Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-04
Ruda Śląska: Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do trzech placówek oświatowych w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 288525 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole Nr 18 , ul. Kazimierza 4, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 64 63, faks 32 248 64 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mp18.mzopo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do trzech placówek oświatowych w Rudzie Śląskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do trzech placówek oświatowych w Rudzie Śląskiej, zgodnie z postanowieniami poniżej: I. Miejskie Przedszkole nr 18 w Rudzie Śląskiej 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: przygotowanie oraz dostawa świeżych posiłków dla czterech grup przedszkolnych w Miejskim Przedszkolu nr 18 w Rudzie Śląskiej ul. Kazimierza 4, w postaci: śniadania z mlekiem, kakao, herbatą, obiadu dwudaniowego z kompotem oraz podwieczorku, codziennie od poniedziałku do piątku w okresie od 02.01.2012r do 31.12.2012r., z wyłączeniem ustawowych świąt i innych dni wolnych od zajęć wynikających z harmonogramu Miejskiego Przedszkola nr 18 w Rudzie Śląskiej oraz okresu wakacji letnich. 2. Szacunkowa liczba posiłków: śniadań - 16680, obiadów - 17530, podwieczorków - 8900. 3. Liczba dziennych posiłków będzie się zmienić w zależności od frekwencji dzieci. Szacuje się, iż dzienna średnia liczba posiłków będzie wynosić: śniadania: 74; obiady: 78; podwieczorek: 40. 4.Wykonawca dostarczy posiłki do siedziby Zamawiającego w Rudzie Śląskiej ul. Kazimierza 4 do poszczególnych wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń, 2 razy dziennie w godzinach 7:30-8:00 śniadanie, od 10:45 do 11:30 obiad wraz z podwieczorkiem. II. Szkoła Podstawowa nr 20 w Rudzie Śląskiej: 1. Wykonanie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie oraz dostawę świeżych posiłków w postaci: a) śniadania z mlekiem, herbatą, kakao; obiadu dwudaniowego z kompotem; podwieczorku dla trzech oddziałów przedszkolnych w SP nr 20, b) jednodaniowego obiadu składającego się z drugiego dania i kompotu dla uczniów SP nr 20 codziennie od poniedziałku do piątku w okresie od 02. 01. 2012 r. do 31. 12. 2012 r., z wyłączeniem ustawowych swiąt, dni wolnych od zajęć oraz jednego miesiąca w okresie wakacji letnich dla przedszkola i okresu wakacji letnich oraz ferii zimowych dla szkoły. 2. Szacunkowa liczba posiłków: śniadań- 12.600, obiadów dwudaniowych - 12.825, podwieczorków - 6.300, obiadów jednodaniowych - 10.285. 3. Liczba dziennych posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Szacuje się, iż dzienna średnia liczba posiłków będzie wynosić: śniadania: 56; obiady: 112; podwieczorek: 28. 4. Wykonawca dostarczy posiłki do siedziby Zamawiającego w Rudzie Śląskiej ul. Wyzwolenia 11 - śniadania każdorazowo dostarczane będą w godzinach od 08:00 do 08:20, zaś obiady wraz z podwieczorkiem w godzinach od 11:00 do 11:15 III. Szkoła Podstawowa nr 21 w Rudzie Śląskiej: 1. Wykonanie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie oraz dostawę świeżych posiłków w postaci: - jednodaniowego obiadu składającego się z drugiego dania wraz z kompotem dla uczniów SP nr 21 codziennie od poniedziałku do piątku w okresie od 02. 01. 2012 r. do 31. 12. 2012 r., z wyłączeniem ustwawowych świąt, dni wolnych od zajęć oraz okresu wakacji letnich i ferii zimowych. 2. Szacunkowa liczba posiłków: obiadów jednodaniowych - 5 200. 3. Liczba dziennych posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Szacuje się, iż dzienna średnia liczba posiłków będzie wynosić: obiady: 26. 4. Wykonawca dostarczy posiłki do siedziby Zamawiającego w Rudzie Śląskiej ul. ks. Tunkla 125 - obiady w godzinach od 11:00 do 11:15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, do kwoty maksymalnie 25 % wartości zamówienia, polegających na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków, w przypadku wyczerpania ilości posiłków przewidzianych dla danej placówki, podanych w opisie przedmiotu zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługę lub usługi cateringowe, polegającą/e na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków na łączną kwotę co najmniej 240.000 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponować) przynajmniej 1 (jednym) środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności i posiadającym wymaganą zgodę (decyzję) na transport produktów żywnościowych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnianiu warunkow udziału w postępowaniu zgodnie z załacznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonymi wzorami umów oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. 4. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: 1. Zmiana ilości posiłków, przewidzianych do dostarczenia, podanych przez Zamawiającego szacunkowo w opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy: ilość posiłków może ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznej ilości dzieci korzystających z posiłków. 2. Zmiana maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy: zmniejszenie wynagrodzenia, w przypadku zmniejszenia ilości posiłków podanych przez Zamawiającego szacunkowo w opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy. 3. Zmiana godzin dostaw posiłków: w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących konieczność dokonania zmian godzin dostarczania posiłków. 4. Zmiana okresu realizacji zamówienia: możliwość wykonywania umowy w okresie wyłączonym w opisie przedmiotu zamówienia: realizacja umowy w wyłączonym okresie wakacji letnich oraz ferii zimowych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mp18.bipinfo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedszkole nr 18, ul. Kazimierza 4, 41-709 Ruda Śląska, Gabinet Dyrektora Przedszkola, parter.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2011 godzina 12:30, miejsce: Miejskie Przedszkole nr 18, ul. Kazimierza 4, 41-709 Ruda Śląska, Gabinet Dyrektora Przedszkola, parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. z wyłączeniem wybranych miesięcy okresu wakacji letnich i ferii zimowych, ustawowych świąt i innych dni, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Zamówienie uważać się będzie za zrealizowane również w przypadku wyczerpania kwoty wynagrodzenia wykonawcy, o której mowa w § 4 umowy. 2. W przypadku usług wykonywanych i niezakończonych, należy podać kwotę, na jaką umowa do dnia złożenia oferty została wykonana. Wartość tę Zamawiający będzie brał pod uwagę do oceny spełniania opisanego wyżej warunku. 3. W przypadku usług rozpoczętych wcześniej niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert, a zakończonych w wymaganym okresie, należy podać kwotę usług wykonanych w wymaganym okresie. Wartość tę Zamawiający będzie brał pod uwagę do oceny spełniania opisanego wyżej warunku. 4. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 5. W przypadku przedstawienia przez wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczeni stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Świadczenie usług w zakresie dzierżawy, okresowej wymiany, czyszczenia mat wejściowych dekontaminacyjnych w Szpitalu Miejskim w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych ( artykułów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr9 im. Wesołej Rodzinki w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla stołówki Szkoły Podstawowej nr 8 w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych typu papier toaletowy, ręczniki jednorazowe dla jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
- Realizacja talonów dla osób korzystających z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Chumiętkach w roku 2025
- Usługi gastronomiczne polegające na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla uczestników Dziennego Domu Senior Wigor i klientów Centrum Usług Społecznych Swarzędzu w miejscu zamieszkania.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Ośrodka Wsparcia w Korniaktowie Południowym
- 2. Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostawie posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 w Krośniewicach
- USŁUGA CATERINGU DLA WYCHOWANKÓW INTERNATU REGIONALNEGO CENTRUM EDUKACJIZAWODOWEJ W NISKU W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2025 R. DO 30 CZERWCA 2025 R.
- Przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Kobylanach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.