdowska Agencja Rozwoju S.A. , ul. Wł. Jagiełły 15, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (023) 697 06 66, faks (023) 697 06 67.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.darsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie personelu świadczącego usługi doradcze w ramach prowadzonego Punktu Konsultacyjnego KSU (PK KSU).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie, tj. postępowanie nr 5 2013 pn. Wyłonienie personelu świadczącego usługi doradcze w ramach prowadzonego Punktu Konsultacyjnego KSU (PK KSU) na 2 CZĘŚCI ze względu na miejsce świadczonych usług doradczych.CZĘŚĆ I: Usługi doradcze świadczone ze szczególnym uwzględnieniem terenu następujących powiatów: giżyckiego, mrągowskiego, kętrzyńskiego, piskiego, węgorzewskiego, gołdapskiego, oleckiego, ełckiego. Przedmiotem tej części zamówienia jest wyłonienie personelu świadczącego usługi w 2 wybranych obszarach z niżej wymienionych, przy czym obszar 1 jest obszarem obligatoryjnym. Obszar 1: usługa doradcza - asysta w rozpoczynaniu działalności gospodarczej oraz usługa doradcza - asysta w prowadzeniu działalności gospodarczej w module I Wymogi formalno - prawne w prowadzeniu działalności gospodarczej (szczegółowy opis zakresów stanowi załącznik nr 1a do SIWZ Standard usługi doradczej - asysta w rozpoczynaniu działalności gospodarczej i załącznik nr 1b do SIWZ Standard usługi doradczej - asysta w prowadzeniu działalności gospodarczej). Obszar 2: usługa doradcza - asysta w prowadzeniu działalności gospodarczej w module II Marketing przedsiębiorstwa i module III Organizacja przedsiębiorstwa (szczegółowy opis zakresów stanowi załącznik nr 1b do SIWZ Standard usługi doradczej - asysta w prowadzeniu działalności gospodarczej).Obszar 3: usługa doradcza - asysta w prowadzeniu działalności gospodarczej w module IV Finanse przedsiębiorstwa (szczegółowy opis zakresów stanowi załącznik nr 1b do SIWZ Standard usługi doradczej - asysta w prowadzeniu działalności gospodarczej). CZĘŚĆ II: Usługi doradcze świadczone ze szczególnym uwzględnieniem terenu następujących powiatów: działdowskiego, nidzickiego, szczycieńskiego, olsztyńskiego, lidzbarskiego, bartoszyckiego, braniewskiego, nowomiejskiego, iławskiego, elbląskiego, ostródzkiego, Miasto Elbląg, Miasto Olsztyn.Przedmiotem tej części zamówienia jest wyłonienie personelu świadczącego usługi w 2 wybranych obszarach z niżej wymienionych, przy czym obszar 1 jest obszarem obligatoryjnym. Obszar 1: usługa doradcza - asysta w rozpoczynaniu działalności gospodarczej oraz usługa doradcza - asysta w prowadzeniu działalności gospodarczej w module I Wymogi formalno - prawne w prowadzeniu działalności gospodarczej (szczegółowy opis zakresów stanowi załącznik nr 1a do SIWZ Standard usługi doradczej - asysta w rozpoczynaniu działalności gospodarczej i załącznik nr 1b do SIWZ Standard usługi doradczej - asysta w prowadzeniu działalności gospodarczej). Obszar 2: usługa doradcza - asysta w prowadzeniu działalności gospodarczej w module II Marketing przedsiębiorstwa i module III Organizacja przedsiębiorstwa (szczegółowy opis zakresów stanowi załącznik nr 1b do SIWZ Standard usługi doradczej - asysta w prowadzeniu działalności gospodarczej).Obszar 3: usługa doradcza - asysta w prowadzeniu działalności gospodarczej w module IV Finanse przedsiębiorstwa (szczegółowy opis zakresów stanowi załącznik nr 1b do SIWZ Standard usługi doradczej - asysta w prowadzeniu działalności gospodarczej). Spośród ofert złożonych na poszczególne części zamówienia, zostaną wybrane 2 najkorzystniejsze oferty - po jednej najkorzystniejszej ofercie na każdą z części. Wykonawca zobowiązany jest do wyboru 2 obszarów z 3 wyżej wymienionych, przy czym obszar 1 jest obszarem obligatoryjnym, w każdej z części, w ramach których będzie realizował usługi doradcze.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 3 usługi doradcze w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia lub co najmniej 5 usług związanych z obsługą klienta w dziedzinie związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby osoba stanowiąca personel projektu, świadczyła usługi doradcze osobiście, zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, rozdział 4.5 Koszty związane z angażowaniem personelu asygnowanymi przez Ministra Rozwoju Regionalnego, stanowiącymi załącznik nr 2 do SIWZ oraz postawione są następujące wymagania, co do tej osoby: wykształcenie wyższe oraz ukończone szkolenia lub studia podyplomowe w zakresie związanym ze świadczonymi usługami doradczymi lub certyfikat księgowego, uprawnienia biegłego rewidenta bądź doradcy podatkowego oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji usług doradczych lub co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta w dziedzinie związanej ze świadczonymi usługami doradczymi, (wymagania PARP z wniosku o dofinansowanie projektu)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakłada się możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku: nieprzewidzianych wcześniej przez Zleceniodawcę, a narzuconych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) wprowadzanych aneksem do umowy pomiędzy Zleceniodawcą a PARP, zmian takich jak: zmiana okresu realizacji przedmiotu umowy, zmiana przewidzianej liczby usług, zmiana przewidzianej liczby godzin usług; zmiany przepisów obowiązującego prawa

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.darsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Działowska Agencja Rozwoju S.A., ul. Wł. Jagiełły 15, 13-200 Działdowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2013 godzina 08:00, miejsce: Działowska Agencja Rozwoju S.A., ul. Wł. Jagiełły 15, 13-200 Działdowo, pokój nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest na podstawie wniosku o dofinansowanie realizacji projektu systemowego Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Zapewnienie usług z zakresu rozwoju firmy dla przedsiębiorców oraz osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą w formule one-stop-shops współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Poddziałania 2.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.