Ogłoszenie z dnia 2011-01-26
Gdańsk: Bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych dla ŚHP 11-1 w Tczewie
Numer ogłoszenia: 28837 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda, ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3017916, faks 58 3017916.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja rynku pracy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych dla ŚHP 11-1 w Tczewie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna bezgotówkowa dostawa artykułów żywnościowych dla HP 11-1 w Tczewie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2011 roku do: Hufca Pracy 11-1 w Tczewie, ul. Sobieskiego 10. Zadanie - pieczywo 2) Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do HP 11-1 w Tczewie, ul. Sobieskiego 10 (dokładne miejsce na terenie HP 11-1 Tczew wskazane będzie przez Zamawiającego po podpisaniu umowy). 3) Dostawca realizuje dostawy na własny koszt, transportem przystosowanym do tego celu i spełniającym niezbędne wymagania określone przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 4) Każdy z artykułów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. Cykliczne dostawy będą realizowane od poniedziałku do niedzieli w następujących godzinach: w poniedziałki od 8.00 do 9.00, od wtorku do niedzieli między 6.30 a 6.45. najpóźniej na drugi dzień od złożenia zapotrzebowania. Każdorazowa dostawa odbywa się na podstawie wcześniejszego zapotrzebowania określającego dokładną godzinę dostarczenia, datę dostarczenia, ilość, rodzaj artykułów, złożonego nawet w dniu poprzedzającym dostawę (pisemnie, faksem lub telefonicznie). Cykliczne dostawy będą realizowane jak następuje: 5) Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane artykuły z podaniem ilości. 6) Artykuły muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. 7) Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa artykułów wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 8) Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie artykułów do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 10) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany proporcji ilościowych poszczególnego asortymentu w stosunku do podanego w formularzu ofertowym. 11) Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanych artykułów i dostarczenia nowej partii artykułów do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji. 12) Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika. 13) Każda dostawa winna być ubezpieczona przez Wykonawcę na jego koszt w zakresie odpowiedzialności cywilnej. 14) W przypadku niedostarczenia towaru w wyznaczonym terminie i czasie lub dostarczenia towaru niezgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu niedostarczonego towaru, a kosztami zakupu (fakturą Vat) obciąży Wykonawcę. Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę telefonicznie i na piśmie. Termin realizacji umowy: - termin rozpoczęcia - od dnia zawarcia umowy - termin zakończenia - 31 grudnia 2011r. 15) Dostawa będzie dokonywana sukcesywnie do dnia 31 grudnia 2011 roku. Poszczególne partie przedmiotu zamówienia mają być dostarczane na podstawie zamówień cząstkowych niezwłocznie, nie później niż na drugi dzień od dnia złożenia zamówienia częściowego. 16) Cykliczne dostawy będą realizowane od poniedziałku do niedzieli w następujących godzinach w poniedziałki od 8.00 do 9.00, od wtorku do niedzieli między 6.30 a 6.45 najpóźniej na drugi dzień od złożenia zapotrzebowania. Każdorazowa dostawa odbywa się na podstawie wcześniejszego zapotrzebowania określającego dokładną godzinę dostarczenia, datę ilość, rodzaj asortymentu, złożonego nawet w dniu poprzedzającym dostawę (pisemnie, faksem lub telefonicznie). 17) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego lub innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 18) Każda dostawa winna być ubezpieczona przez Wykonawcę na jego koszt w zakresie odpowiedzialności cywilnej. 19) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: a) Zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy. b) Zmian osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy. c) W przypadku zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w przypadku realizacji tej części zamówienia, której w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano. d) W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania. 20) Przewidziane powyżej okoliczności stanowiących podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienia Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 21) Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIEKARNICTWO GAWROŃSCY SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
PIEKARNICTWO GAWROŃSCY SPÓŁKA CYWILNA
- Piekarnictwo s.c. Adam i Grzegorz Gawrońscy, ul. Kaszubska 15, 83-110 Tczew, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8848,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8376,90
Oferta z najniższą ceną: 8376,90 / Oferta z najwyższą ceną: 8376,90
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art 67 ust. 1 pkt 4. Zamawiający w prowadzonych kolejno dwóch postępowaniach o udzielenie zamówienia prowadzonych w trybie przetargu nieograniczonego,nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone, żadne oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w żaden sposób zmienione.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa przekształtników napięcia 380VDC na 230VAC na potrzeby CI TASK
- Dostawa oraz montaż wielostanowiskowego stołu do pracy z inteligentnymi rozwiązaniami na potrzeby doposażenia przestrzeni coworkingowej Biblioteki Politechniki Gdańskiej.
- Usługa Ubezpieczenia 7 Szpitala Marynarki Wojennej z Przychodnią Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Imienia Kontradmirała Profesora Wiesława Łasińskiego W Gdańsku
- dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa wyrobów do monitorowania pomiarów hemodynamicznych dla UCK
- Świadczenie kompleksowej usługi hotelowej obejmującej zakwaterowanie, wyżywienie oraz najem sal konferencyjnych na potrzeby Działu Spraw Studenckich Politechniki Gdańskiej.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych dla ZPO w Osieczanach
- ZAKUP I DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ IM. GEN. FRANCISZKA KLEEBERGA W WOLI GUŁOWSKIEJ
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku - 4 części zamówienia
- "Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w II kwartale 2025r."
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA DO ZAKŁADU KARNEGO W GĘBARZEWIE
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Gdańsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.