Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-07
Zielona Góra: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu do zimowego utrzymania dróg będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp.
Zadanie nr 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie
Zadanie nr 4 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Sulęcinie
Numer ogłoszenia: 288752 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227126 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu do zimowego utrzymania dróg będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. Zadanie nr 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 4 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Sulęcinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac: ZADANIE NR 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: 1. Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu dane osoby, bądź osób zawierające imię i nazwisko oraz numer telefonu /fax/ służący do powiadamiania o zaistnieniu awarii w ciągu 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 2. Przeglądy okresowe, i remonty będą wykonywane u Zamawiającego w Bazach Obwodów Drogowych podległych RDW w terminie do 30 września 2012r. 3. Naprawy awaryjne ekipa serwisowa Wykonawcy zobowiązana jest wykonać w ciągu 48 godzin od przyjęcia zgłoszenia awarii. Ekipa serwisowa Wykonawcy w chwili stawienia się w miejscu awarii powinna dysponować odpowiednimi środkami niezbędnymi do jak najszybszego przywrócenia urządzenia do stanu umożliwiającego dalsze prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. W przypadku zaistnienia poważnej usterki uniemożliwiającej naprawę po przyjeździe ekipy serwisowej, Wykonawca ma obowiązek w ciągu kolejnych 24 godzin przywrócić urządzenie do stanu umożliwiającego dalsze prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 4. Wykonawca powinien zapewnić możliwość zgłoszenia przez Zamawiającego faktu zaistnienia awarii w okresie trwania umowy, siedem dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę. Dotyczy to również wszystkich dni ustawowo wolnych od pracy. 5. Wykonawca usług będzie stosował części zamienne akceptowane przez producenta sprzętu. 6. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim zapleczem technicznym jak również wykwalifikowaną kadrą umożliwiającą sprawne przeprowadzenie naprawy w warunkach zimowych. 7. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania naprawy Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę, który po uznaniu reklamacji zobowiązuje się do dokonania ponownej naprawy na własny koszt w terminie zgodnym z ustalonym czasem reakcji na zgłoszenie od zawiadomienia telefonicznego /fax./ przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości sprzętu, wycofanie z serwisu w przypadku zbycia, bądź dodania do obsługi serwisu w przypadku wygaśnięcia okresu gwarancyjnego sprzętu lub nabycia nowego. ZADANIE NR 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp.: 1. Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu dane osoby, bądź osób zawierające imię i nazwisko oraz numer telefonu /fax/ służący do powiadamiania o zaistnieniu awarii w ciągu 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 2. Przeglądy okresowe, i remonty będą wykonywane u Zamawiającego w Bazach Obwodów Drogowych podległych RDW w terminie do 30 września 2012r. zgodnie z zakresem czynności serwisowych ujętych w instrukcji producenta. 3. Naprawy awaryjne ekipa serwisowa Wykonawcy zobowiązana jest wykonać w ciągu 48 godzin od pisemnego przyjęcia zgłoszenia awarii. Ekipa serwisowa Wykonawcy w chwili stawienia się w miejscu awarii powinna dysponować odpowiednimi środkami niezbędnymi do jak najszybszego przywrócenia urządzenia do stanu umożliwiającego dalsze prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. W przypadku zaistnienia poważnej usterki uniemożliwiającej naprawę po przyjeździe ekipy serwisowej, Wykonawca ma obowiązek w ciągu kolejnych 24 godzin przywrócić urządzenie do stanu umożliwiającego dalsze prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 4. Nie wykonanie naprawy w ciągu 72 godz. od telefonicznego powiadomienia awarii z przyczyn zależnych od Wykonawcy skutkować będzie zastosowaniem kar umownych określonych w umowie (wzór umowy w załączeniu). 5. Wykonawca powinien zapewnić możliwość zgłoszenia przez Zamawiającego faktu zaistnienia awarii w okresie trwania umowy, siedem dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę. Dotyczy to również wszystkich dni ustawowo wolnych od pracy. 6. Wykonawca usług będzie stosował części zamienne akceptowane przez producenta sprzętu. 7. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim zapleczem technicznym jak również wykwalifikowaną kadrą umożliwiającą sprawne przeprowadzenie naprawy w warunkach zimowych. 8. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania naprawy Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę, który po uznaniu reklamacji zobowiązuje się do dokonania ponownej naprawy na własny koszt w terminie zgodnym z ustalonym czasem reakcji na zgłoszenie od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości sprzętu, wycofanie z serwisu w przypadku zbycia, bądź dodania do obsługi serwisu w przypadku wygaśnięcia okresu gwarancyjnego sprzętu lub nabycia nowego. ZADANIE NR 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie: 1. Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu dane osoby, bądź osób zawierające imię i nazwisko oraz numer telefonu /fax/ służący do powiadamiania o zaistnieniu awarii w ciągu 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 2. Przeglądy okresowe, i remonty będą wykonywane u Zamawiającego w Bazach Obwodów Drogowych podległych RDW w terminie do 30 września 2012r. 3. Naprawy awaryjne ekipa serwisowa Wykonawcy zobowiązana jest wykonać w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia awarii. Ekipa serwisowa Wykonawcy w chwili stawienia się w miejscu awarii powinna dysponować odpowiednimi środkami niezbędnymi do jak najszybszego przywrócenia urządzenia do stanu umożliwiającego dalsze prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. W przypadku nie wykonania naprawy w ciągu 24 godz. od powiadomienia Wykonawca jest zobowiązany podstawić i zamontować sprzęt zastępczy umożliwiający Zamawiającemu prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. Transport oraz montaż / demontaż maszyny po stronie Wykonawcy. 4. Nie wykonanie naprawy w ciągu 24 godz. od powiadomienia i nie podstawienie sprzętu zastępczego skutkować będzie zastosowaniem kar umownych określonych w umowie (wzór umowy w załączeniu). 5. Wykonawca powinien zapewnić możliwość zgłoszenia przez Zamawiającego faktu zaistnienia awarii w okresie trwania umowy, siedem dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę. Dotyczy to również wszystkich dni ustawowo wolnych od pracy. 6. Wykonawca usług będzie stosował części zamienne akceptowane przez producenta sprzętu. 7. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim zapleczem technicznym jak również wykwalifikowaną kadrą umożliwiającą sprawne przeprowadzenie naprawy w warunkach zimowych. 8. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania naprawy Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę, który po uznaniu reklamacji zobowiązuje się do dokonania ponownej naprawy na własny koszt w terminie zgodnym z ustalonym czasem reakcji na zgłoszenie od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości sprzętu, wycofanie z serwisu w przypadku zbycia, bądź dodania do obsługi serwisu w przypadku wygaśnięcia okresu gwarancyjnego sprzętu lub nabycia nowego. ZADANIE NR 4 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Sulęcinie: 1. Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu dane osoby, bądź osób zawierające imię i nazwisko oraz numer telefonu /fax/ służący do powiadamiania o zaistnieniu awarii w ciągu 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 2. Przeglądy okresowe, i remonty będą wykonywane u Zamawiającego w Bazach Obwodów Drogowych podległych RDW w terminie do 30 września 2012r. 3. Naprawy awaryjne ekipa serwisowa Wykonawcy zobowiązana jest wykonać w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia awarii. Ekipa serwisowa Wykonawcy w chwili stawienia się w miejscu awarii powinna dysponować odpowiednimi środkami niezbędnymi do jak najszybszego przywrócenia urządzenia do stanu umożliwiającego dalsze prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. W przypadku nie wykonania naprawy w ciągu 24 godz. od powiadomienia Wykonawca jest zobowiązany podstawić i zamontować sprzęt zastępczy umożliwiający Zamawiającemu prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. Transport oraz montaż / demontaż maszyny po stronie Wykonawcy. 4. Nie wykonanie naprawy w ciągu 24 godz. od powiadomienia i nie podstawienie sprzętu zastępczego skutkować będzie zastosowaniem kar umownych określonych w umowie (wzór umowy w załączeniu). 5. Wykonawca powinien zapewnić możliwość zgłoszenia przez Zamawiającego faktu zaistnienia awarii w okresie trwania umowy, siedem dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę. Dotyczy to również wszystkich dni ustawowo wolnych od pracy. 6. Wykonawca usług będzie stosował części zamienne akceptowane przez producenta sprzętu. 7. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim zapleczem technicznym jak również wykwalifikowaną kadrą umożliwiającą sprawne przeprowadzenie naprawy w warunkach zimowych. 8. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania naprawy Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę, który po uznaniu reklamacji zobowiązuje się do dokonania ponownej naprawy na własny koszt w terminie zgodnym z ustalonym czasem reakcji na zgłoszenie od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości sprzętu, wycofanie z serwisu w przypadku zbycia, bądź dodania do obsługi serwisu w przypadku wygaśnięcia okresu gwarancyjnego sprzętu lub nabycia nowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.11.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu do zimowego utrzymania dróg będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOBROWOLSKI - INICJATYWA GOSPODARCZA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DOBROWOLSKI - INICJATYWA GOSPODARCZA SP. Z O.O.
- DOBROWOLSKI - INICJATYWA GOSPODARCZA Sp. z o.o., ul. Obrońców Warszawy 26, 67-400 Wschowa, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76125,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 110,70
Oferta z najniższą ceną: 110,70 / Oferta z najwyższą ceną: 565,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu do zimowego utrzymania dróg będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOBROWOLSKI - INICJATYWA GOSPODARCZA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DOBROWOLSKI - INICJATYWA GOSPODARCZA SP. Z O.O.
- DOBROWOLSKI - INICJATYWA GOSPODARCZA Sp. z o.o., ul. Obrońców Warszawy 26, 67-400 Wschowa, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 110,70
Oferta z najniższą ceną: 110,70 / Oferta z najwyższą ceną: 565,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców (obywateli państw trzecich) w 2025 r.
- Przeprowadzenie kursu obsługi wózków widłowych (jezdniowych) - powiat żarski
- Organizacja i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B, w ramach projektu Wsparcie Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Zielonogórsko-Nowosolskiego Obszaru Funkcjonalnego - Czas na Zawodowców.
- Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze ZAD 1 RDW w Zielonej Górze, ZAD 2 OD Kłodawa oraz OD Drezdenko, ZAD 3 OD Sulęcin oraz OD Ośno Lub.
- Budowa drogi wewnętrznej ul. Pinokia w Zielonej Górze w ramach zadania: Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni dróg w Zielonej Górze
- Dostawa samochodu elektrycznego dostawczego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Świadczenie usługi konserwacji trzech węzłów cieplnych w budynku WEiTI przy ul. Nowowiejskiej 15/19 w Warszawie oraz usługa monitoringu i zdalnego zarządzania zużyciem energii cieplnej węzłów "
- Konserwacja, przeglądy okresowe i usuwanie awarii systemów przeciwpożarowych.
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- Usługi w zakresie przeglądów,konserwacji,naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego sł. żywnościowej w 32WOG oraz jednostkach, instytucjach wojskowych na zaopatrzeniu 32WOG w zakresie 4 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.