To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-29
Gdańsk: Wykonanie usługi polegającej na organizacji wyjazdu studyjnego do Włoch
Numer ogłoszenia: 288674 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166405 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Pomorskie, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3261555, faks 58 3261556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na organizacji wyjazdu studyjnego do Włoch.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa polegająca na zorganizowaniu 6 - dniowego wyjazdu studyjnego do Włoch dla ilości nie mniejszej niż 17 i nie większej niż 20 osób w okresie od dnia 26 do 31 sierpnia 2014 r. Liczba nie przewiduje osób, których zapewnienie leży po stronie Wykonawcy (np. pilot - tłumacz, kierowca.) Termin wyjazdu: 26 sierpnia 2014 r. Gdańsk Termin powrotu: 31 sierpnia 2014 r. Gdańsk 2.Godziny wylotów są uzależnione od rozkładu lotów do/z miejscowości Fumicino, Włochy. 3.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania następujących czynności: a)realizacji programu wyjazdu przedstawionego przez Zamawiającego stanowiącego - Załącznik nr 1 do SIWZ, b)zapewnienia zakwaterowania i noclegów dla wszystkich uczestników wyjazdu oraz dla eksperta włoskiego: - zakwaterowanie w miejscowościach wg opisu przedstawionego w programie wyjazdu studyjnego w obiektach o standardzie od 2 gwiazdek do 3 gwiazdek posiadających restaurację, w pokojach 2 osobowych (2 oddzielne łóżka) z łazienką wyposażoną w ręczniki, min. klasa turystyczna podwyższona, c)zapewnienia trzech posiłków dziennie dla wszystkich uczestników wyjazdu oraz dla eksperta włoskiego: wg opisu przedstawionego w programie wyjazdu stanowiącego - Załącznik nr 1 do SIWZ w miejscach żywienia -do posiłków zostaną zapewnione napoje do wyboru: kawa, herbata, sok -w ramach obiadu podane zostaną potrawy regionalne- dwa dania gorące i deser d)pokrycie kosztów wstępów ujętych i wyszczególnionych w programie wyjazdu stanowiącego - Załącznik nr 1 do SIWZ e)zapewnienia każdemu uczestnikowi (wyłączając eksperta włoskiego) bezpośredniego lub z maksymalnie jedną przesiadką przelotu samolotem w klasie ekonomicznej na trasie Gdańsk - Fumicino - Gdańsk, w tym zapewnienia każdemu uczestnikowi (wyłączając eksperta włoskiego) przewozu jednego bagażu rejestrowanego o wadze min. 20 kg. Przy czym łączny czas podróży w jedną stronę nie może przekroczyć 5 godzin f)zapewnienia środka transportu na terenie Włoch (ok. 1000 km), zgodnie z programem wyjazdu, który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zapewni autokar lub bus min. klasy LUX.. Pojazd powinien być wyposażony co najmniej w komfortowe fotele uchylno - rozsuwane z podłokietnikiem na montażu szynowym, pasy bezpieczeństwa, klimatyzację, półki na bagaż podręczny; indywidualne nawiewy i oświetlenia, nagłośnienie, oświetlenie sufitowe dzienne i nocne oraz wyodrębnione miejsce na bagaż. Pojazd ma być sprawny technicznie oraz posiadać miejsca siedzące dla wszystkich uczestników wyjazdu. Wykonawca podstawia pojazd w stanie czystym, zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz oraz zobowiązuje się do dbania o czystość autokaru podczas podróży. Na wyraźną prośbę przedstawiciela uczestników wyjazdu kierujący pojazdem ma uruchamiać klimatyzacje w celu zapewnienia komfortowych warunków podróży. W przypadku awarii technicznej lub wypadku pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w możliwie najkrótszym czasie pozwalającym na planowe kontynuowanie podróży zastępczy środek transportu o takich samych lub wyższych parametrach, zgodnych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia lub w przypadku takiej konieczności noclegu uczestnikom wizyty studyjnej. Nocleg oraz transport do miejsca noclegu zapewni Wykonawca. Wykonawca pokrywa koszty opłat drogowych i parkingowych oraz koszty uzyskania wszelkich innych pozwoleń niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. W przypadku zmian w programie ze strony włoskiej Wykonawca jest zobowiązany w ramach zabezpieczonych kilometrów zapewnić transport do innego miejsca wizyty. g)ubezpieczenia wszystkich uczestników wyjazdu (wyłączając eksperta włoskiego) na czas trwania wyjazdu, Wykonawca wykupi ubezpieczanie KL i NNW dla wszystkich uczestników wyjazdu (wyłączając eksperta włoskiego). h)zapewnienia pilota będącego jednocześnie tłumaczem języka polsko - włoskiego, czuwającego nad prawidłową realizacją usługi. Osoba ta ma bezpośrednio uczestniczyć w wyjeździe, musi także wykazywać znajomość technicznego słownictwa z zakresu przedstawionego w programie wyjazdu stanowiącego - Załącznik nr 1 do SIWZ 4.W ramach zamówienia, Zamawiający będzie odpowiedzialny za: a)merytoryczną organizację spotkań z przedstawicielami gospodarzy we Włoszech wraz ze wskazaniem miejsc spotkań, b)opracowanie szczegółowego programu wyjazdu, c) przeprowadzenie rekrutacji uczestników wyjazdu i przedstawienie imiennej listy uczestników wyjazdu zawierającej w szczególności: imię, nazwisko, pesel w dniu podpisania umowy. Lista uczestników wyjazdu zostanie przesłana na adres e-mail Wykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 63.51.60.00 - Usługi zarządzania podróżą .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cristal Travelnet Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 15, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86178,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 93400,00
Oferta z najniższą ceną: 93400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 156200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.