Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-21
Oława: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Nowy Górnik
i łącznika drogowego do ulicy Zacisznej w ramach projektu pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków oraz budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w mieście Oława Kontrakt nr 2, Zadanie nr 3a
Numer ogłoszenia: 289308 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o. o. w Oławie , ul. 3 Maja 30, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 071 3039521, faks 071 3039533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.olawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Nowy Górnik i łącznika drogowego do ulicy Zacisznej w ramach projektu pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków oraz budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w mieście Oława Kontrakt nr 2, Zadanie nr 3a.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi budowę sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Nowy Górnik oraz łącznika drogowego do ulicy Zacisznej. Sieć wodociągowa ma za zadanie umożliwienie zaopatrzenia w wodę budynków jednorodzinnych wzdłuż ulicy M. Rodziewiczówny, umożliwienie dostawy wody do planowanej zabudowy w rejonie łącznika pomiędzy ul. Kutrowskiego i Zaciszną oraz zwiększenie pewności dostaw wody poprzez łączenie istniejących odcinków sieci wodociągowej w sieć pierścieniową. Projektowana kanalizacja sanitarna będzie grawitacyjnie odbierać ścieki sanitarne z części istniejącej zabudowy przy ul. Nowy Górnik oraz z planowanego osiedla w rejonie łącznika pomiędzy ulicami Zaciszną oraz Kutrowskiego. Ścieki kierowane będą przez istniejącą studnię S1 do istniejącej kanalizacji sanitarnej, a następnie do istniejącej przepompowni przy ul. Gałczyńskiego. Cała ilość odbieranych ścieków trafi do miejskiej oczyszczalni ścieków w Oławie. Ze względu ma ukształtowanie terenu zaprojektowano jedną przepompownie ścieków zlokalizowaną w pasie zieleni na zaprojektowanym łączniku drogowym pomiędzy ulicami Zaciszną i Kutrowskiego. Projektowana sieć wodociągowa i kanalizacyjna sanitarna nie zmieni dotychczasowego sposobu zagospodarowania terenu. Długości sieci wodociągowej dla poszczególnych średnic: Średnica i materiał Długość Wodociąg O160mm PE100 HDPE SDR 17 PN10 L = 148,68 m Długości sieci kanalizacji sanitarnej dla poszczególnych średnic: Średnica i materiał Długość Kanały grawitacyjne O0,25 m PVC SDR 41 SN 8 L=1297,93 m Odgałęzienia kanałów grawitacyjnych do granicy posesji O0,16 m PVC SDR 41 SN 8 L = 211,70 m Kanały tłoczne O0,16 m PEHD100 SDR 17 PN10 L = 446 m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części III SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 28 000,00 PLN Wadium słownie: dwadzieścia osiem tysięcy PLN 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, musi być ona gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - Wykonawca nie złożył dokumentów i/lub oświadczeń i/lub pełnomocnictw, o których mowa w art. 25 ust. 1, Ustawy Pzp, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależących po jego stronie. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Konto BS w Oławie 67 9585 0007 0010 0006 5445 0001 2) W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężnej należy złożyć w ofercie dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale wraz z oryginałem oferty oraz kserokopię potwierdzona za zgodność z oryginałem wraz z kopią oferty. 3) W przypadku przelewu wadium na konto Zamawiającego, do oferty oraz kopii oferty należy dołączyć kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 4) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie, tj. w dniu otwarcia ofert, znajduje się na rachunku Zamawiającego. 4. Termin wniesienia wadium. 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie wymienionej w pkt 11.2. niniejszej IDW. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy Pzp 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależących po jego stronie.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie każdy z Wykonawców odrębnie). 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy): a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, w tym wykonanie: - co najmniej jednego kontraktu/zadania dotyczącego budowy sieci wodociągowej o długości minimum 100 m i o wartości robót co najmniej 100 000 PLN netto; oraz - co najmniej jednego kontraktu/zadania dotyczącego budowy kanalizacji sanitarnej o długości minimum 2 000 m i o wartości robót co najmniej 2,5 mln PLN netto; Dopuszcza się aby oba rodzaje robót wykonywane były w ramach jednego kontraktu/zadania. b) wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym co najmniej: 1. Kierownik budowy - posiadający: - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych i/ lub na stanowisku kierownika budowy, w tym przy realizacji co najmniej jednego kontraktu/zadania dotyczącego budowy sieci wodociągowej i co najmniej jednego zadania/kontraktu dotyczącego budowy kanalizacji sanitarnej. Dopuszcza się aby oba rodzaje robót wykonywane były w ramach jednego kontraktu/zadania. - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 2. kierownik robót sanitarnych - posiadający: - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w realizacji robót budowlanych na stanowisku wymagającym posiadania uprawnień budowlanych jako kierownik robót sanitarnych; - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 3. kierownik robót elektrycznych - posiadający: - co najmniej 3 lata doświadczenie zawodowego w realizacji robót budowlanych na stanowisku wymagającym posiadania uprawnień budowlanych jako kierownik robót elektrycznych; - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 4. kierownik robót drogowych - posiadający: - co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w realizacji robót budowlanych na stanowisku wymagającym posiadania uprawnień budowlanych jako kierownik robót drogowych; - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Przez doświadczenie zawodowe należy rozumieć okres liczony od daty wydania uprawnień budowlanych. 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250 000 PLN; b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 2 mln PLN. 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie każdy z Wykonawców odrębnie). 2. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły:spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę(ów), oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, złożonych w sposób określony w punkcie 10 niniejszej IDW, z zastrzeżeniem zapisów art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 9 niniejszej IDW: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w oświadczenie składa umocowana w Pełnomocnictwie osoba) - przygotowane według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do IDW; 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w oświadczenie musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winno być złożone przez każdego z nich) - przygotowane według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do IDW; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w/w dokument powinien być złożony przez każdego z Wykonawców); 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w/w dokument powinien być złożony przez każdego z Wykonawców); 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument może być złożony wspólnie przez Wykonawców albo składa umocowana w Pełnomocnictwie osoba) - przygotowane według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do IDW; 6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi, że w/w osoby posiadają wymagane uprawnienia (t.j. kopie stosownych uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego), (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument może być złożony wspólnie przez Wykonawców albo składa umocowana w Pełnomocnictwie osoba) - przygotowane według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do IDW; 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 10.1.6 niniejszej IDW) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument może być złożony wspólnie przez Wykonawców albo przez umocowaną w Pełnomocnictwie osobę); 8) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie co najmniej 250 000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument składa Wykonawca spełniającego warunek); 9) polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 2 mln PLN (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument składa Wykonawca spełniającego warunek); UWAGA: W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane finansowe podane w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy tych walut przyjmie średni kurs NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm 2. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 10.1.3), 4) niniejszej IDW, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 10.2.1) i 2) niniejszej IDW zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu Kontraktu. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik winien być upoważniony do zobowiązywania i odbierania poleceń dla i w imieniu każdego i wszystkich łącznie Wykonawców. 5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do zawarcia umowy cywilno-prawnej. Przed podpisaniem umowy, Wykonawcy muszą przedstawić Zamawiającemu umowę opisującą przyjętą formę prawną oraz określającą szczegółowo sposób współdziałania w wykonywaniu robót. Umowa musi być zawarta na okres realizacji przedmiotu umowy i na Okres Zgłaszania Wad oraz rękojmi za wady..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik.olawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Oławie, 55-200 Oława, ul. 3 Maja 30, pok. nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Oławie, 55-200 Oława, ul. 3 Maja 30, pok. nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest planowany do współfinansowania przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Socjoterapeutycznych w Oławie
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Dostawa licencji oprogramowania
- Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Oławy do placówek oświatowych w 2025 roku
- Modernizacja boiska przy Gminnej Szkole Podstawowej w Oławie
- Dostawa sprzętu medycznego II
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- BUDOWA CHODNIKA W UL. BOBROWNICKIEJ W POZNANIU, NA ODCINKU OD UL. SZCZEPANKOWO DO UL. MICHAŁOWO - ODCINEK I OD UL. SZCZEPANKOWO DO CIEKU ŁĘŻYNKA
- Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Paniówkach
- Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Chełm dla Klimatu - Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie"
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.