eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki ŚląskieDOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA OBORNICKIEGO OŚRODKA KULTURY W OBORNIKACH ŚLĄSKICH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-15

Oborniki Śląskie: DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA OBORNICKIEGO OŚRODKA KULTURY W OBORNIKACH ŚLĄSKICH
Numer ogłoszenia: 289339 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Obornicki Ośrodek Kultury w Obornikach Śląskich , ul. Dworcowa 26, 55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 71 310 12 51, faks 71 310 12 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kultura-oborniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA OBORNICKIEGO OŚRODKA KULTURY W OBORNIKACH ŚLĄSKICH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i uruchomieniem (pozostawieniem w stanie gotowości do użytkowania) sprzętu w obiekcie Obornickiego Ośrodka Kultury w Obornikach Śląskich. Zakres zamówienia obejmuje: sprzęt komputerowy, rtv, agd, meble, sprzęt biurowy, nagłośnienie, sprzęt oświetleniowy. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, w oryginalnych, zamkniętych opakowaniach i musi spełniać wszelkie wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających nieprzekraczających 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 30.20.00.00-1, 32.34.00.00-8, 31.50.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp warunki dotyczące wiedzy i doświadczenia - tj. Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali (lub wykonują w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych): dla części 1) minimum 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 15 tys. zł brutto każda; dla części 2) minimum 2 dostawy sprzętu nagłośnieniowego o wartości nie mniejszej niż 20 tys. zł brutto każda; dla części 3) minimum 2 dostawy mebli i/lub sprzętu biurowego o wartości nie mniejszej niż 20 tys. zł brutto każda; dla części 4) minimum 1 dostawa oświetlenia i/lub sprzętu oświetleniowego o wartości nie mniejszej niż 5 tys. zł brutto. Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy wymagać będą zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności i dopuszczalne będą w granicach unormowań ustawowych, gdy Zamawiający przewidział możliwość ich dokonania w treści wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ, oraz określił warunki takiej zmiany, a także w przypadku zmiany danych podmiotowych stron umowy. W szczególności dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku, w którym nie zostaną ukończone wszystkie aktualnie prowadzone roboty budowlane w miejscu docelowej lokalizacji sprzętu, termin realizacji dostawy może ulec przesunięciu o okres do 30 dni oraz zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia będącej efektem zdarzeń, na które podmioty uczestniczące w realizacji zadania inwestycyjnego nie mają wpływu, takich jak zmiana warunków atmosferycznych uniemożliwiająca zachowanie technologii montażu sprzętu, zdarzenia o charakterze katastrof itp. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku zmian przepisów prawa mających wpływ na prawa i obowiązki stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kultura-oborniki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Obornicki Ośrodek Kultury, ul. Dworcowa 26, 55 - 120 Oborniki Śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2010 godzina 10:30, miejsce: Obornicki Ośrodek Kultury, ul. Dworcowa 26, 55 - 120 Oborniki Śląskie,sekretariat dyrektora, I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ NR 1 (SPRZĘT KOMPUTEROWY/RTV/AGD).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 1) jest dostawa sprzętu komputerowego/RTV/AGD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia zawiera zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ NR 2 (NAGŁOŚNIENIE).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 2) jest dostawa sprzętu nagłośnieniowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia zawiera zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.24.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ NR 3 (MEBLE/RÓŻNE).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 3) jest dostawa mebli, sprzętu biurowego, tablic korkowych, ram do wystaw, gablot itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia zawiera zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ NR 4 (SPRZĘT OŚWIETLENIOWY).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 4) jest dostawa sprzętu oświetleniowego (LED). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia zawiera zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.