To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-13
Radomsko: Wykonanie wraz z montażem zabudów stanowisk monitorujących w pomieszczeniach intensywnego nadzoru, mebli laboratoryjnych, zabudowy szatniowej oraz mebli biurowych dla Szpitala Powiatowego w Radomsku przy
ul. Jagiellońskiej 36
Numer ogłoszenia: 288394 - 2010; data zamieszczenia: 13.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247760 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Radomszczański, ul. Leszka Czarnego 22, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6834509, faks 044 6834192.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wraz z montażem zabudów stanowisk monitorujących w pomieszczeniach intensywnego nadzoru, mebli laboratoryjnych, zabudowy szatniowej oraz mebli biurowych dla Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:Wykonanie wraz z montażem zabudów stanowisk monitorujących w pomieszczeniach intensywnego nadzoru, mebli laboratoryjnych, zabudowy szatniowej oraz mebli biurowych dla Szpitala Powiatowego Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36. Przedmiot zamówienia, o którym mowa, obejmuje następujący zakres rzeczowy robót: Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 (cztery) części: Część I 1.Zabudowa stanowisk monitorujących w pomieszczeniach intensywnego nadzoru (wg załączonych rysunków nr 1a, 1b oraz. nr 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j, 1k), -1 szt. Część II 1.Meble do laboratorium_1 7 szt. 2.Meble do laboratorium_2 7 szt. 3.Meble do laboratorium_3 7 szt. 4.Blaty do laboratorium (wg załączonych rys. nr 2a, 2b, 2c, 2d) 8 szt. Część III 1. Zabudowa szatniowa - lada szatniowa wraz z 7 metalowymi stelażami na wieszak (wg załączonych rysunków nr 3a, 3b) -1 szt. Część IV 1.biurko 3 szt. 2.szafka kartotekowa 2 szt. 3.szafka 4 szt. 4.szafa na dokumentację 1 szt. 5.szafa ubraniowa 1 szt. 6.kanapa rozkładana 1 szt. 7.stolik - ława 1 szt. 8.krzesło obrotowe z oparciem na ręce 3 szt. Parametry określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowią wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Brak wpisu w rubryce parametry oferowane zostanie potraktowane jako niespełnienie parametru. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia użyto określenia typu ... lub wskazano nazwę własną produktu, oznacza to, że Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie wyposażenia o parametrach takich samych lub wyższych jak opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Wskazane marki lub nazwy producenta określają klasę produktu. Przedmiot zamówienia winien być nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad, posiadać wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa, itp. (jeśli dotyczy) 1)Wykonawca zobowiązany jest udzielić na przedmiot zamówienia gwarancji zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy i złożoną ofertą przetargową, licząc od daty podpisania protokołu przekazania przedmiotu umowy do użytkowania. Termin gwarancji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (jeżeli dotyczy) został wskazany w dodatku nr 1,2,3 i 4 do SIWZ. 2)Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu na miejsce dostawy, potwierdzonej protokołem przekazania przedmiotu umowy do użytkowania. 3). Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na adres: Szpital Powiatowy w Radomsku, 97-500 Radomsko, ul. Jagiellońska 36. 4). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia w miejsce dostawy. 5). Wszelkie informacja dotyczące parametrów technicznych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, zawarte zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym dodatek nr 1,2, 3 i 4 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.12.11.00 - Biurka 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.17.20.00 - Lady 39.18.10.00 - Stoły laboratoryjne 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.14.12.00 - Blaty 39.14.33.10 - Stoliki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LABSYSTEM S.C. EWA SUPERATA , MARIUSZ MARTINI
jakie przetargi wygrała firma
LABSYSTEM S.C. EWA SUPERATA , MARIUSZ MARTINI
- LABSYSTEM s.c. E. Superata , M. Martini, Ul. Dobrego Pasterza 100, 31-416 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32786,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36051,75
Oferta z najniższą ceną: 36051,75 / Oferta z najwyższą ceną: 36051,75
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Budowa żłobka dla dzieci do lat 3 przy ul. Sokolej w Radomsku
- Świadczenie usługi IK nad realizacją przedsięwzięcia budowlanego w Pabianicach, wraz z zarządzaniem i prowadzeniem dokumentacji w formie elektronicznej i monitorowanie śladu węglowego przedsięwzięcia
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespół Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa stołówki wraz z przebudową budynku dydaktycznego przy Zespole Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie ze zmianą sposobu użytkowania na internat
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kierznie w celu utworzenia oddziału przedszkolnego - wyposażenie (etap II)
- IR.ZP.271.2.2025 Budowa Szkoły Podstawowej wraz z salą sportową w miejscowości Gródek - pierwsze wyposażenie
- Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos" (część 1)
- Zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych krzeseł ergonomicznych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu
- AN/ZP/14/25 Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Politechniki Poznańskiej na Laboratorium naukowo - dydaktyczne w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.