Ogłoszenie z dnia 2009-08-21
Gąsawa: Powierzchniowe utrwalenie dróg na terenie Gminy Gąsawa.
Numer ogłoszenia: 289094 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gąsawa , ul. Żnińska 8, 88-410 Gąsawa, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3036210, faks 052 3036220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Powierzchniowe utrwalenie dróg na terenie Gminy Gąsawa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest powierzchniowe podwójne utrwalenie nawierzchni istniejących dróg wapiennych w miejscowościach: - Laski Małe, pow. 4245,0 m2, - Pniewy, pow. 1980,0 m2 oraz pojedyncza regeneracja odcinka istniejącej nawierzchni grysowej w miejscowości: - Gąsawa, pow. 1467,0 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - osoba pełniąca funkcję kierownika robót powinna posiadać uprawnienia konstrukcyjno-budowlane stosowane do zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia oraz powinna przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa; - wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej pięć przedsięwzięć odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia; Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował (własnym, wynajętym lub dzierżawionym) sprzętem, niezbędnym do wykonania robót; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 5) na wykonanie przedmiotu zamówienia udzielą co najmniej dwuletniego okresu gwarancji; 6) przyjmą warunki określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są obowiązani przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składanie ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości w opłatach podatku w Urzędzie Skarbowym i składek ZUS lub, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składanie ofert; 3) wykaz osób zatrudnionych do realizacji zamówienia wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz kserokopie zaświadczeń o przynależności do Izby Budowlanych - Załącznik Nr 3; 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami - referencjami od innych zamawiających, potwierdzającymi należyte ich wykonanie - Załącznik Nr 4; 5) wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia - Załącznik Nr 5; 6) kopie polisy lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 7) potwierdzenie udzielenia co najmniej dwuletniej gwarancji (na formularzu ofertowym); 8) oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ. Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gasawa.bip.net.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gąsawa, ul. Żnińska 8, 88-410 Gąsawa, pokój nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gąsawa, ul. Żnińska 8, 88-410 Gąsawa, pokój nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI GĄSAWA
więcej: przetargi GĄSAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa drogi leśnej nr 06-09-000120/121/159 oraz zjazdu zwykłego na terenie leśnictwa Grabiny"
- Rozbudowa drogi gminnej od km 0+600 do km 1+079 ulicy Orzechowej w Zielonce - II etap
- ,,Dostosowanie pomieszczeń UG do wymogów osób ze szczególnymi potrzebami"
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1030C relacji Cekcyn - Sokole Kuźnica na odcinku Cekcyn - Bysław od km 4+180 do km 5+870 Etap III"
- "Przebudowa drogi gminnej nr 374003T (ul. K.K. Baczyńskiego) w Sandomierzu".
- Przebudowa dróg wewnętrznych położonych na terenie gminy Końskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.