eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻywiecOdbudowa nawierzchni ulicy Jodłowej w km 0+000 do km o+380 w Żywcu uszkodzonej podczas powodzi w 2010 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-14

Żywiec: Odbudowa nawierzchni ulicy Jodłowej w km 0+000 do km o+380 w Żywcu uszkodzonej podczas powodzi w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 288544 - 2011; data zamieszczenia: 14.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253552 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Żywiec, ul. Rynek 2, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 4754200, faks 033 4754202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa nawierzchni ulicy Jodłowej w km 0+000 do km o+380 w Żywcu uszkodzonej podczas powodzi w 2010 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa nawierzchni ulicy Jodłowej w Żywcu. Długość odcinka - 380mb. Średnia szerokość jezdni - 6,00m. Zakres przewidywanych prac obejmuje: 1) zfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, 2) rozbiórkę krawężników, 3) rozbiórkę wpustów kanalizacji deszczowej, 4) wykorygowanie istniejącej podbudowy, 5) wykonanie warstwy gruntu stabilizowanego cementem, 6) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, 7) zabudowę nowych krawężników na ławie z oporem, 8) skropienie nawierzchni asfaltem, 9) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, 10) skropienie nawierzchni asfaltem, 11) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, 12) zabudowę nowych wpustów kanalizacji deszczowej, 13) regulację pionową urządzeń podziemnych. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa wraz z wymaganiami dotyczącymi wykonania i odbioru robót określonymi specyfikacją techniczną. 3. Do Wykonawcy przedmiotu zamówienia należą, również koszty związane z: 1) opracowaniem projektu organizacji i zabezpieczenia ruchu na czas robót łącznie z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień i zatwierdzeń. Zamawiający wymaga, aby roboty realizować w sposób zapewniający dojście i dojazd do posesji, 2) wykonaniem oznakowania wynikającego z projektu organizacji ruchu na czas budowy i jego właściwym utrzymaniem w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca zapewni prawidłowe utrzymanie i naprawę dróg dojazdowych oraz uzyska zezwolenia właścicieli dróg na przejazd i zajęcie pasa drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Koszt ewentualnych szkód wyrządzonych na osobach i rzeczach w związku z realizacją zamówienia obciążać będzie wyłącznie wykonawcę robót, 3) sporządzeniem Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ), o ile zachodzą przesłanki określone w art. 21a ust. 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawa budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), 4) wytyczeniem geodezyjnym realizowanych robót, bieżącą obsługą geodezyjną budowy wraz z udokumentowaniem zakresów poszczególnych robót i etapów odbiorowych, a następnie opracowaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, zgłoszenia i wniesienia zmian do ewidencji zasobów geodezyjnych. Roboty geodezyjne muszą być wykonywane przez uprawnionego geodetę, 5) Wykonawca zapewni nadzór administratorów sieci i urządzeń występujących w obrębie prowadzonych robót, 6) wykonaniem robót przygotowawczych i porządkowych, 7) doprowadzeniem terenu budowy do stanu poprzedniego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EDAR Mucha Artur, Leśna 417, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 693262,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 804467,59

  • Oferta z najniższą ceną: 727606,57 / Oferta z najwyższą ceną: 904723,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.