eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRemont budynków mieszkalnych przy SOSW w Owińskach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-15

Poznań: Remont budynków mieszkalnych przy SOSW w Owińskach
Numer ogłoszenia: 289195 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu , ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków mieszkalnych przy SOSW w Owińskach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynków mieszkalnych przy SOSW w Owińskach, Plac Przemysława 7 i 11 - ETAP 1. 1. Zakres robót w budynku nr 7 obejmuje: a) remont więźby dachowej, b) remont stropu drewnianego nad I piętrem na poddaszu nieużytkowym oraz nad mieszkaniem na poddaszu użytkowym i nad klatką schodową, c) remont tynków na kominach w mieszkaniach oraz wykonanie nowych kominów murowanych w strefie poddasza i z cegły klinkierowej ponad dachem, d) ocieplenie połaci dachowych wełną mineralną oraz ściany szczytowej północnej powyżej mieszkania Nr 5 na poddaszu nieużytkowym. e) osadzenie okien połaciowych, wymiana starych okien w ściance przy kolankowej i ścianie szczytowej północnej na nowe, osadzenie wyłazu kominiarskiego, f) wykonanie nowego pokrycia dachowego z karpiówki w koronkę na folii wstępnego krycia oraz montaż ław kominiarskich, rynien, rur spustowych, obróbek, g) włączenie rur spustowych do istniejących rur żeliwnych (kanalizacji deszczowej) przy budynku, h) montaż paroizolacji i obudowanie połaci dachu i sufitu podwieszonego płytami gkif i malowanie. i) na poddaszu użytkowym czyli w mieszkaniu uzupełnienie uszkodzonych lub zdemontowanych fragmentów obudowy ścian i sufitu podwieszonego płytami gkif i malowanie, j) nowe tynki cem.- wapienne kat.IV na ścianach klatki schodowej od strony poddasza nieużytkowego oraz na ściance przy kolankowej kat.II i malowanie farbą dyspersyjną, k) roboty elektryczne: - dla poddasza nieużytkowego wykonanie nowej instalacji oświetleniowej, - wykonanie nowej instalacji odgromowej. 2. Zakres robót w budynku nr 11 obejmuje: a) remont więźby dachowej, b) remont stropu drewnianego nad parterem na powierzchni dostępnej z poddasza nieużytkowego (pom. nr 7, 8, 9,10), c) remont stropu drewnianego nad mieszkaniami na poddaszu i nad klatką schodową, montaż paroizolacji i obudowanie połaci dachu i sufitów płytami gkif oraz malowanie farbą emulsyjną, d) remont tynków w mieszkaniu na parterze Nr 3 (na kominie K1 i K2), w wiatrołapie na parterze na kominie K2, e) rozbiórka starych i wykonanie nowych kominów murowanych w strefie poddasza i z cegły klinkierowej ponad dachem, wymurowanie nowego komina K5 na ścianie nośnej od stropu nad parterem w górę, f) osadzenie w kanałach komina K2 wkładów kwasoodpornych oraz przyłączenie mieszkań do wentylacji grawitacyjnej, g) ocieplenie wełną mineralną gr.14cm połaci dachowych i stropów gr.10cm, h) osadzenie okien połaciowych, wymiana starych okien na nowe w ścianach przy kolankowych, osadzenie okien okrągłych w ścianach szczytowych oraz wyłazu kominiarskiego, i) wykonanie nowego pokrycia dachowego z karpiówki w koronkę na folii wstępnego krycia oraz montaż ław kominiarskich, rynien, rur spustowych, obróbek, j) włączenie rur spustowych do istniejących rur żeliwnych (kanalizacji deszczowej) przy budynku, k) w mieszkaniach na poddaszu uzupełnienie uszkodzonych lub zdemontowanych fragmentów obudowy ścian i stropów płytami gkif i malowanie, okładziny ścian poddasza płytami gkf na plackach gipsowych, nowa ścianka z stg wzdłuż pomieszczenia 7 na poddaszu, nowe tynki cem.- wapienne kat.II na ściance przy kolankowej, na kominie K3 kat.III i malowanie farbą dyspersyjną, l) roboty elektryczne: - dla poddasza nieużytkowego wykonanie nowej instalacji oświetleniowej, - wykonanie nowej instalacji odgromowej. 3. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: a) zagwarantował, iż prace remontowe będą prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców budynku, b) odbył wizję lokalną na obiektach, c) udzielił 5 lat gwarancji na wykonane prace budowlane.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Roboty budowlane polegające na pracach uzupełniających w remontowanych budynkach. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli Wykonawca wykaże się prawidłowym wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót budowlanych obejmujących swoim zakresem prace remontowe prowadzone w obiektach użyteczności publicznej lub budownictwie mieszkaniowym, o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli Wykonawca wykaże iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (będą nadzorowały realizację zadania), posiadają uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie wykonawczym w branżach: - budowlanej w zakresie budownictwa ogólnego, - elektrycznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy; 2) kosztorys ofertowy sporządzony w formie uproszczonej: 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się nieistotne zmiany w umowie oraz te, które Zamawiający przewidział poniżej, tj.: 1) możliwość zmiany (przedłużenia) terminu wykonania przedmiotu zamówienia o cztery tygodnie z następujących przyczyn: a) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia uwarunkowań technicznych wykonania prac, b) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, 2) możliwość dokonania zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, o którym mowa w § 3 projektu umowy, w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa w pkt. 1, 3) możliwość dokonania zmiany Podwykonawców, o których mowa w § 6 ust. 2 projektu umowy, w zakresie prac wskazanych w ofercie, w związku z rażącym naruszeniem przez nich warunków projektu umowy oraz w związku ze zdarzeniami losowymi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie z ww. strony internetowej. Odpłatnie: 1) Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60 - 509 Poznań, pok. 103A; 2) Listem poleconym za pobraniem. Cena SIWZ 50,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60 - 509 Poznań, pok. 002.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.