To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-14
Ustrzyki Dolne: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego dla Uczestników Projektu Czas na aktywność w gminie Ustrzyki Dolne
Numer ogłoszenia: 288392 - 2011; data zamieszczenia: 14.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225340 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Wyzwolenia 7, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 4611868, 4613774, -75, -76, faks 013 4611868.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkolenia zawodowego dla Uczestników Projektu Czas na aktywność w gminie Ustrzyki Dolne.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: Zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów i szkoleń dla Uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Czas na aktywność w gminie Ustrzyki Dolne realizowanego w roku 2011 przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustrzykach Dolnych. Zamówienie składa się z 8 części: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NR I: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym, szacunkowa liczba uczestników szkolenia:od 3 do 7 osób 2. Operator koparko ładowarki, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: od 3 do 7 osób 3. Prawo jazdy kat. C, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 4 osoby 4. Prawo jazdy kat. C + E, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 4 osoby Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń. Szkolenia należy zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do 9 grudnia 2011 r. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia: - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć; - Zestaw materiałów pomocniczych i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia; - Materiały szkoleniowe, podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi. Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność; - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego; - Catering w trakcie odbywania się zajęć; - Prowadzenie list obecności oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu - dokumenty te wraz z rachunkiem należy po zakończeniu szkolenia przekazać Zamawiającemu; - W przypadku szkoleń kończących się egzaminem państwowym - koszt tego jednokrotnego podejścia do egzaminu pokryje Wykonawca; w przypadku nie zaliczenia egzaminu przez uczestnika skutkującego nie uzyskaniem uprawnień w pierwszym terminie wraz z rachunkiem należy przekazać dowód opłacenia egzaminu oraz dokument potwierdzający zgłoszenie uczestnika na egzamin, -szkolenia winny być zrealizowane na terenie województwa podkarpackiego, w odległości maksymalnie 120 kilometrów od Ustrzyk Dolnych. UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu uczestników szkoleń na zajęcia pokrywa zamawiający Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NR II: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Kucharz, szacunkowa liczba uczestników szkolenia od 1 do 3 osób 2. Opiekunka osób starszych i dzieci, szacunkowa liczba uczestników szkolenia od 6 do 13 osób 3. Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, szacunkowa liczba uczestników szkolenia od 5 do 13 osób 4. Obsługa kasy fiskalnej, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba 5. Kelner barman, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: od 1 do 4 osób 6. Księgowość wspomagana komputerem, szacunkowa liczba uczestników szkolenia od 1 do 3 osób 7. Magazynier z obsługą komputera, szacunkowa liczba uczestników szkolenia od 1 do 2 osób 8. Kadry i płace, szacunkowa liczba uczestników szkolenia od 1 do 2 osoby 9. Przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 3 osoby Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń. Szkolenia należy zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do 9 grudnia 2011 r. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia: - Szkolenia winny być zrealizowane na terenie Ustrzyk Dolnych, chyba że charakter szkolenia wymaga aby niektóre zajęcia odbywały się poza terenem Ustrzyk Dolnych; - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć; - Zestaw materiałów pomocniczych i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia; - Materiały szkoleniowe, podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi. Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność; - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego; - Catering w trakcie odbywania się zajęć, kawa, herbata, ciastka, paluszki a jeżeli zajęcia trwają 6 godzin lekcyjnych lub dłużej w ciągu dnia również gorący posiłek; - Prowadzenie list obecności oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu; - W przypadku szkoleń kończących się egzaminem państwowym - koszt tego jednokrotnego podejścia do egzaminu pokryje Wykonawca; w przypadku nie zaliczenia egzaminu przez uczestnika skutkującego nie uzyskaniem uprawnień w pierwszym terminie wraz z rachunkiem należy przekazać dowód opłacenia egzaminu oraz dokument potwierdzający zgłoszenie uczestnika na egzamin. UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia dla uczestników szkoleń pokrywa zamawiający Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NR III: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Posadzkarz glazurnik, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba 2. Murarz tynkarz, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba 3. Cieśla budowlany dekarz, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 - 2 osoby Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu - zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń. Szkolenia należy zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do 9 grudnia 2011 r. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia: - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć; - Zestaw materiałów pomocniczych i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia; - Materiały szkoleniowe, podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi. Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność; - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego; - Catering w trakcie odbywania się zajęć: kawa, herbata, ciastka, paluszki - Prowadzenie list obecności oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu, -szkolenia winny być zrealizowane na terenie województwa podkarpackiego, w odległości maksymalnie 120 kilometrów od Ustrzyk Dolnych UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia dla uczestników szkoleń pokrywa zamawiający Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NR IV: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: 1. Kurs na licencję pracownika ochrony I stopnia, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu - zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń. Szkolenia należy zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do 9 grudnia 2011 r. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia: - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć; - Zestaw materiałów pomocniczych i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia; - Materiały szkoleniowe: podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi. Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność; - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego; - Prowadzenie list obecności oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu; UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia dla uczestników szkoleń pokrywa zamawiający Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NR V: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: 1. Kosmetyczka, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: od 2 do 5 osób 2. Fryzjer, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: od 1 do 3 osób 3. Masaż klasyczny, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: od 1 do 3 osób 4. Wizaż i stylizacja, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu - zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń. Szkolenia należy zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do 9 grudnia 2011 r. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia: - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć; - Zestaw materiałów pomocniczych i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia; - Materiały szkoleniowe: podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi. Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność; - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego; - Catering w trakcie odbywania się zajęć - kawa, herbata, ciastka, paluszki; - Prowadzenie list obecności oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu; -szkolenia winny być zrealizowane na terenie województwa podkarpackiego, w odległości maksymalnie 120 kilometrów od Ustrzyk Dolnych UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia dla uczestników szkoleń pokrywa zamawiający Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NR VI: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: 1. Ogrodnik terenów zielonych, szacunkowa liczba uczestników szkolenia od 1 do 5 osób Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń. Szkolenia należy zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do 9 grudnia 2011 r. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia: - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć; - Zestaw materiałów pomocniczych i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia; - Materiały szkoleniowe (podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi). Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność; - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem: Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego; - Catering w trakcie odbywania się zajęć: kawa, herbata, ciastka, paluszki - Prowadzenie list obecności oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu -szkolenia winny być zrealizowane na terenie województwa podkarpackiego, w odległości maksymalnie 120 kilometrów od Ustrzyk Dolnych UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia dla uczestników szkoleń pokrywa zamawiający Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NR VII: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: 1. Pilarz drwal, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń. Szkolenia należy zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do 9 grudnia 2011 r. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia: - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć; - Zestaw materiałów pomocniczych i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia; - Materiały szkoleniowe: podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi. Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność; - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem: Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego - Catering w trakcie odbywania się zajęć: kawa, herbata, ciastka, paluszki - Prowadzenie list obecności oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu -szkolenia winny być zrealizowane na terenie województwa podkarpackiego, w odległości maksymalnie 120 kilometrów od Ustrzyk Dolnych UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia dla uczestników szkoleń pokrywa zamawiający Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NR VIII: Przedmiot zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: 1. Operator żurawia wieżowego, szacunkowa liczba uczestników szkolenia: 1 osoba Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku rezygnacji Uczestników Projektu zmianie może ulec podana powyżej liczba Uczestników szkoleń. Szkolenia należy zrealizować w okresie: od dnia podpisania umowy do 9 grudnia 2011 r. Oprócz usługi edukacyjnej Wykonawca będzie musiał zapewnić również usługi dodatkowe niezbędne przy odpowiednim charakterze szkolenia: - Ubezpieczenie NW dla każdego uczestnika szkolenia na czas trwania zajęć; - Zestaw materiałów pomocniczych i dostęp do sprzętu dydaktycznego niezbędnego do prawidłowego przebiegu szkolenia; - Materiały szkoleniowe: podręcznik lub skrypt autorski prowadzącego zajęcia w postaci wydruku trwałego z kartkami trwale złączonymi. Materiały o których mowa Uczestnicy kursu otrzymają na własność; - Wyeksponowanie logotypów PO KL oraz Unii Europejskiej i zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską na materiałach szkoleniowych oraz w pomieszczeniach w których realizowane są zajęcia teoretyczne- zgodnie z dokumentem: Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, do pobrania na stronie internetowej www.efs.gov.pl lub w siedzibie Zamawiającego; - Catering w trakcie odbywania się zajęć: kawa, herbata, ciastka, paluszki - Prowadzenie list obecności oraz przeprowadzenie badania ewaluacyjnego po zakończonym szkoleniu, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego lub własnych - po wcześniejszym przedłożeniu ich do akceptacji Zamawiającemu UWAGA: Koszt badań lekarskich oraz zwrotu kosztów dojazdu na zajęcia dla uczestników szkoleń pokrywa zamawiający Koszty usług dodatkowych należy wliczyć w koszty szkolenia i ująć w kalkulacji kosztów kursu na poziomie uśrednionym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Czas na aktywność w gminie Ustrzyki Dolne realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym, Operator koparko - ładowarki, Prawo jazdy kat. C, Prawo jazdy kat. C + E
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ośrodek Szkolenia Zawodowego mgr inż. Jerzy Czerwiński
jakie przetargi wygrała firma
Ośrodek Szkolenia Zawodowego mgr inż. Jerzy Czerwiński
- Ośrodek Szkolenia Zawodowego mgr. inż. Jerzy Czerwiński, ul. Zawiszy Czarnego 16, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26194,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22000,00
Oferta z najniższą ceną: 11475,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: kucharz, opiekunka osób starszych i dzieci, sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej, obsługa kasy fiskalnej, kelner - barman, księgowość wspomagana komputerem, magazynier z obsługą komputera, kadry i płace, przedstawiciel handlowy z prawem jazdy kat. B
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stowarzyszenie Centrum Szkolenia Zawodowego w Gorlicach, Przedstawicielstwo w Jaśle, ul. Wyspiańskiego 8, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41428,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33391,00
Oferta z najniższą ceną: 33391,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41780,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: Posadzkarz - glazurnik, murarz - tynkarz, cieśla budowlany - dekarz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W PRZEMYŚLU
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W PRZEMYŚLU
- Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Wilsona 12, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7500,00
Oferta z najniższą ceną: 7500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: Kosmetyczka, Fryzjer, Masaż klasyczny, Wizaż i stylizacja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W PRZEMYŚLU
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W PRZEMYŚLU
- Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Wilsona 12, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11818,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11500,00
Oferta z najniższą ceną: 10456,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: ogrodnik terenów zielonych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W PRZEMYŚLU
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W PRZEMYŚLU
- Zakład Doskonalenia Zawodowego, ul. Wilsona 12, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3000,00
Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Pilarz - drwal
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Szkolenia Kierowców i Operatorów LESKO Jan Rębiasz, Berezka 27a, 38-610 Polańczyk, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1550,00
Oferta z najniższą ceną: 1550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1550,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
- "Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Moczarach w 2025 r."
- Sporządzenie dokumentacji kosztorysowo - projektowej budowy dróg leśnych
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Ustrzyki Dolne
- Budowa ścieżki spacerowej pn. "Ustrzycki Trakt" w ramach projektu rozwojowego Wielki Szlak Leśny
więcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.