eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaZakup, dostawa i montaż systemu monitoringu obiektu oraz infrastruktury internetu bezprzewodowego - Budynek socjalno - dydaktyczny Politechniki Rzeszowskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-07

Stalowa Wola: Zakup, dostawa i montaż systemu monitoringu obiektu oraz infrastruktury internetu bezprzewodowego - Budynek socjalno - dydaktyczny Politechniki Rzeszowskiej
Numer ogłoszenia: 289502 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola , ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.stalowawola.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-1202

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż systemu monitoringu obiektu oraz infrastruktury internetu bezprzewodowego - Budynek socjalno - dydaktyczny Politechniki Rzeszowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego obiektu oraz infrastruktury internetu bezprzewodowego w nowo-budowanym budynku socjalno - dydaktycznym przeznaczonym dla potrzeb oddziału Politechniki Rzeszowskiej w Stalowej Woli wraz z aranżacją jego rozmieszczenia. 2. Wykonanie dokumentacji aranżacji rozmieszczenia systemu monitoringu wizyjnego na zewnątrz i wewnątrz obiektu oraz internetu bezprzewodowego dostępnego wewnątrz w nowo-budowanym budynku socjalno - dydaktycznym przeznaczonym dla potrzeb oddziału Politechniki Rzeszowskiej w Stalowej Woli: - Projekt techniczny - 4 egz.; - Projekt techniczny w wersji elektronicznej w formacie PDF na płycie CD - 1 egz. 3. Wykonanie robót polegających na dostawie i montażu (instalacji) oraz konfiguracji systemu monitoringu wizyjnego oraz internetu bezprzewodowego. 4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej systemu monitoringu wizyjnego oraz internetu bezprzewodowego - 2 egz. + wersja elektroniczna w formacie PDF na płycie CD - 1 szt. 5. System monitorowania wizyjnego obiektu powinien zapewnić bieżącą obserwację całości obiektu, umożliwiać archiwizację i zapisy zdarzeń. 6. System internetu bezprzewodowego powinien umożliwiać dogodny dostęp do internetu wewnątrz całego obiektu. 7. Przeprowadzenie instruktażu (w miejscu i dogodnym terminie wskazanym przez Zamawiającego) dla maksymalnie 6 osób wskazanych przez Zamawiającego. 8. Wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia zawarte są w specyfikacji technicznej - załącznik Nr 1 do SIWZ 9. Projekt zagospodarowania terenu oraz rzuty poszczególnych kondygnacji (z aranżacji wnętrz) udostępniona zostanie w załączniku Nr 2 SIWZ. 10. W celu potwierdzenia, parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia, należy do oferty dołączyć opisy w formie papierowej (z możliwością załączenia również katalogów lub prospektów - zdjęć, przedstawiających przedmiot zamówienia), które w sposób jednoznaczny pozwolą stwierdzić, że parametry techniczno - użytkowe są zgodne z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi w specyfikacji technicznej (załącznik Nr 1). 11. Wszystkie urządzenia i materiały wchodzące w skład zamówienia winny spełniać następujące wymogi: - Zgodnie z polskimi normami i przepisami wszystkie urządzenia, tam gdzie jest to wymagane, muszą posiadać atesty i świadectwo dopuszczenia do stosowania w Polsce oraz spełniać wymagania dyrektywy /Nowego Podejścia UE/ znak CE; - Wykonawca powinien dołączyć stosowne świadectwa i certyfikaty; - Wszystkie urządzenia i materiały muszą być fabrycznie nowe, sprawne, zgodne z parametrami zawartymi w specyfikacji technicznej - załącznik Nr 1 do SIWZ; - Wszystkie urządzenia i materiały powinny być sprawdzone i przetestowane przez Wykonawcę; - Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu do akceptacji katalogi i inną dokumentację Techniczną wszystkich urządzeń, które zamierza zainstalować. 12. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, parametrów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy i usługi spełniają wymagania Zamawiającego. 13. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. wolny od wad, musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich (w tym również oferowane oprogramowanie) oraz musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w niniejszej specyfikacji. 14. W ramach realizowanego zamówienia oferowane oprogramowanie powinno być w wersji aktualnej to znaczy opublikowane przez producenta nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą złożenia oferty. 15. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji umowy będzie miał możliwość dokonania oględzin budynku socjalno - dydaktycznym przeznaczonym dla potrzeb oddziału Politechniki Rzeszowskiej w Stalowej Woli, w którym będzie zainstalowany systemu monitorowania wizyjnego obiektu oraz internetu bezprzewodowego oraz dokonania oceny otrzymanych dokumentów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. /Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz 759 z późń. zm./, do 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 51.31.10.00 - Usługi instalowania urządzeń radiowych 32.41.80.00 - Sieć radiowa 64.22.82.00 - (2) Usługi transmisji sygnału radiowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 9.1. Wadium w wysokości 5 000,00 PLN /pięć tysięcy zł/ należy wnieść przed terminem składania ofert tj. do: 15.08.2012 r. do godz. 12oo w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29.stycznia.2004 roku Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz 759 z późń. zm./. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, póz. 253, Nr 66, póz. 596 i Nr 216, póz. 1824 oraz z 2004 r. Nr 145, póz. 1537). 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli Nr 47 9430 0006 0000 1111 2000 0007 Z dopiskiem: /Wadium - Gmina Stalowa Wola/ i nr postępowania Or-VI.271.57.2012 9.4 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.5. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art.46 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 2. nie są wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. zrealizował w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 zamówienia, /dostawa wraz z instalacją - montażem w podobnym zakresie jak przedmiot zamówienia/, na kwotę co najmniej 100 000 zł brutto każde, co winien potwierdzić dokumentami, że dostawy zostały lub są wykonywane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe informatyczne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. posiadają sytuację finansową zapewniającą realizację zamówienia tj posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000 złotych, 2. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 200 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Opisu urządzeń technicznych, instrukcji obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawców dostaw lub usług oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia - warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca dołączy do oferty opis narzędzi i urządzeń wskazanych w ofercie w formie papierowej /katalogi lub prospekty, ewentualnie zdjęcia,/ które w sposób jednoznaczny pozwolą stwierdzić, że parametry eksploatacyjno - techniczne oferowanego urządzenia będą zgodne z wymaganiami Zamawiającego 2. zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; 3. zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemu zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich; /Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają wymaganiom dyrektywy /Nowego Podejścia UE/ znak CE/

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Dopuszcza się następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnym terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) w przypadku kolizji prac montażowych realizowanych na podstawie niniejszej umowy z pracami budowlanymi realizowanymi przez Generalnego Wykonawcę robót budowlanych, udokumentowanej pisemnie przez Wykonawcę tych robót i potwierdzonych przez przedstawiciela Inżyniera Kontraktu, c) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie niniejszej umowy w określonym pierwotnym terminie, d) gdy nastąpi zmiana w dokumentacji technicznej dokonana przez Dostawcę na wniosek Zamawiającego. 2) Zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy. 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2, dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) ad pkt 1): lit a) - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego, lit b) - o czas przerwanych prac montażowych, lit c) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, lit d) - o czas niezbędny do zrealizowania zmiany wprowadzonej w dokumentacji technicznej. 2) ad pkt 2) - w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), od daty wejścia w życie ustawy zmieniającej stawkę podatku od towarów i usług - w zakresie zmiany tej stawki. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu od umowy. 5. Dopuszcza się powstanie odrębnego porozumienia do umowy dotyczącego przeprowadzenia instruktażu (szkolenia), ujętego w Specyfikacji technicznej w wymaganiach dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.stalowawola.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-1202
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Stalowej Woli, pokój nr 9 ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta w Stalowej Woli, pokój nr 9 ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dla projektu pn. /Stworzenie kompleksowej bazy naukowo-dydaktycznej i socjalnej dla uczelni wyższych w Stalowej Woli jako ośrodka intensyfikacji rozwoju gospodarczego i społecznego Polski Wschodniej/ realizowanego w ramach Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Oś priorytetowa I: Nowoczesna gospodarka, Działanie: I.1 Infrastruktura uczelni..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.