eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MogilnoOpracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na rozbudowę i modernizację oczyszczalni ścieków w Mogilnie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Mogilno: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na rozbudowę i modernizację oczyszczalni ścieków w Mogilnie.
Numer ogłoszenia: 288548 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266154 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Mogilna, ul. Gabriela Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3185520, faks 052 3152693.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na rozbudowę i modernizację oczyszczalni ścieków w Mogilnie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia. 1) opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego, z uwzględnieniem założeń technicznych opisanych w pkt 3 Załącznika Nr 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, 2) wykonanie przedmiarów robót oraz sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymogami ustalonymi Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym ( Dz.U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389), 3) przygotowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wszystkich branż, 4) przygotowanie dokumentacji geotechnicznej, 5) przygotowanie wszelkich innych opracowań, których potrzeba wyniknie w toku prac projektowych, niezbędnych dla zapewnienia kompletności dokumentacji w zakresie opinii, decyzji, warunków i uzgodnień jakie Zamawiający zobowiązany będzie uzyskać dla zatwierdzenia i realizacji projektu, 6) sporządzenie zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK) łącznie z ramowym harmonogramem robót określającym cykl budowy. 7) opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na roboty budowlane dla przedmiotu niniejszego zamówienia, 8) wykonanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, 9) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, 10) uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego (jeśli wymagane), 11) przygotowanie wniosku wraz z kompletem materiałów, decyzji, uzgodnień niezbędnych do wystąpienia przez Zamawiającego o wydanie pozwolenia na budowę, 12) przygotowanie i uzyskanie zatwierdzenia dla projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 13) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 14) opracowanie projektów przełożenia lub zabezpieczenia istniejącej infrastruktury, 15) opracowanie projektu zagospodarowania terenu objętego opracowaniem w granicach ustalonej lokalizacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 129000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: Lider: CONECO-BCE Sp. z.o.o, ul.Prostokątna 13, 81-601 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 129000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 129000.00 oferta z najwyższą ceną: 158000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.