eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodzinDostawa nowego, lekkiego samochodu ratowniczo-gasniczego z napędem 4x2 dla jednostki OSP w Rudgerzowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-14

Świebodzin: Dostawa nowego, lekkiego samochodu ratowniczo-gasniczego z napędem 4x2 dla jednostki OSP w Rudgerzowicach
Numer ogłoszenia: 289446 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4750916, faks 068 4750918.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego, lekkiego samochodu ratowniczo-gasniczego z napędem 4x2 dla jednostki OSP w Rudgerzowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x2 dla jednostki OSP w Rudgerzowicach- 1 kpl. Minimalne wymagania dla poszczególnych parametrów samochodu przedstawiają się następująco: 1. Typ nadwozia: - Kabina na ramie, - Przeszklenie w części osobowej, - Przystosowany do przewozu min. 5 osób wyposażony w co najmniej 4 drzwi, - Drzwi przedziału załogi umieszczone po obu stronach pojazdu, - Przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką, 2. Wyposażenie: - Belka świetlna z napisem STRAŻ, - Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów słownych, - Lampa błyskowa koloru niebieskiego z tyłu samochodu, -Lampy błyskowe zderzakowe stroboskopowe, -Tablice magnetyczne z napisem STRAŻ, -Orurowanie zewnętrzne z wyciągarką o sile uciągu minimum 3,5t, -radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1 ÷ 25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 128 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu, - Oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny kierowcy , - Oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału ładunkowego, - Dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy, - Reflektor pogorzeliskowy, -Układ bezpieczeństwa ABS, ESP, -Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, -elektrycznie sterowane szyb bocznych w kabinie kierowcy, -światła przeciwmgielne, - centralny zamek. 3. Dopuszczalna masa całkowita- do 3500 kg. 4. Ładowność pojazdu po wykonaniu zabudowy pożarniczej w przedziale załogi i przedziale sprzętowym :Min. 1100 kg (wraz z kierowcą i pasażerami). 5. Rezerwa masy w pełni obciążonego samochodu, w stosunku do całkowitej dopuszczalnej masy pojazdu: minimum 3 % 6. Średnica zawracania /pomiędzy krawężnikiem/: nie większa niż 13 m, 7. Silnik :z zapłonem samoczynnym spełniający normy Euro4, 8. Moc silnika: nie mniejsza niż 115 kW. 9. Moment obrotowy: nie mniejszy niż 310 Nm. 10. Skrzynia biegów: mechaniczna, 5-cio biegowa, zsynchronizowana. 11. Napęd: napęd na oś tylną, koła bliźniacze. 12. Układ kierowniczy: ze wspomaganiem 13. Zabudowa kontenerowa: - Zabudowa kontenerowa z blachy aluminiowej i nierdzewnej -Dach wykonany w formie podestu roboczego pokrytego blachą aluminiową ze wzorem przeciwpoślizgowym. Jego konstrukcja powinna wytrzymać obciążenie masą dwóch strażaków i przewożonego sprzętu. Na dachu ma być zapewnione miejsce na drabinę nasadkową trzyelementową i trzy węże ssawne,itp. -Długość zabudowy minimum 2250mm. -Szerokość rolet bocznych - po 2 rolety na stronę minimum 1000mm każda. -Roleta w ścianie tylnej o szerokości minimum 800mm. -Rolety aluminiowe pyło-wodo-szczelne. -Wysokość zabudowy równa wysokości pojazdu. -Półki aluminiowe mocowane do stelaża z możliwością regulacji wysokości i miejscem na specjalistyczne wyposażenie pożarnicze: - wysokociśnieniowy agregat wodny, 14. Wyposażenie ratowniczo-gaśnicze: Wysokociśnieniowy agregat wodny - wydajność pompy minimum 40l/min przy ciśnieniu min. 40 bar (z płynną regulacją), - silnik czterosuwowy, - rozrusznik elektryczny lub ręczny, - linia szybkiego natarcia min. 40 mb ze zwijadłem ręcznym, - prądownica pistoletowa z regulacją strumienia od mgłowego do zwartego, - zbiornik wody o pojemności min 200 litrów. 15. Wyposażenie dodatkowe: dodatkowy zestaw kół wyposażony w opony zimowe. 16. Rok produkcji:2010. 2/ Po stronie Wykonawcy dostawa na miejsce wskazane przez Zamawiającego samochodu oraz wszelkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym przeszkolenie przyszłej obsługi sprzętu, dostarczenie niezbędnych dokumentów do rejestracji pojazdu. 3/Parametry nie określone powyżej muszą być zgodne z Wymaganiami dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych-Edycja druga-marzec 2006 lub Wymaganiami Ogólnymi i Szczegółowymi dla Samochodów Ratowniczo-Gaśniczych KG PSP-CNBOP-czerwiec 2002 z wyłączeniem elementów wyposażenia nie wchodzących w skład zamówienia. 4/ Wybrany Wykonawca przy przekazaniu przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiajacemu aktualny certyfikat lub pozytywna opinię CNBOP..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedną dostawę o o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oswiadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Pisemne zobowiazanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów-w przypadku , gdy Wykonawca polega na wiedzy i doswiadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych podmiotów niezaleznie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 3. Oświadczenie, że Wykonawca wykona siłami własnymi zamówienie lub okresli część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzona kopia ( w przypadku jego składania).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Mozliwość istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z okresleniem warunków takich zmian zawarta jest w Rozdziale XXVII Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świebodzinie ul. Rynkowa 2, pok. nr 47, 66-200 Świebodzin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Urzad Miejski w Świebodzinie ul. Rynkowa 2, pok. nr 22, 66-200 Świebodzin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.