Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-23
Gdańsk: Bezgotówkowa dostawa oleju opałowego do kotłowni budynków OSiW
w Człuchowie, ul. Kusocińskiego 4 w 2013 r.
Numer ogłoszenia: 288948 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda , ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3017916, faks 58 3017916.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pomorska.ohp.pl/ http://www.pomorskie.eu/pl/bip/ohp
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja rynku pracy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowa dostawa oleju opałowego do kotłowni budynków OSiW w Człuchowie, ul. Kusocińskiego 4 w 2013 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna bezgotówkowa dostawa oleju opałowego w ilości 8750 litrów w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2013 roku do kotłowni budynków OSiW OHP w Człuchowie ul. Kusocińskiego 4. -Dostarczany olej opałowy winien być pierwszej klasy jakości i spełniać następujące warunki jakościowe określone Polską normą PN-C-96024:L1 oraz charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż: - gęstość w temp 15°C - max 860kg/m3 - wartość opałowa - min 42,6 MJ/kg - temperatura zapłonu - min 56°C - zawartość wody - max 200 mg/kg - zawartość zanieczyszczeń stałych - max max 24mg/kg - lepkość kinetyczna w 20°C - max 6,00 m2/s - zawartość siarki - max 0,1% (m/m) -Do każdej cząstkowej dostawy Dostawca zobowiązuje się dołączyć aktualne, potwierdzone za zgodność z oryginałem świadectwo jakości wydane przez producenta dla każdej partii oleju opałowego. -Dostawa cząstkowa, sukcesywna oleju odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne lub pisemne pracownika OSiW OHP w Człuchowie: -bezpośrednio do kotłowni budynków OSiW OHP w Człuchowie ul. Kusocińskiego 4, -w ciągu 48 godzin od zgłoszenia, -w ilościach określonych w zgłoszeniu. -Przedmiot zamówienia będzie przewożony transportem Wykonawcy w cysternach, dostosowanych do przewozu oleju opałowego. -Każda dostawa winna być ubezpieczona przez Wykonawcę na jego koszt w zakresie odpowiedzialności cywilnej. -Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości oleju niż określona w ofercie. -Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. Wykonawcy będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenie za zrealizowane dostawy bez naliczania kar umownych w razie zmniejszenia ilości dostaw. -Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zmniejszenia ilości zamawianego oleju w stosunku do podanego w opisie przedmiotu zamówienia. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 30 % ogólnej wartości tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 70 % wartości zamówienia. -Podana w ofercie cena musi być wyrażona w walucie polskiej, ponieważ w takiej walucie dokonywane będą rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą. Na cenę jednostkową brutto 1 litra oleju składa się cena zakupu 1 litra oleju u wskazanego przez Wykonawcę producenta na dzień 23.07.2013 r. (cena odniesienia) - potwierdzona wydrukiem + (plus) marża do jednego litra oleju opałowego (marża może być ujemna ze względu na indywidualne rozliczenia Wykonawcy z producentem) + (plus) naliczony od zsumowanej wcześniej kwoty podatek VAT. -Zaleca się dołączyć do oferty wydruk ze strony producenta lub inną informację o cenie oleju opałowego na dany dzień wymagany w SIWZ tj. na dzień 23.07.2013 r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oraz na potwierdzenie powyższego warunku należy załączyć aktualną/ważną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późń. zm).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Podana w ofercie cena musi być wyrażona w walucie polskiej, ponieważ w takiej walucie dokonywane będą rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą. Na cenę jednostkową brutto 1 litra oleju składa się cena zakupu 1 litra oleju u wskazanego przez Wykonawcę producenta na dzień 23.07.2013 r. (cena odniesienia) - potwierdzona wydrukiem + (plus) marża do jednego litra oleju opałowego (marża może być ujemna ze względu na indywidualne rozliczenia Wykonawcy z producentem) + (plus) naliczony od zsumowanej wcześniej kwoty podatek VAT. -Zaleca się dołączyć do oferty wydruk ze strony producenta lub inną informację o cenie oleju opałowego na dany dzień wymagany w SIWZ tj. na dzień 23.07.2013 r.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
-Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: -Zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy. -Zmian osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy. -W przypadku zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, stawki Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w przypadku realizacji tej części zamówienia, której w dniu zmiany stawki podatku VAT, stawki jeszcze nie dokonano. -Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. -Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. -W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania. -Zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorska.ohp.pl/ http://www.pomorskie.eu/pl/bip/ohp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w godz. od 8oo-15 oo w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 610, VI piętro. ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie, Zamawiającego, ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk, (sekretariat - pokój 605) 6 piętro:.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa samochodu typu minibus
- Dostawa serwera dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Holowanie i parkowanie pojazdów i ich części zabezpieczonych w celach procesowych na zlecenie KPP w Pucku.
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku, w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego 2022
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- "Usługa utrzymania w sprawności technicznej urządzeń i systemów przeciwpożarowych w Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku".
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego
- Dostawa oleju opałowego do budynków Pienińskiego Parku Narodowego na sezon grzewczy 2025
- Dostawy oleju opałowego
- Dostawa lekkiego oleju opałowego L1
- Dostawy oleju napędowego do celów opałowych w łącznej ilości 40 000 litrów do obiektu Zamawiającego w roku 2025.
- Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego lub równoważnego do kotłowni administrowanych przez Urząd Gminy Jeleniewo na 2025 r.
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.