Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-14
Knurów: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych - kółek zainteresowań w Miejskich Szkołach Podstawowych w Knurowie
Numer ogłoszenia: 289202 - 2011; data zamieszczenia: 14.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych , al. Lipowa 12, 44-196 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352700, faks 032 2352770.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.knurow.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych - kółek zainteresowań w Miejskich Szkołach Podstawowych w Knurowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z realizacją zadania pn: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych - kółek zainteresowań w Miejskich Szkołach Podstawowych w Knurowie w ramach projektu Odlotowe i bombowe są kompetencje kluczowe w roku szkolnym 2011-2012 zgodnie z poniższym wykazem: 1.1. Zadanie 1 - Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych - kółek zainteresowań w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 2 w Knurowie - zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności z języka francuskiego (40 godzin). 1.2. Zadanie 2 - Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych - kółek zainteresowań w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 2 w Knurowie - zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności z języka angielskiego (40 godzin). 1.3. Zadanie 3 - Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych - kółek zainteresowań w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 4 w Knurowie - zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności z informatyki (40 godzin). 1.4. Zadanie 4 - Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych - kółek zainteresowań w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 6 w Knurowie - zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności z języka polskiego (40 godzin). 2. Zakres prac dla każdego z zadań 1-4 obejmuje m.in.: 2.1. opracowanie programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowanie szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 40 godzin, zgodnie z poniższym podziałem; - od 26 września 2011 r. do 19 grudnia 2011 r., - 20 godzin; - od 2 stycznia 2012 r. do 29 czerwca 2012 r., - 20 godzin; 2.3. prowadzenie zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenie dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 26.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu postępowania. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał znajomość specyfiki pracy i potrzeb środowiska szkolnego, w którym będzie realizował przedmiot umowy, oraz wykazał się, co najmniej rocznym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć w tym środowisku, odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, osób posiadających kwalifikacje niezbędne dla wykonania zamówienia w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. z 2009 Nr 50 poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach wskazanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.edu.pl/index.php/zp/uslugi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół jednostek Oświatowych Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2011 godzina 08:00, miejsce: Miejski Zespół jednostek Oświatowych Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów Kancelaria - pokój 307.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym, dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (UDA - POKL.09.01.02-24-167/10-00)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych - kółek zainteresowań w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 2 w Knurowie - zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności z języka francuskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Zakres prac obejmuje m.in.: 2.1. opracowanie programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowanie szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 40 godzin, zgodnie z poniższym podziałem; - od 26 września 2011 r. do 19 grudnia 2011 r., - 20 godzin; - od 2 stycznia 2012 r. do 29 czerwca 2012 r., - 20 godzin; 2.3. prowadzenie zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenie dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych - kółek zainteresowań w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 2 w Knurowie - zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności z języka angielskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Zakres prac obejmuje m.in.: 2.1. opracowanie programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowanie szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 40 godzin, zgodnie z poniższym podziałem; - od 26 września 2011 r. do 19 grudnia 2011 r., - 20 godzin; - od 2 stycznia 2012 r. do 29 czerwca 2012 r., - 20 godzin; 2.3. prowadzenie zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenie dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych - kółek zainteresowań w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 4 w Knurowie - zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności z informatyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Zakres prac obejmuje m.in.: 2.1. opracowanie programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowanie szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 40 godzin, zgodnie z poniższym podziałem; - od 26 września 2011 r. do 19 grudnia 2011 r., - 20 godzin; - od 2 stycznia 2012 r. do 29 czerwca 2012 r., - 20 godzin; 2.3. prowadzenie zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenie dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych - kółek zainteresowań w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 6 w Knurowie - zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności z języka polskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Zakres prac obejmuje m.in.: 2.1. opracowanie programu realizowanych zajęć; 2.2. opracowanie szczegółowego harmonogramu prowadzenia zajęć, obejmującego 40 godzin, zgodnie z poniższym podziałem; - od 26 września 2011 r. do 19 grudnia 2011 r., - 20 godzin; - od 2 stycznia 2012 r. do 29 czerwca 2012 r., - 20 godzin; 2.3. prowadzenie zajęć stanowiących przedmiot postępowania, zgodnie z harmonogramem o którym mowa w pkt. 2.2; 2.4. prowadzenie dokumentacji projektowej dotyczącej realizacji przedmiotu postępowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Utrzymanie przystanków autobusowych.
- Dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Knurowie
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Trzecie postępowanie na przeprowadzenie zajęć rozszerzających z zakresu ekologii, doradztwa zawodowego, teatru dla dzieci 4-letnich objętych wsparciem w ramach projektu...
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Zajęcia reedukacyjne
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.