eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKompleksowa obsługa serwisowa (konserwacja i bieżąca naprawa) kserokopiarek oraz drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Prokuraturze Generalnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-28

Warszawa: Kompleksowa obsługa serwisowa (konserwacja i bieżąca naprawa) kserokopiarek oraz drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Prokuraturze Generalnej
Numer ogłoszenia: 289380 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238162 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Generalna, ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 12 51 390, faks 22 12 51 313.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa serwisowa (konserwacja i bieżąca naprawa) kserokopiarek oraz drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Prokuraturze Generalnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa w tym konserwacja oraz bieżące naprawy kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek znajdujących się w Prokuraturze Generalnej, w budynkach w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26/30 oraz ul. Krasińskiego 65. Zamówienie składa się z dwóch części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wyborem, na wybraną część zamówienia lub na wszystkie części zamówienia : 1) CZĘŚĆ I zamówienia - obsługa serwisowa w tym konserwacja oraz bieżące naprawy kserokopiarek, 2) CZĘŚĆ II zamówienia obsługa serwisowa w tym konserwacja oraz bieżące naprawy drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / Wykaz urządzeń których obsługa serwisowa dotyczy przedstawiono w: Załączniku nr 1A do SIWZ - dla Części I zamówienia, Załączniku Nr 1B do SIWZ - dla Części II zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w: Załączniku Nr 2A do SIWZ - dla Części I zamówienia Załączniku Nr 2B do SIWZ - dla Części II zamówienia - Wzór Umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Obsługa serwisowa w tym konserwacja oraz bieżące naprawy kserokopiarek,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Admi Sp. z o.o., ul. Poznańska 127A, 05-850 Ożarów Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114696,00

  • Oferta z najniższą ceną: 114696,00 / Oferta z najwyższą ceną: 219600,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Obsługa serwisowa w tym konserwacja oraz bieżące naprawy drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Print-Sol Anna Soldak Printing Solutions and Service, ul. Iwaszkiewicza 6/4, 52-211 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9456,24

  • Oferta z najniższą ceną: 9456,24 / Oferta z najwyższą ceną: 57844,44

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.