Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-29
Katowice: Wykonanie iluminacji świąteczno - noworocznej miasta Katowice w sezonie zimowym 2008 /2009 (V części):
I część - iluminacja choinki w Rynku
II część - wykonanie iluminacji na słupach oświetleniowych przy ulicach: Staromiejskiej i Dyrekcyjnej
III część - Montaż kurtyn świetlnych w miejscach wskazanych przez zamawiającego.
IV część - Montaż iluminacji świątecznej na ulicy Mariackiej
V część - Montaż przewieszek na ulicach na ulicach Staromiejskiej i Dyrekcyjnej
Numer ogłoszenia: 289313 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593303, faks 032 2593303,032 2598930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie iluminacji świąteczno - noworocznej miasta Katowice w sezonie zimowym 2008 /2009 (V części): I część - iluminacja choinki w Rynku II część - wykonanie iluminacji na słupach oświetleniowych przy ulicach: Staromiejskiej i Dyrekcyjnej III część - Montaż kurtyn świetlnych w miejscach wskazanych przez zamawiającego. IV część - Montaż iluminacji świątecznej na ulicy Mariackiej V część - Montaż przewieszek na ulicach na ulicach Staromiejskiej i Dyrekcyjnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie iluminacji świąteczno - noworocznej miasta Katowice w sezonie zimowym 2008 /2009 (V części)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.41.00 - Usługi elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: brak wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu. 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy występujący wspólnie, (spółka cywilna, konsorcjum) o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji. 2.Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1 mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia jeśli spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, a także spełniają wymagania przedstawione poniżej: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia oraz dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje: b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (tj. wykażą, że wykonali należycie co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością minimum 10 000,00 PLN netto w okresie 3 ostatnich lat) lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które należy przedłożyć w ofercie: 1. Wypełniony formularz oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ. 2.Oświadczenia oraz dokumenty jakie należy przedłożyć w ofercie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem składania ofert, b)oświadczenie, o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, c)wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawcy winni załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (wymagane jest przedstawienie co najmniej 2 referencji o wartości minimum 10 000 PLN netto). Uwaga! Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt a składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 87 poz. 605). 2.Oferty wspólne: 1.W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy . 3.Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Katowice, ul. Francuska 70, 40-028 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Katowice, ul. Francuska 70, 40-028 Katowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ILUMINACJA CHOINKI W RYNKU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Świąteczna choinka o wysokości - ca 8m zlokalizowana zostanie w Rynku w ścisłym centrum Miasta. -Dostawę oraz montaż choinki w ziemi w istniejącym stojaku wykona Zakład Zieleni Miejskiej. -Zasilanie w energie elektryczną choinki istniejącym zapomiarowym napowietrznym obwodem odbiorczym typu NLK z istniejącego masztu oświetleniowego usytuowanego na skwerze przy przejściu dla pieszych z sygnalizacją świetlną. Punkt przyłączenia stanowi zapas kabla pozostawiona na słupie trakcyjnym zlokalizowanym na środkowej okragłej nie utwardzonej wysepce ronda, w sąsiedztwie szaf sterujących zwrotnicami tramwajowymi. -Na choince przewiduje się montaż ozdób istniejących, które dostarczy Zamawiający: -3 kompletne sznury o długości ~25m z oprawkami do lamp błyskowych Star flassh (zakup i montaż w istniejących oprawkach 30 sztuk brakujących lub uszkodzonych źródeł światła błyskowego Star flassh leży po stronie Wykonawcy), -15 komletnych dużych kurtyn świetlnych żarówkowych o wymiarach 2,5 x 3,0m, ( zakup i montaż 7 szt. brakującej kurtyny leży po stronie Wykonawcy) -8 kompletnych małych kurtyn świetlnych żarówkowych o wymiarach 2,5 x 1,5m, - 3 szt. kurtyn świetlnych 5 x 1,5 metra ( zakup przez Wykonawcę) Wykonawca: dostarcza: -7 kompletne duże kurtyny świetlne żarówkowe o wymiarach 2,5 x 3,0m, -1 kompletna mała kurtyna świetlna żarówkowa o wymiarach 2,5 x 1,5m, - 3 kompletne kurtyny 5x1,5metra -30 sztuk brakujących lub uszkodzonych źródeł światła błyskowego Star flassh do zabudowania w istniejących 3 sznurach 25m. Przewidziane w projekcie rodzaje ozdób świątecznych oraz ich ilości została uzgodniona z Inwestorem. Ozdoby zakupione przez Wykonawcę przed montażem wymagają akceptacji Inwestora.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYKONANIE ILUMINACJI NA SŁUPACH OŚWIETLENIOWYCH PRZY ULICACH STAROMIEJSKIEJ I DYREKCYJNEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Iluminacja Świąteczna przy ulicach Staromiejskiej i Dyrekcyjnej wraz z włączeniem do sieci przewidziana jest w formie kul o średnicy 800 mm. Konstrukcja kuli z aluminium opleciona łańcuchem LED STRING LITE Flashing . W dole kuli wymagany otwór wielkości fi 80mm Kolor światła ciepły biały. Kula winna być przygotowana do montażu z boku słupa oświetleniowego (rura fi 60mm) Kula winna być zamocowana max. 5 - 10 cm powyżej wysięgników. Kula powinna mieć otwór w dolnej części fi 80 mm . Ilość przewidzianych kul - 18 szt. (zakup materiału leży po stronie Wykonawcy) W załączeniu zdjęcie poglądowe..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MONTAŻ KURTYN ŚWIETLNYCH W MIEJSCACH WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Montaż kurtyn świetlnych żarówkowych o wymiarach 5,0 x 2,5 szt. 30. wraz z włączeniem do sieci oświetleniowej Kurtyny będą montowane na drzewach i mniejszych choinkach na terenie Katowic (zakup materiału leży po stronie wykonawcy).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MONTAŻ ILUMINACJI ŚWIĄTECZNEJ NA ULICY MARIACKIEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Montaż drobnych elementów świątecznych na słupach oświetleniowych w ilości 26 szt. wraz z włączeniem do sieci. W kształcie śnieżynki z węża świetlnego z mikro żarówkami. Waga elementu max 8 kg Pożądany wymiar H- 1,20 m, W -1,10 m W załączeniu zdjęcie poglądowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MONTAŻ PRZEWIESZEK NA ULICACH STAROMIEJSKIEJ I DYREKCYJNEJ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Montaż 7 przewieszek na linkach stalowych przymocowanych do elewacji budynków. Wraz z włączeniem do sieci . Materiał dostarcza Zamawiający..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wsparcie merytoryczne, kontrola prawidłowości danych zebranych w ramach identyfikacji cech eksploatacyjnych nawierzchni na DW, będących w administracji ZDW w K-cach na terenie woj. śl. tzw. Konsultant
- Dostawa komory do szkliwienia, koła garncarskiego i walcarki do Pracowni Ceramiki
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego oraz projektu naprawy konstrukcji budynku Stacji klasyfikacji wstępnej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Budowa zabezpieczeń przeciwhałasowych wzdłuż drogi ekspresowej S86 od ul. Piłsudskiego do ul. Wiązowej (rejon ul. Stalowej i ul. Dalekiej) w m. Sosnowiec
- ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 786 Z UL. SADOWĄ (DROGA POWIATOWA NR 1060 S) W MIEJSCOWOŚCI WANCERZÓW.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatu prądotwórczego, przełącznika sieciowego oraz systemu kopii zapasowych w chmurze dla systemów informatycznych w Urzędzie Gminy Lipno
- BIEŻĄCE REMONTY I USUWANIE AWARII MIEJSKIEGO SYSTEMU GOSPODAROWANIA WODAMI OPADOWYMI W LATACH 2025 - 2028
- Wyposażenie i dostosowanie pracowni dla zawodu technik robotyk w ramach Zespołu Szkół Teleinformatycznych i Elektronicznych we Wrocławiu.
- Modernizacja oczyszczalni ścieków poprzez montaż OZE oraz budowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie
- Wymiana źródła ciepła w budynku OSP Sumina przy ul. Rybnickiej 25c
- Wykonywanie robót konserwacyjnych oraz całodobowa obsługa nieruchomości stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg zarządzanych przez Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o
więcej: Usługi elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.