Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-29
Paprotnia: Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Hołubla
Numer ogłoszenia: 288707 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Paprotni , ul. 3 Maja 2, 08-107 Paprotnia, woj. mazowieckie, tel. 025 6312110, faks 025 6312110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Hołubla.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Kompleksową budowę oczyszczalni ścieków w zakresie robót: budowlanych, drogowych, technologicznych, przyłącza energetycznego, przyłącza wodociągowego, zewnętrznych sieci sanitarnych i technologicznych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, wyposażenia niezbędnego do funkcjonowania obiektu, rozruch technologiczny. 2. Wykonanie wszelkich innych robót, czynności i dokumentów niezbędnych do zrealizowania i uzyskania pozwolenia na użytkowanie inwestycji w tym m.in.: - przygotowanie zaplecza budowy; - zapewnienie bezpieczeństwa dla osób i mienia; - wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej; - wykonanie dokumentacji powykonawczej; - wykonanie innych robót, usług i opłat niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, - przygotowanie i złożenie w porozumieniu z Zamawiającym kompletnego wniosku o pozwolenie na użytkowanie obiektu. - przed rozpoczęciem robót związanych z budową wylotu kanału odprowadzającego oczyszczone ścieki do Rzeki Kanał Tarkowski, Wykonawca powinien wykonać konserwacje bieżącą rzeki na długości 2500 m poniżej projektowanego wylotu, poszerzyć dno do szerokości 1,5 m oraz wybrać muł na głębokość 0,4 m (ok. 600 m3) na długości 1000 m. Wybrany muł należy rozplanować na skarpach rzeki lub wywieźć. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w projekcie budowlano-wykonawczym, specyfikacjach technicznych i przedmiarach robót stanowiących integralną część dokumentacji przetargowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.42.21.60 - 45.42.21.60 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 50 000,00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22. ustawy PZP, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy PZP. 2. Zamawiający określa następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca dysponuje co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń); - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. b) Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 zadanie polegające na budowie oczyszczalni ścieków o średniej przepustowości min. 300 m3/dobę c) Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy PZP, muszą ustanowić i wskazać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszystkie przepisy wynikające z ustawy PZP oraz z dokumentacji przygotowanej do niniejszego postępowania, dotyczące wykonawców, będą stosowane odpowiednio w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dołączonych do oferty dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualnego odpisu z rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Koncesji, zezwoleń lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, zezwoleń lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, o ile dokumenty wymienione w punkcie V.1.a nie są wystarczające do realizacji zamówienia; c) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowie oczyszczalni ścieków o średniej przepustowości min. 300 m3/dobę z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, e) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia; f) Dla osób skierowanych do kierowania robotami budowlanymi w branżach określonych zakresem przedmiotu zamówienia, wykazu aktualnych uprawnień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, i zaświadczeń o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego. g) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości pozwalającej wykonać przedmiot zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, i) Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji; 2. Pozostałe dokumenty, które stanowią integralną część oferty. a) Dowód wpłacenia/wniesienia wadium, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP; b) Oświadczenie, że oferent w przypadku gdy wygra przetarg i przystąpi do realizacji zamówienia udzieli gwarancji w zakresie jakości i sprawnego działania przedmiotu zamówienia na okres 3 lat, a dla przedmiotów i urządzeń wg gwarancji producenta lecz nie krócej niż 1 rok; c) Oświadczenie o związaniu z ofertą przez 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert; d) Szczegółowy kosztorys ofertowy wraz z tabelą elementów robót i wyposażenia jako załącznikiem, sporządzony na podstawie przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; e) Wykaz ewentualnych podwykonawców oraz tych części przedmiotu zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom. Przepisy określone w punkcie V.1.f niniejszej SIWZ stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl w zakładce Paprotnia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Paprotnia
ul. 3 Maja 2
08-107 Paprotnia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2008 godzina 12:30, miejsce: Urząd Gminy Paprotnia ul. 3 Maja 2 08-107 Paprotnia pok. nr 9 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI PAPROTNIA
więcej: przetargi PAPROTNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
- Budowa linii technologicznej do produkcji materiałów nawozowych z ustabilizowanych osadów ściekowych pochodzących z oczyszczalni ścieków w Tuchowie i Ciężkowicach
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeń
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.