Ogłoszenie z dnia 2011-02-24
Koło: SUKCESYWNY ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH PAKIETÓW: PAKIET NR 1 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO MASZYN BIUROWYCH; PAKIET NR 2 - PAPIER; PAKIET NR 3 - INNE MATERIAŁY BIUROWE
Numer ogłoszenia: 28886 - 2011; data zamieszczenia: 24.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kole, ul. Sienkiewicza 21/23, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2617835, faks 063 2725825.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNY ZAKUP ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE W RAMACH POSZCZEGÓLNYCH PAKIETÓW: PAKIET NR 1 - MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO MASZYN BIUROWYCH; PAKIET NR 2 - PAPIER; PAKIET NR 3 - INNE MATERIAŁY BIUROWE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (cząstkowa) dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kole w ramach poszczególnych pakietów: 1) Pakiet nr 1 - materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych, 2) Pakiet nr 2 - papier, 3) pakiet nr 3 - inne materiały biurowe. Szczegółowy opis rzeczowy oraz ilościowy artykułów biurowych objętych przedmiotem zamówienia zawierają poszczególne pakiety składajace sie na druk FORMULARZ CENOWY. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.40 - Taśmy do faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.99.00.00 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.19.93.00 - Papier wytłaczany lub perforowany 30.19.92.30 - Koperty 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 44.17.40.00 - Folia 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22.81.50.00 - Notatniki 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.23.73.20 - Dyskietki 30.23.73.80 - CD-ROM-y 44.61.70.00 - Pudła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Papiernicza HURT-PAP Eksport-Import, 29-Listopada, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54287,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34577,24
Oferta z najniższą ceną: 34577,24 / Oferta z najwyższą ceną: 61243,15
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: papier
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia papiernicza HURT-PAP Eksport-Import, 29-Listopada, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11953,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12713,18
Oferta z najniższą ceną: 12713,18 / Oferta z najwyższą ceną: 13924,96
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: inne materiały biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wiesław Grabowski, Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARTPAP
jakie przetargi wygrała firma
Wiesław Grabowski, Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARTPAP
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARTPAP s.c., ul. Rolna 8a, 62-502 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5931,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5203,03
Oferta z najniższą ceną: 5203,03 / Oferta z najwyższą ceną: 5575,98
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Materiały biurowe objęte przedmiotem zamówienia są materiałami ogólnie dostępnymi,które można zakupić w każdym sklepie papierniczym, są to materiały o ustalonych standardach jakościowych, dlatego zasadnym jest wybór trybu zapytania o cenę zgodnie z art. 70 Ustawy
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO (GRUPA E) DLA GMINY MIEJSKIEJ KOŁO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA OKRES OD 01.06.2025 R. DO 31.05.2026 R
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3403P Leśnica - Grzegorzew w zakresie budowy chodnika
- WYŁAPYWANIE BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY KOŁO ORAZ ZAPEWNIENIE IM OPIEKI W PUNKCIE CZASOWEGO PRZETRZYMYWANIA ZWIERZĄT
- Dostęp do nowych wersji oraz świadczenie opieki serwisowej nad systemem HIS Eskulap
- "Dostawa środków ochrony osobistej, obłożeń chirurgicznych oraz materiałów do sterylizacji- II"
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni oraz pudeł archiwizacyjnych z podziałem na zadania
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2025/2026
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu .
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.