eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUSŁUGI KOMINIARSKIE W ZAKRESIE CZYSZCZENIA PRZEWODÓW KOMINOWYCH, SPALINOWYCH I WENTYLACYJNYCH ORAZ ICH OKRESOWEJ KONTROLI STANU TECHNICZNEGO W WOJSKOWYCH ADMINISTRACJACH KOSZAR PODLEGŁYCH RZI WROCŁAW (XV CZĘŚCI) Realizacja przedmiotu umowy dotycząca części XIII wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-04

Wrocław: USŁUGI KOMINIARSKIE W ZAKRESIE CZYSZCZENIA PRZEWODÓW KOMINOWYCH, SPALINOWYCH I WENTYLACYJNYCH ORAZ ICH OKRESOWEJ KONTROLI STANU TECHNICZNEGO W WOJSKOWYCH ADMINISTRACJACH KOSZAR PODLEGŁYCH RZI WROCŁAW (XV CZĘŚCI) Realizacja przedmiotu umowy dotycząca części XIII wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE
Numer ogłoszenia: 289109 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 765 68 42, faks 071 765 68 44, 765-68-02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI KOMINIARSKIE W ZAKRESIE CZYSZCZENIA PRZEWODÓW KOMINOWYCH, SPALINOWYCH I WENTYLACYJNYCH ORAZ ICH OKRESOWEJ KONTROLI STANU TECHNICZNEGO W WOJSKOWYCH ADMINISTRACJACH KOSZAR PODLEGŁYCH RZI WROCŁAW (XV CZĘŚCI) Realizacja przedmiotu umowy dotycząca części XIII wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi kominiarskiej w zakresie czyszczenia przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) oraz ich okresowej kontroli stanu technicznego w n/w Wojskowych Administracjach Koszar, podległych Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury we Wrocławiu: WAK Nr 4 we Wrocławiu, WAK Głogów, WAK Kłodzko, WAK Oleśnica, WAK Brzeg, WAK Duninów, WAK Opole, WAK Jastrzębie, WAK Krapkowice, WAK Bolesławiec..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pracownicy firmy, mający dostęp do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone, realizujący zadanie muszą posiadać upoważnienie do dostępu informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej, lub aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli zastrzeżone lub wyższej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych (ważne 5 lat). Na potwierdzenie w/w warunku należy dostarczyć wykaz osób, które posiadają aktualnie upoważnienie lub poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum zastrzeżone wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej lub poświadczenie bezpieczeństwa osobowego oraz zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; ww. dokumenty dotyczą personelu wykonującego usługi czyszczenia i przeglądów przewodów kominowych (dot. wykonawców, którzy składają ofertę przetargową na część XIII) - Formularz nr 4 siwz.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1 i 1 a 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Formularz Nr 2, 3. propozycje ewentualnego podzlecenia elementów usług - Formularz Nr 3, 4. arkusz kalkulacyjny - Formularz nr 6.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: a. Ustalonego terminu umowy w przypadku zaistnienia niezależnych od Wykonawcy przeszkód, w szczególności działanie siły wyższej (np. katastrofalne działanie przyrody). b. Ustalonej kwoty wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w szczególności prawa podatkowego. c. Ustalonej kwoty wynagrodzenia umownego w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia zakresu wykonania usługi spowodowanej zmianami organizacyjnymi Sił Zbrojnych lub przyjęciem ewentualnie wyłączeniem z eksploatacji obiektów budowlanych wymagających wykonywania usług kominiarskich.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU, 50 - 984 Wrocław, ul. Obornicka 126 - pok. 26..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - kancelaria pok. 101..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Milicz - Wojska Polskiego 30.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca wykonywać będzie usługę czyszczenia i przeglądów, zapewniając niezbędną ilość pracowników, materiałów i sprzętu w budynku Nr 3, 21..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komprachcice ul. Ochodzka 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca wykonywać będzie usługę czyszczenia i przeglądów, zapewniając niezbędną ilość pracowników, materiałów i sprzętu bud. Nr 1,2,3,4,5,8,11,19,29,14,47,28, bud.48.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wrocław ul. Zwycięska 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca wykonywać będzie usługę czyszczenia i przeglądów, zapewniając niezbędną ilość pracowników, materiałów i sprzętu w Bud. nr 1, Bud. nr 5, Bud. nr 4, Bud. nr 12, Bud. nr 23,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Głogów ul. Wojska Polskiego,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca wykonywać będzie usługę czyszczenia i przeglądów, zapewniając niezbędną ilość pracowników, materiałów i sprzętu w Bud. nr 7 Kotłownia 1, Bud. nr 10 Kotłownia 3, Bud. nr 34 Kotłownia 2, Bud. nr 2, Bud. nr 3, Bud. nr 4, Bud. nr 6, Bud. nr 7, Bud. nr 10, Bud. nr 12, Bud. nr 13, Bud. nr 17, Bud. nr 20, Bud. nr 21, Bud. nr 28, Bud. nr 31, Bud. nr 32, Bud. nr 33, Bud. nr 34, Bud. nr 43, Bud. nr 44, Bud. nr 45, Bud. nr 48, Bud. nr 49, Bud. nr 54, Bud. nr 63 Adres - Głogów -Widziszów - Bud. nr 2, Bud. nr 3, Bud. nr 4, Bud. nr 5, Bud. nr 6, Bud. nr 11, Bud. nr 12, Bud. nr 13, Bud. nr 11 Kotłownia 5 Adres- Głogów - Serby Bud. nr 1, Bud. nr 16, Bud. nr 17, Bud. nr 18, Bud. nr 20, Bud. nr 29.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kłodzko ul. Bohaterów Getta 7, Kłodzko ul. Walecznych 59, Kłodzko ul. Walecznych 28.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca wykonywać będzie usługę czyszczenia i przeglądów, zapewniając niezbędną ilość pracowników, materiałów i sprzętu w Bud. nr 1 Adres- Kłodzko ul. Walecznych 59 Kotłownia nr 1, Kotłownia nr 2, Bud. nr 1, Bud. nr 2, Bud. nr 3, Bud. nr 4, Bud. nr 5, Bud. nr 6, Bud. nr 7, Bud. nr 8, Bud. nr 9, Bud. nr 10, Bud. nr 11, Bud. nr 12, Bud. nr 18, Bud. nr 21, Bud. nr 24, Bud. nr 38 Adres - Kłodzko ul. Walecznych 28 Kotłownia nr 4 Bud. nr 1 Adres - Kłodzko ul. Walecznych 59 Bud. nr 23, Bud. nr 24.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Duszniki Zdrój ul. Świerczewskiego OSPG JODŁA, Zieleniec k/Dusznik wyciąg narciarski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca wykonywać będzie usługę czyszczenia i przeglądów, zapewniając niezbędną ilość pracowników, materiałów i sprzętu w Bud. nr 1, Bud. nr 7, Bud. nr 17, Bud. nr 21, Bud. nr 22 Kotłownia nr 7, Adres - Zieleniec k/Dusznik wyciąg narciarski - Bud. nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Oleśnica ul. Wojska Polskiego 52, Oleśnica Spalice, Oleśnica ul. Wileńska 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca wykonywać będzie usługę czyszczenia i przeglądów, zapewniając niezbędną ilość pracowników, materiałów i sprzętu w budynkach 13,14,15,16 itd..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pawłów k/Brzegu, Brzeg ul. B. Sikorskiego, Pępice k/Brzegu, Brzeg ul.Kruszyńska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca wykonywać będzie usługę czyszczenia i przeglądów, zapewniając niezbędną ilość pracowników, materiałów i sprzętu w budynkach : 1, 4, 9, 37 itd..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Duninów garnizon Legnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca wykonywać będzie usługę czyszczenia i przeglądów, zapewniając niezbędną ilość pracowników, materiałów i sprzętu w budynkach: Obiekt nr 16 kotłownia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Opole ul. Niemodlińska 86-88, Opole ul. Domańskiego 68, Opole ul. Domańskiego 84, Opole ul. Zbożowa 29.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca wykonywać będzie usługę czyszczenia i przeglądów, zapewniając niezbędną ilość pracowników, materiałów i sprzętu w obiektach: 1,2,3,4,5,6 itd..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Jastrzębie Śląskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca wykonywać będzie usługę czyszczenia i przeglądów, zapewniając niezbędną ilość pracowników, materiałów i sprzętu w obiektach kotłowni nr 1, 4,5 itd..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kędzierzyn Koźle ul. Łukaszewicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca wykonywać będzie usługę czyszczenia i przeglądów, zapewniając niezbędną ilość pracowników, materiałów i sprzętu w obiektach nr 1,2,6,7 itd..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: m. Olesno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca wykonywać będzie usługę czyszczenia i przeglądów, zapewniając niezbędną ilość pracowników, materiałów i sprzętu w obiektach nr 1,,2 ,3, 4, 5, 6, itd..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Bolesławiec ul. Wojska Polskiego, Bolesławiec ul. Jeleniogórska, Bolesławiec ul. Wojska Polskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca wykonywać będzie usługę czyszczenia i przeglądów, zapewniając niezbędną ilość pracowników, materiałów i sprzętu w obiektach : 1,2,3,5,6,7,15, 16,45,50,56,70 itd.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Jelenia Góra ul. 1 Maja 45a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca wykonywać będzie usługę czyszczenia i przeglądów, zapewniając niezbędną ilość pracowników, materiałów i sprzętu w obiekcie nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.