Ogłoszenie z dnia 2017-02-21
Ogłoszenie nr 28854 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.
Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przechowywania (parkowania) depozytów tj. pojazdów oraz części samochodów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Górze, KPP w Jaworze, KPP w Lubaniu, KPP w Oleśnicy, KPP w Środzie Śl., KPP w Świdnicy, KPP w Wołowie, KPP w Złotoryi.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 353751
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny
930156216, ul.
Podwale
31-33,
50-040
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
+48713403716, faks
+48717824171, e-mail
eliza.sciborska@wr.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przechowywania (parkowania) depozytów tj. pojazdów oraz części samochodów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Górze, KPP w Jaworze, KPP w Lubaniu, KPP w Oleśnicy, KPP w Środzie Śl., KPP w Świdnicy, KPP w Wołowie, KPP w Złotoryi.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PU-2380-219-019-110/2016/MR
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przechowywania (parkowania) depozytów tj. pojazdów oraz części samochodów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Górze, KPP w Jaworze, KPP w Lubaniu, KPP w Oleśnicy, KPP w Środzie Śl., KPP w Świdnicy, KPP w Wołowie, KPP w Złotoryi. 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części: Część 1 zamówienia : usługi parkingowe dla pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Górze Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3500,00 kg - 122; Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3500,00 kg - 30. Część 2 zamówienia : usługi parkingowe dla pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Jaworze Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3500,00 kg - 245; Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3500,00 kg - 65. Część 3 zamówienia : usługi parkingowe dla pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Lubaniu Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3500,00 kg - 150; Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3500,00 kg - 25. Część 4 zamówienia : usługi parkingowe dla pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Oleśnicy Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3500,00 kg - 225; Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3500,00 kg - 25. Część 5 zamówienia : usługi parkingowe dla pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Środzie Śląskiej Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3500,00 kg - 280; Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3500,00 kg - 40. Część 6 zamówienia : usługi parkingowe dla pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Świdnicy Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3500,00 kg - 900; Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3500,00 kg - 180. Część 7 zamówienia : usługi parkingowe dla pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Wołowie Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3500,00 kg - 120; Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3500,00 kg - 45. Część 8 zamówienia : usługi parkingowe dla pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Złotoryi Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów poniżej 3500,00 kg - 300; Orientacyjna ilość dób przechowywania depozytów powyżej 3500,00 kg - 100. Warunki jakie powinien spełniać parking przeznaczony do przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczanych przez Policję do celów procesowych. -Depozyty muszą być przechowywane na wydzielonej części parkingu, która jest ogrodzona, oświetlona i zabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych (wiata, plandeka) w tym podtopieniem. -Na części parkingu, wyznaczonej na przechowywanie depozytów, winny znajdować się tylko depozyty zabezpieczone do celów procesowych przez Policję, pozostające w dyspozycji Policji, Sądu, Prokuratury, Urzędu Skarbowego. -Teren parkingu, gdzie przechowywane są depozyty do celów procesowych, powinien być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich (trzecich sposób uniemożliwiający wejście, tj. zabezpieczony poprzez ogrodzenie o wysokości minimum 1 m., z wejściem zamykanym na klucz). -Udostępnienie do stałej dyspozycji minimum 6 miejsc parkingowych oraz miejsca na części i podzespoły, odpowiadające wielkością miejscu parkingowemu przeznaczonemu dla pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej poniżej 3 500 kg do jego całkowitego zapełnienia oraz jednego miejsca parkingowego dla pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3 500 kg. -Zapewnienie całodobowej ochrony powierzonego mienia (usługi będą świadczone przez 24 godziny przez 7 dni w tygodniu). -Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilnoprawną (materialną) za uszkodzenie, braki elementów lub wyposażenia pojazdów/części, utratę pojazdów lub części pojazdów, w tym wyposażenia w trakcie przechowywania na parkingu strzeżonym od momentu przyjęcia pojazdu do momentu jego wydania. -Wykonawca usługi powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z przedmiotem zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
98351100-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: usługi parkingowe dla pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Lubaniu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2926.83 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: usługi parkingowe dla pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Środzie Śląskiej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5300.81 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6520 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: usługi parkingowe dla pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Świdnicy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18292.68 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 22140 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: usługi parkingowe dla pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Złotoryi |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7073.17 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4500 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: usługi parkingowe dla pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Górze |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 ustawy PZP brak ofert | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2616.26 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: usługi parkingowe dla pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Jaworze |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 ustawy PZP brak ofert | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5369.92 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: usługi parkingowe dla pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Oleśnicy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 ustawy PZP brak ofert | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4085.37 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: usługi parkingowe dla pojazdów zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie podległym KPP w Wołowie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 ustawy PZP brak ofert | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2951.22 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa, instalacja, wdrożenie, integracja z urządzeniami i systemami działającymi - systemu PACS wraz z platformą konsultacji telemedycznych, systemem monitorowania dawki oraz niezbędnym sprzętem
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków w budynku przy ul. Joannitów 14 oraz ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu.
- SZP/242-236/2024 Przebudowa części Domu Studenckiego T3 związana z wydzieleniem pożarowym klatki schodowej.
- Wykonanie oraz dostawa wraz z montażem czterech akustycznych ścianek działowych mobilnych w budynku P-4 należącym Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji używanych funkcji bezpieczeństwa dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet
- ."Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.