eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakliczynPełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Zakliczynie - Etap I.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-22

Zakliczyn: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Zakliczynie - Etap I.
Numer ogłoszenia: 289362 - 2009; data zamieszczenia: 22.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zakliczyn , Rynek 32, 32-840 Zakliczyn, woj. małopolskie, tel. 014 6326460, faks 014 6326455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakliczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Zakliczynie - Etap I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego CPV- 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego dla zadania inwestycyjnego Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Zakliczynie - Etap I, realizowanego w oparciu o decyzję Nr 1296/08 Starostwa Powiatowego w Tarnowie z dnia 02.10.2008r. w skład której wchodzi następujący zakres rzeczowy: a) roboty budowlane i ziemne b) roboty instalacyjne w tym; instalacje elektryczne, sanitarne, wodne, gazowe i c.o c) roboty drogowe. Szczegółowy zakres robót zawiera projekt budowlany przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania robót zamieszczone na stronie internetowej www.zakliczyn.pl/przetargi/2009/przetarg_28.zip 2. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Zakliczynie - Etap I należy w szczególności: 2.1 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. Dz 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn.zm). 2.2 Nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Gminą Zakliczyn a Wykonawcą robót budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadający niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) w zakresie potencjału ludzkiego, zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie; - budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - budowlane w specjalności drogowej - dopuszcza się w ograniczonym zakresie - budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, - budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. b) w zakresie doświadczenia zamawiający wymaga aby wykonawca w ostatnich 5 latach nadzorował co najmniej dwie roboty o podobnym charakterze tj. dwie oczyszczalnie o przepustowości nie mniejszej niż 400 m2 każda. 3. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. 1.2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych rejestrów. 1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. 1.4 Aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. 1.5 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonym w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 2.1 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wzór zał. nr 4) W tym zakresie należy dołączyć kopie odpowiednich uprawnień w zakresie; - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - drogowej - dopuszcza się w ograniczonym zakresie - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć aktualne na dzień złożenia oferty zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego. 2.2 Wykaz wykonanych nadzorów inwestorskich w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami (referencjami) potwierdzającymi, że nadzór inwestorski został wykonany należycie (wzór zał. nr 5) 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z adnotacją za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zakliczyn.pl/przetargi/2009/przetarg_28.zip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zakliczynie, Rynek 32, 32-840 Zakliczyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Zakliczynie, Rynek 32, 32-840 Zakliczyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.