To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-28
Grudziądz: REMONT WĘZŁÓW SANITARNYCH W BUDYNKU NR 2 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY AL. 3-GO MAJA 4 W CHEŁMNIE - SPRAWA NR 115/2015
Numer ogłoszenia: 288730 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263962 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, faks 261 48 32 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT WĘZŁÓW SANITARNYCH W BUDYNKU NR 2 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY AL. 3-GO MAJA 4 W CHEŁMNIE - SPRAWA NR 115/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont węzłów sanitarnych w kompleksie wojskowym w budynku nr 2 przy al. 3-go Maja 4 w Chełmnie, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i zakresie robót oraz na warunkach określonych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiarze robót. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: remont węzłów sanitarnych w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy Al. 3-go Maja 4 w Chełmnie, w tym: ROBOTY BUDOWLANE: remont instalacji sanitarnej; remont instalacji elektrycznej; wymiana stolarki okiennej. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: oświetlenie terenu robót; znaki ostrzegawcze na terenie robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD 45111300-1 - roboty rozbiórkowe; KOD 45442190-5 - usuwanie warstwy malarskiej; KOD 45262500-6 - roboty murarskie i murowe; KOD 45410000-4 - roboty tynkarskie; KOD 45442100-8 - roboty malarskie; KOD 45421000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej; KOD 45431000-7 - kładzenie płytek; KOD 45421132-8 - instalowanie okien; KOD 45330000-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne sanitarne; KOD 45331100-7 - instalowanie centralnego ogrzewania; KOD 45310000-3 - instalacje elektryczne; KOD 90500000-2 - usługi związane z odpadami. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w danym zadaniu określa w szczególności: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz ogólne warunki umowy. 4.Budynek - teren w zakresie, których będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynny. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w obiekcie i na terenie. 5.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 8. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z opracowaną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 9. Wykonawca zobowiązany jest do: zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w sprzęt zabezpieczający); zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku i przebywającym w budynku i na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym; umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej (m.in. w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej itp.); realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i terenu. Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania. 10. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.(Dz. U. 2013 r., poz. 21 ze zm.) 12. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Umowa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: REMONT WĘZŁÓW SANITARNYCH W BUDYNKU NR 2 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY AL. 3-GO MAJA 4 W CHEŁMNIE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDIREK Budownictwo i Reklama Artur Lubański
jakie przetargi wygrała firma
BUDIREK Budownictwo i Reklama Artur Lubański
- BUDIREK Budownictwo i Reklama Artur Lubański, Aleja Sportowców 6/28, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36576,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35336,85
Oferta z najniższą ceną: 35336,85 / Oferta z najwyższą ceną: 35336,85
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu.
- Dostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział robotyka
- Wykonanie zadania pod nazwą "Rozbudowa monitoringu miejskiego w Grudziądzu".
- Dostawy aparatów EKG
- Usługa zakupu, posadzenia i zabezpieczenia 270 drzew na terenie gminy -miasto Grudziądz.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i częściowe zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Czerniejewo
- Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- "ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ŚWINICE WARCKIE W 2025 ROKU"
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.