Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-29
Toruń: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem standardowym dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia
Numer ogłoszenia: 288543 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia , ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6118713, faks 056 6118622.
- Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem standardowym dla wydziałów Urzędu Miasta Torunia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Część 1 : Zestawy komputerowe - 70 sztuk Część 2 : Drukarki 1) laserowe - 2 sztuki 2) igłowe - 7 sztuk Część 3 : Oprogramowanie - 70 sztuk 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego. 2. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do siwz. 3. Zastrzega się, że wszystkie wskazania dotyczące nazw należy rozumieć, jako określenia wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Prawo zamówieniach publicznych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto dostarczenie sprzętu na koszt Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.20 - Drukarki igłowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy (indywidualnie lub w ramach konsorcjum), którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2007r. Nr 223, poz.1655 ze zm.) tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostawy (co najmniej 2), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (w częsciach, na które składana jest oferta) dla części 1 min. 2 usługi o wartości nie mniej niż 100 000 brutto każda, dla części 2 min. 2 usługi o wartości nie mniej niż 15 000 brutto każda, dla częsci 3 min. 2 usługi o wartości nie mniej niż 20 000 brutto każda, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. Ocena spełniania ww. warunków odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedłoży wraz z ofertą: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz dostaw (min. 2 dla każdej części) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wskazane w wykazie (co najmniej 2 dla każdej części), zostały wykonane należycie. 4. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokumenty zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.) i oświadczenia, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Informatyzacji , Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, pokój nr 63.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Torunia, Wały gen. Sikorskiego 8, kancelaria - pokój nr 1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych na terenie Kampusu UMK przy ul. Gagarina 19 w Toruniu.
- Dostawa urządzeń i środków czystości
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2040C Zębówiec - Skrzypkowo - Krzykomy w km od 0+850 do km 5+475 na długości 4,625 km
- Modyfikacja wraz z częściową zmianą sposobu użytkowania oraz uzupełnienie dokumentacji projektowej w ramach zadania.
- Przygotowanie i realizacja kampanii promocyjnej Święta Miasta, odbywającego się w Toruniu w dniach od 20 do 24 czerwca 2025 roku, zawierającej działania reklamowe oraz eventowe
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii B dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.