Ogłoszenie z dnia 2013-02-22
Gdańsk: Zapytanie o cenę ZP/ZC/3/2013 na dostawę artykułów biurowych w roku 2013.
Numer ogłoszenia: 28855 - 2013; data zamieszczenia: 22.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego, ul. Targ Rakowy 5/6, 80-806 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3019618, faks 058 3019618.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapytanie o cenę ZP/ZC/3/2013 na dostawę artykułów biurowych w roku 2013..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez Wykonawcę swoim własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, artykułów biurowych do siedziby Zamawiającego - Gdańsk, Targ Rakowy 5/6..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WESPA" HURTOWNIA ART. PAPIERNICZYCH - JOLANTA IWANKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
"WESPA" HURTOWNIA ART. PAPIERNICZYCH - JOLANTA IWANKIEWICZ
- Wespa Hurtownia Artykułów Papierniczych Jolanta Iwankiewicz, ul. Dąbrowszczaków 1, 80-374, 80-374 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82405,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 101512,76
Oferta z najniższą ceną: 101512,76 / Oferta z najwyższą ceną: 102133,78
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna - art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.). Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania ocenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 uPzp. Uzasadnienie faktyczne. Przedmiotem zamówienia jest dostawa powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych artykułów biurowych. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 20.500,82 euro netto. Do składania ofert zaproszono solidnych wykonawców świadczących w ramach prowadzonej działalności dostawy będące przedmiotem zamówienia w liczbie zapewniającej konkurencję oraz wybór najkorzystniejszej oferty. Złożone przez wykonawców ofert cenowe różniły się minimalnie, co potwierdza, że przedmiotem zamówienia były dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych. Szacunkowa wartość zamówienia brutto minimalnie różniła się też od zaoferowanych cen
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie laboratorium G325 w budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 63.
- ul. Pelplińska 1 w Gdańsku - Remont oraz docieplenie budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z wewnętrzną instalacją gazową w ramach projektu p.n. "STOP SMOG".
- Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk" Edycja 2025 Etap IV
- Dostawa protez oraz ekspanderów piersi
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku w 2025 roku
- "Chodniki i oświetlenie w dzielnicy - bezpieczna droga do domu, szkoły - oświetlenie istniejącego odcinka ul. Głuchej" realizowanego w ramach zadań z zakresu inicjatyw Rad Dzielnic 2024.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- DOSTARCZANIE MATERIAŁÓW TECHNICZNO - GOSPODARCZYCH
- Utworzenie żłobka w miejscowości Lubień
- Dostawa artykułów biurowych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.