Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-22
Poznań: Dostawa przedmiotów umundurowania
Numer ogłoszenia: 28935 - 2013; data zamieszczenia: 22.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej , ul. Czechosłowacka 27, 61-459 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8355900, faks 061 8301191.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sapsp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przedmiotów umundurowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 130.000 euro.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.80.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: - dla zadania nr I- 450,00 zł, - dla zadania nr II- 450,00 zł, - dla zadania nr III- 150,00 zł, - dla zadania nr IV- 150,00 zł, - dla zadania nr V - 450,00 zł, - dla zadania nr VI- 150,00 zł, - dla zadania nr VII- 1.400,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
wzory przedmiotów umundurowania: 1. jedną sztukę czapki wyjściowej zimowej aspiranckiej dla zadania nr I, 2. jedna sztukę z każdego rodzaju zamawianych koszul męskich (tj. koszula służbowa i wyjściowa z długim rękawem, koszula służbowa z krótkim rękawem z kołnierzem typu V oraz z kołnierzem z odcinaną stójką, koszula wyjściowa z krótkim rękawem z kołnierzem z odcinaną stójką - łącznie 5 szt. koszul) dla zadania nr II, 3. jedną parę półbutów służbowych dla zadania nr III, 4. jedną sztukę beretu oraz czapki służbowej zimowej dla zadania nr IV, 5. jedną sztukę kurtki 3/4 dla zadania nr V, 6. jedną sztukę swetra służbowego dla zadania nr VI, 7. jeden komplet munduru wyjściowego męskiego zimowego (kurtka i spodnie) oraz munduru służbowego (bluza olimpijka i spodnie) dla zadania nr VII.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) konieczność korzystnej dla Zamawiającego zmiany wynagrodzenia, związanej ze zmianą przedmiotu umowy, 2) gdy świadczenie Wykonawcy stało się z przyczyn obiektywnych świadczeniem niemożliwym w rozumieniu kodeksu cywilnego, 3) w razie likwidacji przedsiębiorstwa Wykonawcy, ogłoszenia jego upadłości, złożenia wniosku o ogłoszenie upadłości lub oddalenia wniosku o upadłość ze względu na to, że majątek upadłego nie wystarczyłby na pokrycie kosztów postępowania, a także w przypadku powzięcia przez Zamawiającego wiadomości o zaistnieniu lub możliwość zaistnienia w krótkim czasie niewypłacalności Wykonawcy, 4) wystąpienia uzasadnionych, obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy ani Zamawiającego okoliczności powodujących przedłużenie terminu realizacji zamówienia, 5) w przypadku zmian dotyczących formy prawnej lub formy działalności Wykonawcy, 6) zmiany danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 7) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości, przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sapsp.edu.pl/wszczete.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 107 w Budynku B).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego (Sekretariat Szkoły).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego czapek wyjściowych zimowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 130 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego koszul służbowych i wyjściowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 130 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego półbutów służbowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 130 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego beretów oraz czapek służbowych zimowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 130 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego kurtek ?..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 130 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego swetrów służbowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 130 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa do siedziby Zamawiającego mundurów wyjściowych zimowych oraz mundurów służbowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 130 000 eupo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Budowa placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej im. Bronisława Szwarca Nr 51 na osiedlu Lecha 37 w Poznaniu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykrywania hipermetylacji promotorów genów metodą PCR wraz z dzierżawa aparatów
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025r. z podziałem na części
- "Wynajem sal konferencyjnych wraz z cateringiem"
- Sielinko: Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej - Etap II w budynku Dom Zakładowy
- Modernizacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Piątkowskiej i Alei Solidarności
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Politechniki Warszawskiej przez okres 24 miesięcy
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- Dostawa sortów mundurowych, sortów BHP, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Suchedniów w roku 2025
- Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej i ochronnej, butów roboczych i ochronnych oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Parku Śląskiego S.A. im. Gen. J. Ziętka w Chorzowie na rok 2025
- Dostawa odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Strzyżów 2025.
więcej: Obuwie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.