Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-14
Warszawa: Wymiana wodomierzy zimnej i ciepłej wody wraz z robotami towarzyszącymi w lokalach mieszkalnych WAM OReg Mazowsze w Warszawie w związku z upłynięciem ważności legalizacji, w podziale na 8 części
Numer ogłoszenia: 289030 - 2011; data zamieszczenia: 14.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Regionalny "Mazowsze" Wojskowej Agencji Mieszkaniowej , ul. Chełmżyńska 1, 04-247 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3261101, faks 022 812 0439.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wodomierzy zimnej i ciepłej wody wraz z robotami towarzyszącymi w lokalach mieszkalnych WAM OReg Mazowsze w Warszawie w związku z upłynięciem ważności legalizacji, w podziale na 8 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: wymiana wodomierzy zimnej i ciepłej wody wraz z robotami towarzyszącymi w lokalach mieszkalnych WAM OReg Mazowsze w Warszawie w związku z upłynięciem ważności legalizacji, w podziale na 8 części, opisanych również w części XVIII SIWZ: Część Nr 1 Nowy Dwór Mazowiecki, Kazuń; Część Nr 2 Pruszków; Część Nr 3 Nasielsk; Część Nr 4 Ciechanów; Część Nr 5 Zegrze Płn., Zegrze Płd., Białobrzegi, Legionowo; Część Nr 6 Przasnysz, Sochaczew, Skierniewice, Łowicz; Część Nr 7 Mińsk Maz., Celestynów, Karczew, Garwolin, Pilawa; Część Nr 8 Siedlce. 2. Szczegółowy zakres prac określają: 1) Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 1A do SIWZ; 2) Wzór umowy stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ; 3) Specyfikacja Techniczna Warunków Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik Nr 8 do SIWZ; 4) Ogólny wykaz wodomierzy w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych i Skarbu Państwa (SP) do wymiany w 2011 r. w związku z upłynięciem ważności legalizacji stanowiący załącznik Nr 9 do SIWZ; 5) Wykaz wodomierzy w budynkach Skarbu Państwa do wymiany w związku z upłynięciem ważności legalizacji stanowiący załącznik Nr 10 do SIWZ; 6) Wykaz wodomierzy w budynkach Wspólnot mieszkaniowych do wymiany w związku z upłynięciem ważności legalizacji stanowiący załącznik Nr 11 do SIWZ. 3. Podana ilość wodomierzy określa maksymalne potrzeby Zamawiającego w zakresie poszczególnych części, w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania zamówienia w zakresie nie większym niż 20% całości zamówienia. 4. Gwarancja na roboty budowlane 36 miesięcy, a na użyte materiały zgodnie z gwarancją producenta nie mniej niż 12 miesięcy. 5. Roboty będą wykonywane na terenie czynnym w zasiedlonych lokalach mieszkalnych. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. Prace budowlane zakończyć usunięciem wszystkich odpadów. 6. Ze względu na ochronę danych osobowych najemców, Zamawiający przekazuje tylko wykaz adresowy lokali, który stanowi załącznik Nr 10 i 11 do SIWZ. 7. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 ze zm.). 8. Pracownicy Wykonawcy montażu, legalizacji wodomierzy winni posiadać imienne uprawnienia wystawione przez Zamawiającego. 9. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45332200-5 roboty instalacyjne hydrauliczne, 38421100-3 wodomierze. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku musi wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 11. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia i przedłożenia umowy na każde żądanie Zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00-5, 38.42.11.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 65.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa dokładnych warunków. Po zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia i sposobem realizacji Wykonawca winien ocenić czy spełnia powyższe wymagania, tj.: czy posiada odpowiednie uprawnienia w zakresie świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia, aby wykonać zamówienie w terminie i zgodnie z umową. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa dokładnych warunków. Po zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia i sposobem realizacji Wykonawca winien ocenić, czy spełnia powyższe wymagania, tj.: czy posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia, aby wykonać zamówienie w terminie i zgodnie z umową. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa dokładnych warunków. Po zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia i sposobem realizacji Wykonawca winien ocenić, czy spełnia powyższe wymagania, tj.: czy dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, aby wykonać zamówienie w terminie i zgodnie z umową. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: osobami przewidzianymi do kierowania robotami w ramach wykonania zamówienia: tj.: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, (osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy), a także należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty: Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz Wykazu osób, w którym Wykonawca wykaże przynajmniej jednego pracownika z wymaganymi uprawnieniami, zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa dokładnych warunków. Po zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia i sposobem realizacji Wykonawca winien ocenić, czy spełnia powyższe wymagania, tj.: czy posiada odpowiednią sytuację ekonomiczną i finansową, aby wykonać zamówienie w terminie i zgodnie z umową. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty (oferta), sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 1A do SIWZ - część Nr (odpowiedni do części, na które Wykonawca składa ofertę) od 1 do 8, 3) Pełnomocnictwo/upoważnienie do podpisywania oferty i jej załączników, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 4) Załącznik Nr 7 do SIWZ - Zobowiązanie podmiotu, jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności poprzez przedstawienie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy: 1) Wartość umowy może ulec zmianie w przypadku zmian w wysokości stawki podatku VAT, wynikających z odrębnych przepisów prawa. 2) Podana ilość wodomierzy określa maksymalne potrzeby Zamawiającego w zakresie poszczególnych części, w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania zamówienia w zakresie nie większym niż 20% całości zamówienia. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w wykazie adresowym lokali, o którym mowa w ust. 2 § 1 umowy, przy czym zmiany te polegać mogą jedynie na zmniejszeniu ilości sztuk wodomierzy wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi, zastąpieniu pewnych pozycji wykazu, innymi nie występującymi w nim, co jednak nie może skutkować zwiększeniem sumarycznej ilości wykonanych prac. 4) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: a) braku dostępu do lokalu, uniemożliwiający wykonanie usługi objętej umową, b) dokonywania dodatkowych uzgodnień z właściwymi organami, wykonywanie obowiązków nałożonych przez te organy, oczekiwanie na decyzje, postanowienia wydawane przez właściwe organy, o ile Wykonawca należycie wykonuje obowiązki wynikające z umowy i polecenia właściwych instytucji, c) katastrofy budowlanej, d) konieczności wykonania robót dodatkowych, e) działania siły wyższej i osób trzecich. Dot. pkt 4) O wystąpieniu powyższych okoliczności Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego pisemnie. Wszelkie zmiany do umowy na czas usunięcia ww. przeszkód wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Mazowsze w Warszawie ul. Chełmżyńska 1, 04-247 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Mazowsze w Warszawie ul. Chełmżyńska 1, 04-247 Warszawa, Kancelaria - pok. Nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przed zawarciem umowy Wykonawca winien wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja krytej pływalni "Słowianka" w Jaworze.
- Adaptacja pomieszczeń na bibliotekę gminną
- Przebudowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wąsosze
- Budowa żłobka dla 48 dzieci w miejscowości Wrocanka przy Szkole Podstawowej na nieruchomości stanowiącej działki ewidencyjne nr 1000 i 994
- Doposażenie c.o., c.c.w. i węzeł cieplny nieruchomości mieszkalnej przy ul. Ząbkowskiej 28 w Warszawie. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.69.2024
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku na placówkę Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Cybince
więcej: Wodomierze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.