eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce KrajeńskieUdzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 6.181.584,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu jednostki samorządu terytorialnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-29

Strzelce Krajeńskie: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 6.181.584,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu jednostki samorządu terytorialnego
Numer ogłoszenia: 288805 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelce Krajeńskie , Al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7631130 w. 235, faks 095 7633294.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 6.181.584,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu jednostki samorządu terytorialnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kredyt długoterminowy w wysokości 6.181.584,00 zł (słownie sześć milionów sto osiemdziesiąt jeden tysięcy pięćset osiemdziesiąt cztery złote) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu jednostki samorządu terytorialnego w bieżącym roku. Wspólny słownik CPV: CPV 66 11 30 00 -5(3) - usługi udzielania kredytów SA04 - 9 Grupa A Usługi bankowe w zakresie kredytów Planowany okres kredytowania - do wyliczenia oferty - od 1 stycznia 2009 r. do 20 grudnia 2012 r. Waluta - PLN Oprocentowanie: zmienne w stosunku do wartości niespłaconego kapitału. Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania: -do oferty: według stawki WIBOR 1M na dzień 15.10.2008 r.(6,59%) Do wyliczenia ceny oferty należy przyjąć płatności odsetek w terminach płatności rat kapitałowych według harmonogramu wyszczególnionego w ppkt 10 SIWZ tj. począwszy od 31.03.2009 r. Do wyliczenia ceny oferty należy przyjąć uruchomienie kredytu od 1 stycznia 2009 r. - do umowy: oprocentowanie kredytu będzie zmienne, ustalone na podstawie stawki bazowej powiększonej o marżę wykonawcy. Stawka bazowa jest ustalona na okres 1 miesiąca i stanowi stopę WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych, ogłaszaną ostatniego dnia miesiąca lub ostatniego dnia roboczego przed tą datą jeżeli w danym dniu nie ma notowania i ma zastosowanie do odsetek naliczanych od pierwszego Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia roboczego następnego miesiąca. Przy wyliczeniach odsetek należy stosować kalendarz rzeczywisty (360 dni a miesiąc 30 dni). Raty kapitałowe i odsetkowe płatne będą kwartalnie. Płatności będą dokonywane w ostatnim dniu miesiąca kończącego kalendarzowy kwartał począwszy od 31.03.2009 r. zarówno do wyliczenia ceny oferty jak i do umowy. W przypadku gdy termin płatności przypada na dzień wolny należy przyjąć, że spłata będzie następowała pierwszego dnia roboczego po terminie spłaty. Liczba rat kredytowych - 16 rat po 386.349,00 do umowy należy przyjąć, że płatności kapitałowe i odsetkowe przypadające na m-c grudzień płatne będą do 20 grudnia każdego roku. 6) Kredyt zostanie przelany na konto Zamawiającego po podpisaniu umowy nie później jednak niż 5 dni po podpisaniu umowy. Jednakże należy zwrócić uwagę, że termin ten uzależniony będzie od daty podpisania umowy. Ponieważ na dzień sporządzania niniejszej SIWZ trudno jest określić ile czasu zajmie wykonanie czynności badania ofert, a w następstwie wyboru oferty najkorzystniejszej, rozpatrzenia ewentualnych protestów. Pozostałe transze kredytu płatne będą na pisemny wniosek Zamawiającego co najmniej 5 dni od złożenia wniosku. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowej prowizji (kosztów). W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w całości kredytu bez jego dodatkowego obciążania jakimikolwiek kosztami, co będzie prowadziło do zmniejszenia rat kapitałowych licząc od ostatniej raty kapitałowej, odpowiednio do wykorzystanego kredytu. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco 10)Okres spłaty kredytu od 1 stycznia 2009 r. do 20 grudnia 2012 r. według niżej określonego harmonogramu spłat rat kapitałowych płatnych kwartalnie do końca danego miesiąca: I rata w kwocie 386.349,00 zł. płatna w terminie do 2009.03.31 II rata w kwocie 386.349,00 zł. płatna w terminie do 2009.06.30 III rata w kwocie 386.349,00 zł. płatna w terminie do 2009.09.30 IV rata w kwocie 386.349,00 zł. płatna w terminie do 2009.12.20 V rata w kwocie 386.349,00 zł. płatna w terminie do 2010.03.31 VI rata w kwocie 386.349,00 zł. płatna w terminie do 2010.06.30 VII rata w kwocie 386.349,00 zł. płatna w terminie do 2010.09.30 VIII rata w kwocie 386.349,00 zł. płatna w terminie do 2010.12.20 IX rata w kwocie 386.349,00 zł. płatna w terminie do 2011.03.31 X rata w kwocie 386.349,00 zł. płatna w terminie do 2011.06.30 XI rata w kwocie 386.349,00 zł. płatna w terminie do 2011.09.30 XII rata w kwocie 386.349,00 zł. płatna w terminie do 2011.12.20 XIII rata w kwocie 386.349,00 zł. płatna w terminie do 2012.03.31 XIV rata w kwocie 386.349,00 zł. płatna w terminie do 2012.06.30. XV rata w kwocie 386.349,00 zł. płatna w terminie do 2012.09.30. XVI rata w kwocie 386.349,00 zł. płatna w terminie do 2012.12.20.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 12 SIWZ. Wadium może być wnoszone w następujących formach: -w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, -poręczeniach bankowych, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego 49 8362 0005 0399 1819 2000 0020 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na____. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 8.3. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 8.4 SIWZ. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . Komisja przetargowa oceni spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu w sposób zespołowy na podstawie dokumentów, których wykaz przedstawiono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji oświadczenie w trybie art. 22 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy odrębne wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa w pkt.6, ppkt 3,4,5, 6 SIWZ składa dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę potwierdzający odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo uzyskał przewidziane przepisami prawa zwolnienie na odroczenie lub rozłożenie na raty tych zaległości lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie d)zamiast dokumentu o którym mowa w ppkt. 4 i 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 i w art.24 ust.1 pkt.9. W/w dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokument o którym mowa w ppkt.7, lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów o których mowa w ppkt. 3,4,5,6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę. 8)sprawozdanie finansowe za rok ubiegły, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości - również z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zobowiązania i należności za ostatni rok. W przypadku składania sprawozdania w formie broszury opublikowanej przez Wykonawcę nie wymaga się potwierdzania za zgodność z oryginałem. 9)Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczby personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie 10)Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 ze zm.), a w przypadku podmiotu mającego siedzibę poza granicami RP - zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności. Umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie Dowód wniesienia wadium Harmonogram spłat rat w okresach kwartalnych Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez oferenta Oświadczenia i dokumenty przedkładane w formie kserokopii winny być podpisane za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do złożenia oferty, za wyjątkiem sprawozdania finansowego o którym mowa w ppkt. 8, jeżeli sprawozdanie przedkładane będzie w formie broszury opublikowanej przez Wykonawcę Informacje stanowiące tajemnicę Wykonawcy winny być przedłożone w zaklejonej kopercie z napisem poufne W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy ustanowić pełnomocnika reprezentującego Wykonawców, a pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty z zachowaniem zasad o których mowa w art. 23 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sk.tensoft.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Strzelcach Krajeńskich, Al. Wolności 48, 66 - 500 Strzelce Krajeńskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Strzelcach Krajeńskich, Al. Wolności 48, 66 - 500 Strzelce Krajeńskie, punkt informacyjny, biuro nr 3 parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.