eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MorągDostawa sprzętu jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-13

Morąg: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 288766 - 2010; data zamieszczenia: 13.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 16, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7574231, faks 089 7574593.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Igły jednorazowego użytku, Pakiet 2 - Strzykawki jednorazowego użytku, strzykawki jednorazowe 2ml, 5ml, 10ml, 20 ml, strzykawki do pomp infuzyjnych 50- 60 ml L - L, żanety plastikowe do karmienia 100 ml, Insulinówki, Tuberkulinówki, Pakiet 3 - Kaniule dożylne jednorazowego użytku Pakiet 4 - Cewniki jednorazowego użytku, cewniki Foleya, cewniki Nelatona, cewniki do odsysania, cewniki do karmienia przez nos, Pakiet 5 - Jednorazowy przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, jednorazowy przyrząd do przetaczania krwi, przedłużacze do pomp infuzyjnych, (bezbarwne i czarne) 120 cm, 150 cm, 200 cm, przyrząd do szybkiego przetaczania krwi, Pakiet 6 - Papier do EKG, papier do videoprintera K61 B, papier do drukarek termicznych, papier do ekg wysiłkowego Sicard, papier do Ktg Oxford Team,Papier do defibrylatora Lifpak, papier do defibrylatora Zoll-Series Pakiet 7 - Żel do EKG 0,25 l, żel do USG 0,5 l, elektrody EKG O 55 mm, elektrody EKG O 30 mm, elektrody EKG typu LLL, przewód PD-3. Pakiet 8 - Noże wymienne, Pakiet 9 - Zaciskacz do pępowiny, kranik trójdrożny, korek sterylny do wenflonów, zatyczki sterylne do drenów, aparat do wielokrotnego pobierania z filtrem bakteryjnym, jałowe worki do moczu dla dzieci dla dziewczynek i chłopców, jałowy pojemnik do moczu dla dorosłych,łącznik do drenów z kontrolą odsysania, Pakiet 10 - Rurki ustno gardłowe Guedel, maski do tlenu, maski do tlenu pediatryczne, Pakiet 11. Dreny do ssaków ,opaski identyfikacyjne dla dzieci, opaski identyfikacyjne dla dorosłych, opaski identyfikacyjne dla niemowląt, pojemniki na plwocinę, pojemniki bakteriologiczne, pojemniki na wenflony 0,7 l, łopatki drewniane,uchwyt plastikowy na worki na mocz, Pakiet 12 - Szczoteczki do pobierania wymazów Cervex Brush lub równoważne, Pakiet 13 - Wzierniki jednorazowe typu CuSco, Pakiet 14 - Bielizna jednorazowa :czepki fizelinowe, fartuchy fizelinowe, prześcieradła fizelinowe, poszwy fizelinowe na koc, poszwy fizelinowe na poduszkę, fartuchy foliowe, rękawiczki foliowe, myjki jednorazowego użytku, maski ochronne niewyjałowione, ochraniacze foliowe na buty, Pakiet 15 - Błony RTG ogólnodiagnostyczne, utrwalacz RTG, wywoływacz RTG, starter, Pakiet 16 - Koperty, Pakiet 17 - Pojniki dla chorych, baseny sanitarne, kieliszki do leków, miski nerkowate, Pakiet 18 - Pisaki laboratoryjne Pakiet 19 - Zgłębniki dwunastnicze, zgłębniki żołądkowe, cewniki do podawania tlenu przez nos, kanki doodbytnicze jednorazowe, Pakiet 20 - Cewniki Pezzer, cewniki Kehra, Pakiet 21 - Rurki intubacyjne z balonem niskoobjętościowym i niskociśnieniowym mankietem, rurki intubacyjne pediatryczne bez balona Oral -Nasal, Pakiet 22 - Pojemniki do transportu moczu 100 ml niesterylne, szkiełka podstawowe ze szlifowanymi krawędziami, gładkie o grubości 1 mm, szkiełka podstawowe ze szlifowanymi krawędziami z obustronnym polem matowym do opisu o szerokości 20 mm, , pipety pasteurowskie plastikowe o pojemności 1 cm, końcówki do pipet plastikowe 0,2 ml, końcówki do pipet plastikowe 1 ml, kuwety makro plastikowe, kubeczki do analizatorów plastikowe typu Technicon 2 ml, naczynko 2 PS do analizatora HITACHI poj. 3 ml BSA 031 Pakiet 23 - Rurki tracheostomijne z balonem niskociśnieniowym, , igły do znieczuleń zewnątrzoponowych Touhy, Pakiet 24 - Katetery do embolektomii i trombektomii Fgarty ego, butelki do odsysania ran, zestawy do kaniulacji dużych naczyń, dreny brzuszne z otworami bocznymi, kateter do odsysania ran typu Redon, igły do znieczuleń podpajęczynówkowych, Pakiet 25- Filtr przeciwbakteryjny do aparatu AMBU typu Hygrobac S lub równoważny, filtr oddechowy antybakteryjny i antywirusowy do aparatu do znieczulenia , filtry do ssaków, Pakiet 26 - Kanki Yankauera rozm. 22 z drenem łączącym o dł. 3 m jałowe , do odsysania pola operacyjnego. Pakiet 27 -Dreny z trokarem tępym, zestawy do drenażu opłucnej typu Redax lub równoważny, Pakiet 28 - Przewód do cystoskopu lub rektoskopu podwójny jałowy, Pakiet 29 - Powłoka ochronna na kabel kamerowego Pakiet 30 - Wkłady jednorazowe do systemu ssącego Pakiet 31 - Dreny łączące jałowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 31.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2)Oświadczenie o dopuszczeniu wyrobu medycznego do stosowania zgodnie z ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. Dz .U. nr 93 poz. 896 z 2004 r. W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że wyroby nie wymagają wyżej wymienionych dokumentów z zaznaczeniem, którego pakietu i której pozycji dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozmorag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 14-300 Morąg ul. Dąbrowskiego 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2010 godzina 11:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 14-300 Morąg ul. Dąbrowskiego 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 21.10.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I. Igły jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. IGŁY j. u. a 100 0,45 x 16 op 10 0,5 x 25 op 35 0,6 x 25 op 30 0,7 x 30 op 30 0,8 x 40 op 150 0,9 x 40 op 100 1,1 x 40 op 20 1,2 x 40 op 350 2. Igły motylki 0,8 op 2 3. Igła do pobierania leków z fiolek z gumowym korkiem z zakończeniem typu Pencil Point- zapobiegającym fragmentacji korka.Rozm. 1.1-1.2 dł. Min.30 mm ,op 100 szt op 20 4.Igła do penów 0,25 x 6 mm szt 500 5.Igła do penów 0, 3 x 8 mm szt 1000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II Strzykawki jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Strzykawki j. u. a 100szt 2 ml szt 31500 5 ml szt 21000 10 ml szt 19200 20 ml szt 32000 2. Strzykawka Jampol do pomp infuzyjnych 50 ml, szt 3000 3.Żaneta plastikowa do karmienia 100 ml, skalowana co 2 ml szt 1600 4. Insulinówka z igła 0,4x13 szt 100 5. Tuberkulinówki z igłą 0,5x16 szt 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III Kaniule dożylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaniula dożylna j.u 0,6; bez portu górnego typu Neoflon szt 1500 0,7, szt 500 0,8-0,9 szt 7000 1,0-1,1 szt 6500 1,2-1,3 szt 2000 1,4-1,5 , 1,6 -1,7 , 2,1 - 2,2 szt 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cewnik FOLEYA j.u z plastikową zastawką 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24 szt 1600 2. Cewnik Nelatona j.u. 6, 8, 10 szt 100 3. Cewnik do odsysania z dwoma otworami bocznymi 6 , 8, 10, 12, 14, 16,18 szt 4000 4.Cewnik do karmienia przez nos bez zawartości ftalanów 8 , 10 szt 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V . Przyrządy , przedłużacze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych j.u. z komorą kroplową bez zawartości PVC szt 31000 2. Przyrząd do przetaczania krwi j.u. z komorą kroplową bez zawartości PVC szt 900 3. Przedłużacze do pomp infuzyjnych 150 cm (bezbarwne ) 200 cm (bezbarwne ) szt 2300 4. Przedłużacze do pomp infuzyjnych 150 cm (czarne ) 200 cm (czarne) szt 1000 5. Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi szt 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI .Papiery : termoczułe , KTG, EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier do EKG termoczuły : 104 x 40 szt 150 112 x 25 szt 400 2. Papier do videoprintera K61B rozmiar 110 x 21 szt 70 3. Papiery do drukarek termicznych : 110 x 24 szt 50 57 x 30 szt 250 4.Papier do EKG wysiłkowego SICARD 460 148 x 100 x 400 szt 20 5. Papier do KTG Oxford TEAM 143 x 150 x 300 szt 24 6. Papier do KTG Oxford SRF 618 B 112 x 100 x 150 P szt 10 7. Papier do defibrylatora LIFEPAK 12 100 mm x 22 sz 40 8. Papier do defibrylatora ZOLL M-SERIES -Basic-2 90 x 90 x 200 szt 80.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII .Elektrody , żele.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Żel do EKG 0,25 l szt 30 2. Żel do USG 0,5 lszt 150 3.Elektroda do EKG O 55 mm szt 11 000 4.Elektroda do EKG O 30 mm szt 500 5. Elektroda typ LLL 510 szt 10 000 6. Przewód PD 3 szt 400.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII : Noże wymienne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Noże wymienne a 100 skalpel 10 op 3 15 op 5 22 op 5 24 op 16.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET IX : Zaciskacze ,kraniki , korki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zaciskacz do pępowiny, mikrobiologicznie czysty szt 200 2. Kranik trójdrożny, z wyczuwalnym i optycznym indykatorem pozycji zamknięty otwarty, wszystkie wyjścia zabezpieczone koreczkami szt 4 500 3. Korek sterylny do wenflonów z kaniulą szt 25 000 4. Zatyczki sterylne do drenów szt 500 5. Worki do moczu dla dzieci jałowe, dziewczynki szt 300 chłopcy sz 300 6. Pojemnik do moczu dla dorosłych jałowy szt 3 000 7.Aparat do wielokrotnego pobierania z filtrem bakteryjnym 0,22 szt 2 200 8 Przyrząd do jałowego przenoszenia płynów Trnsofix szt 600 9. Łącznik do drenów z kontrolą odsysania szt 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET X: Rurki , maski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rurka ustno - gardłowa Guedel : 1 szt 30 2 szt 20 3 szt 60 4 szt 50 3 Maski do tlenu szt 300 4 Maski pediatryczne do tlenu szt 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET XI : Opaski , pojemniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dreny do ssaków fi 9 mm szt 10 2.Opaska identyfikacyjna dla dorosłych szt 1000 3. Opaska identyfikacyjna dla dzieci szt 1000 4. Opaska identyfikacyjna dla niemowląt szt 1500 5. Pojemnik na plwocinę szt 100 6.Pojemniki bakteriologiczne szt 500 7.Pojemniki na wenflony 0,7 l szt 1000 8.Pojemnik na zużyte igły 2 l szt 1500 9. Pojemnik na zużyte igły 0,2 l płaskie szt 500 10. Pojemnik na zużyte igły 0,7 l płaskie szt 1000 11. Łopatka drewniana a 100 op 20 12. Uchwyt plastikowy na worki na mocz szt 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET XII : Szczoteczki do pobierania wymazów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczoteczki do pobierania wymazów typu Cervex Brush szt 1000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet XIII Wzierniki CuSco.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wziernik j x użytku typu CuSco rozmiar : 85 x 19 S szt 200 rozmiar : 90 x 36 M szt 1500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET XIV Bielizna jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Czepek fizelinowy okrągły szt 4000 2.Fartuch fizelinowy szt 3000 3.Prześcieradło fizelinowe szt 4500 4.Poszwa na koc fizelinowa szt 500 5.Poszewka na poduszkę fizelinowa szt 500 6. Fartuch foliowy szt 7000 7.Rękawiczki foliowe szt 13000 8.Myjki jednorazowego użytku szt 20000 9.Maski ochronne nie wyjałowione szt 4000 10. Ochraniacze na buty foliowe szt 2000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET XV Błony rtg , wywoływacz , utrwalacz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Błony RTG ogólnodiagnostyczne, zielonoczułe do obróbki mechanicznej 18 x 24 op 20 24 x 30 op 38 30 x 40 op 8 35 x 35 op 32 35 x 43 op 42 20 x 40 op 2 2. Utrwalacz RTG 1 x 20 l op 36 3. Wywoływacz RTG 1 x 20 l op 24.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET XVI. Koperty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. KOPERTY a 100 szt. 35 x 43 szt 3000 35 x 35 szt 1200 30 x 40 szt 500 24 x 30 szt 2400 18 x 24 szt 500 20 x 40 szt 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET XVII Baseny sanitarne , miski nerkowate.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojniki dla chorych szt 50 2. Basen sanitarny szt 10 3 Kieliszki do leków plastikowe szt 10 000 4 Miski nerkowate plastikowe małe szt 20 5 Miski nerkowate plastikowe duże szt 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET XVIII Pisaki laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pisaki laboratoryjne czarne wodoodporne typu Sanford Sharpie cienkie I grube szt 600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET XIX Zgłębniki , cewniki , kanki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zgłębnik dwunastniczy 14, 16 , 18 , 20 szt 100 2.Zgłębnik żołądkowy 14 , 16, 18 szt 500 3. Cewnik do podawania tlenu przez nos, dł. 1500mm szt 600 4.Kanki do odbytnicze j. u. z miękkiego PCW : 5 x 200 mm szt 20 8 x 250 mm szt 50 10 x 300 mm szt 80.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIETY XX : Cewniki Pezzera , Kehra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cewnik Pezzer 22,24,26,28,30,32,34,36 szt 30 2.Cewnik Kehra 10,12,14,16,18,20,22 szt 35.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PAKIET XXI Rurki intubacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rurka intubacyjna z balonem z niskoobjętościowym i niskociśnieniowym mankietem 5,0, 5,5, 6,0 ,6,5 , 7,0, 7,5, 8,0 ,8,5, 9,0 , 9,5 , 10,0 szt 350 2. Rurki intubacyjne pedriatryczne bez balona ORAL NASAL 2,0 , 2,5 , 3,0 3,5 , 4,0 , 4,5 szt 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: PAKIET XXII. Drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pojemniki do transportu moczu 100 ml nie sterylne szt 6000 2. Szkiełka podstawowe ze szlifowanymi krawędziami , gładkie gr.1 mm - szt3000 3.Szkiełka podstawowe ze szlifowanymi krawędziami z obustronnym matowym polem do opisu o szer . 20 mm szt 2000 4. Pipety pasteurowskie plastikowe poj.1ml szt 42000 5.Końcówki do pipet plastikowe 0,2 ml szt 30000 6. Końcówki do pipet plastikowe 1 ml szt 10000 7.Kuwety makro plastikowe szt 6000 8. Kubeczki do analizatorów plastikowe typu TECHNICON 2 ml szt 10000 9. Naczynko 2PS do analizatora HITACHI poj. 3 ml BSA 031 szt 36000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: P A K I E T XXIII : Rurki trachostomijne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rurki tracheostomijne z balonem niskociśnieniowym 5,0 , 6,0 ,7,0, 7,5 , 8,0 , 9,0 9,5 szt 50 2. Igła do znieczuleń zewnątrzoponowych Touhy 18 G szt 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet XXIV :Katetery , dreny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kateter do embolektomi i trombektomi Fogart ego jednokanałowy 3 F 80cm szt 5 2. Butelka do długotrwałego odsysania ran B S-250 sterylna szt 150 3. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń 6F x 20 cm jednokanałowy szt 10 4. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń 6 F x 20 cm dwukanałowy szt 40 5. Kateter dren do odsysania ran typu Redon rozm. 14 F dł. 70 cm rozm. 16 F dł. 70 cm rozm. 20 F dł. 70 cm szt 100 6 Dren brzuszny z dwoma otworami bocznymi 24F/40, 26 F/40, 28 F/40 , 30 F/40 32 F/40, 34 F/40 , 36 F/40 szt 250 7. Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych przezroczysta X 19 G szt 10 22 G szt 20 8. Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych standard z igłą prowadzącą 25 G szt 150 26 G szt 150 27 G szt 20 9.Igła do znieczuleń podpajeczynówkowych typ Pencil-Point z igłą prowadzącą 25 G , 26G , 27 G szt 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: PAKIET XXV Filtry przeciwbakteryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtry oddechowe antybaktyryjne I antywirusowe ,czyste mikrobiologicznie o niskiej wadze własnej do 30 g oraz małych gabarytach elektrostatyczne z wymiennikiem ciepła I wilgoci z portem dla dorosłych, skuteczność filtrowania musi wynosić 99,99% a okres użytkowania nie może być krótszy niż 24 godz.,przestrzeń martwa nie może przekroczyć 85 ml do aparatu do znieczulenia szt 400 2.Filtry antybakteryjne, antywirusowe,elektrostatyczne bez wymiennika ciepła I wilgoci , z portem kapno, pakowane pojedyńczo, sterylne do aparatu AMBU szt 200 3. Filtry do ssaków szt 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet XXVI. Kanki Yankauera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dren łączącym 3 m jałowy z końcówką odsysającą do odsysania pola operacyjnego typu Yankauera 22 CH szt 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet XXVII. Dreny , zestawy do drenażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dren standardowy z troakarem tępym 20 F szt 20 24 F szt 10 28 F szt 10 2. Zestaw do drenażu jamy opłucnej typu Redax lub równoważny szt 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet XXVIII . Przewody do cystoskopu lub rektoskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przewód do cystoskopu lub rektoskopu podwójny jałowy niepinogenny , nietoksyczny szt 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet XXIX. Powłoka ochronna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Powłoka ochronna do kabla kamerowego 13 cm x 250 cm jałowa szt 150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet XXX Wkłady jednorazowe do systemu ssącego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wkłady workowe jednorazowego użytku do systemu ssącego preżelowe - z trwale dołączoną pokrywą, kompatybilny z pojemnikiem posiadający funkcję samozasysania i uszczelniany automatycznie po uruchomieniu ssania bez konieczności wciskania go w kanister. Wyposażony w filtr antybakteryjny i membranę hydrofobowy zabezpieczający żródło ssania przed zalaniem - automatyczne odcięcie ssania po napełnieniu się wkładu, posiadające szeroką pętle do łatwego demontażu worka , wykonane z cienkiej folii poj. 1000 ml , 2000 ml 3000 ml szt 800.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet XXXI. Dreny łączące jałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dren łączący jałowy z końcówka 1 żeńska , 1 żeńska dł. 3000 m szt 100 2.Dren łączący jałowy o przekroju 6 mm dl. 2 m mały łącznik żeński , 1 łącznik do cewnika szt 250 3.Dren tlenowy jałowy rozm. 7 FT dł. 2-3 m szt 140.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.