To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-28
Końskie: Sukcesywna dostawa w stanie luźnym soli kamiennej drogowej niezbrylającej w sezonie zimowym 2015/2016 w ilości 500 ton przeznaczonej do wykonania mieszanki piasku z solą służącej do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg (ulic)
Numer ogłoszenia: 288558 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251974 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich, ul. Staszica 2/3, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 41 375 08 30, faks 41 37227 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa w stanie luźnym soli kamiennej drogowej niezbrylającej w sezonie zimowym 2015/2016 w ilości 500 ton przeznaczonej do wykonania mieszanki piasku z solą służącej do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg (ulic).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę w stanie luźnym soli kamiennej drogowej niezbrylającej w sezonie zimowym 2015/2016 w ilości ogólnej - 500 ton . Miejsce dostawy: plac składowy Obwodu Drogowego w Końskich, ul. Warszawska 56. Wykonawca dostaw soli zapewni rozładunek dostarczonej soli. 2. Dostarczona sól drogowa niezbrylająca spełnić musi wymagania: - granulacja uziarnienia: ziarna powyżej 6 mm - nie więcej niż 5 % ziarna 3 - 6 mm - 10 - 25 %, ziarna 1-3 mm - 60 - 80 %, - skład chemiczny: NaCl - nie mniej niż 90 %, SO4 - nie więcej niż 3 %, H2O - nie więcej niż 3 %, Zawartość żelazocyjanku potasu - 20 - 40 mg/kg - kolor soli biały lub zbliżony do białego. Wykonawca dostaw dla oferowanej soli posiadać musi: - atest higieniczny, - badania chemiczne lub podobny dokument wystawiony przez uprawniony podmiot potwierdzający wymagania dotyczące składu chemicznego i granulacji, oraz pozytywną opinię o przydatności soli do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg. - wszystkie atesty i certyfikaty mówiące o przydatność soli do zwalczania śliskości zimowej winne być sporządzone w języku polskim . 3. Przewidywane dostawy w poszczególnych miesiącach sezonu zimowego 2013/2014 wynosić będą: - do dnia 5 listopada 2015 r. - 100 ton - do dnia 20 grudnia 2015 r. - 150 ton, - do dnia 24 stycznia 2016 r. - 150 ton, - do dnia 20 lutego 2016 r. - 100 ton. Warunki i pozostałe ustalenia dotyczące realizacji dostaw soli zawiera załączona szczegółowa specyfikacja techniczna na zakup i dostawę soli kamiennej drogowej niezbrylającej w stanie luźnym 4. Zamawiający nie będąc w stanie przewidzieć warunków atmosferycznych w sezonie zimowym 2015/2016, od których uzależnione jest zużycie soli, zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w oparciu o art.67 ust.1 pkt.7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca dostaw soli zamówienie uzupełniające zrealizuje na warunkach podpisanej umowy. 5. W przypadku , gdyby w ocenie ilości lub jakości dostarczonej soli wystąpiły wątpliwości, odbierający dostawy będzie miał prawo do dokonania na koszt dostawcy zważenia lub określenia jakościowego w odpowiednim laboratorium wątpliwej partii dostawy. Gdyby faktyczna ilość soli okazała się mniejsza od deklarowanej lud odbiegała od jakość materiału określonym w SST ,zamawiającemu przysługiwać będzie prawo zastosowania kar umownych Załącznik nr 3 do SIWZ . 6. Rzeczywista wielkość dostawy może ulec zmianie zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od warunków atmosferycznych i zapotrzebowania soli do zimowego utrzymania. 7. Zamawiający - Powiat Konecki - Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich zapewnia środki finansowe i terminową zapłatę należności Wykonawcy za dostarczone ilości soli na podstawie faktury VAT Podwykonawstwo 1 Zamawiający nie zastrzega, że Wykonawca ma obowiązek osobistego wykonania kluczowych części zamówienia. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określanych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp , w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielnie zamówienia . Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo 1. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zamówienia na dostawy zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na dostawy , do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 2. Termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy dostawy . 3. Zamawiający, w terminie 7 dni, zgłasza pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy : a/ niespełniającej wymagań określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; b/ gdy przewiduje termin zapłaty wynagrodzenia dłuższy niż 30 dni. 4. Niezgłoszenie pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego. 5. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zamówienia na dostawy przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. 6. Zamawiający, w terminie 7 dni, zgłasza pisemny sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy, w przypadkach o których mowa w ust. 3 powyżej. 7. Niezgłoszenie pisemnego sprzeciwu do przedłożonej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację umowy przez Zamawiającego. 8. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zamówienia na dostawy przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł. 9. W przypadku, o którym mowa w ust. 8 powyżej, jeżeli termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż określony w ust. 2 powyżej, Zamawiający informuje o tym Wykonawcę i wzywa go do doprowadzenia do zmiany tej umowy pod rygorem wystąpienia o zapłatę kary umownej. 10. Przepisy ust. 1-9 stosuje się odpowiednio do zmian tej umowy o podwykonawstwo. 11. Zamawiający dokonuje bezpośredniej zapłaty wymagalnego wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, który zawarł zaakceptowaną przez Zamawiającego umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy , w przypadku uchylenia się od obowiązku zapłaty odpowiednio przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę zamówienia na dostawy. 12. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 11 powyżej, dotyczy wyłącznie należności powstałych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy. 13. Bezpośrednia zapłata obejmuje wyłącznie należne wynagrodzenie, bez odsetek, należnych Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy. 14. Przed dokonaniem bezpośredniej zapłaty Zamawiający jest obowiązany umożliwić Wykonawcy zgłoszenie pisemnych uwag dotyczących zasadności bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, o których mowa w ust. 11 powyżej Zamawiający informuje o terminie zgłaszania uwag, nie krótszym niż 7 dni od dnia doręczenia tej informacji. 15. W przypadku zgłoszenia uwag, o których mowa w ust. 14 powyżej, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może: a/ nie dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, jeżeli Wykonawca wykaże niezasadność takiej zapłaty albo b/ złożyć do depozytu sądowego kwotę potrzebną na pokrycie wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy w przypadku istnienia zasadniczej wątpliwości Zamawiającego co do wysokości należnej zapłaty lub podmiotu, któremu płatność się należy, albo c/ dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, jeżeli Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca wykaże zasadność takiej zapłaty. 16. W przypadku dokonania bezpośredniej zapłaty Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, o których mowa w ust. 11 powyżej, Zamawiający potrąca kwotę wypłaconego wynagrodzenia z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 17. Konieczność wielokrotnego dokonywania bezpośredniej zapłaty Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, o których mowa w ust. 11 powyżej, lub konieczność dokonania bezpośrednich zapłat na sumę większą niż 5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego może stanowić podstawę do odstąpienia od umowy w sprawie zamówienia publicznego przez Zamawiającego. 18. W przypadkach, o których mowa w ust. 1, 5, 8, 10 powyżej przedkładający może poświadczyć za zgodność z oryginałem kopię umowy o podwykonawstwo. 19. Zlecenie wykonania dostaw Podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie dostaw . Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania Podwykonawców i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. 20. Nie zastosowanie się Wykonawcy do wymogów wynikających z zapisów niniejszego paragrafu upoważnia Zamawiającego do podjęcia wszelkich niezbędnych kroków w celu wyegzekwowania od Wykonawcy i wszystkich Podwykonawców powyższych ustaleń aż do odstąpienia od umowy z Wykonawcą z winy Wykonawcy włącznie. 21. W przypadkach, w którym wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca przedkłada zamawiającemu lub wykonawcy kserokopię umowy o podwykonawstwo, przedkładający może poświadczyć za zgodność z oryginałem kopię umowy o podwykonawstwo.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00 - Sól drogowa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE BUDOWNICTWA "TRASA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE BUDOWNICTWA "TRASA" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe-Budownictwa TRASA Sp. z o.o., ul. Żeromskiego 7, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110854,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 107932,50
Oferta z najniższą ceną: 107932,50 / Oferta z najwyższą ceną: 122385,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Zakup zestawu endourologicznego
- Zakup aparatów do badań endoskopowych
- Zakup paliwa bezpośrednio na stacji paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Końskich
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 wraz z rozładunkiem do 4-ch placówek oświatowych na terenie Gminy Końskie w 2025 roku
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Końskich przy, ul. Południowej 5
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wraz z dostawą soli drogowej DR niezbrylającej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2025 roku."
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NIEZBRYLAJĄCEJ SIĘ GATUNKU DR I DS DO CELÓW ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ WRAZ Z JEJ TRANSPORTEM PRZEZ OKRES TRZECH SEZONÓW ZIMOWYCH 2006/2007, 2007/2008 I 2008/2009.
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.