Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-07
Stalowa Wola: Zakup, dostawa i montaż systemu monitoringu obiektu oraz infrastruktury internetu bezprzewodowego - Budynek socjalno - dydaktyczny Politechniki Rzeszowskiej
Numer ogłoszenia: 289502 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola , ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.stalowawola.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-1202
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż systemu monitoringu obiektu oraz infrastruktury internetu bezprzewodowego - Budynek socjalno - dydaktyczny Politechniki Rzeszowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego obiektu oraz infrastruktury internetu bezprzewodowego w nowo-budowanym budynku socjalno - dydaktycznym przeznaczonym dla potrzeb oddziału Politechniki Rzeszowskiej w Stalowej Woli wraz z aranżacją jego rozmieszczenia. 2. Wykonanie dokumentacji aranżacji rozmieszczenia systemu monitoringu wizyjnego na zewnątrz i wewnątrz obiektu oraz internetu bezprzewodowego dostępnego wewnątrz w nowo-budowanym budynku socjalno - dydaktycznym przeznaczonym dla potrzeb oddziału Politechniki Rzeszowskiej w Stalowej Woli: - Projekt techniczny - 4 egz.; - Projekt techniczny w wersji elektronicznej w formacie PDF na płycie CD - 1 egz. 3. Wykonanie robót polegających na dostawie i montażu (instalacji) oraz konfiguracji systemu monitoringu wizyjnego oraz internetu bezprzewodowego. 4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej systemu monitoringu wizyjnego oraz internetu bezprzewodowego - 2 egz. + wersja elektroniczna w formacie PDF na płycie CD - 1 szt. 5. System monitorowania wizyjnego obiektu powinien zapewnić bieżącą obserwację całości obiektu, umożliwiać archiwizację i zapisy zdarzeń. 6. System internetu bezprzewodowego powinien umożliwiać dogodny dostęp do internetu wewnątrz całego obiektu. 7. Przeprowadzenie instruktażu (w miejscu i dogodnym terminie wskazanym przez Zamawiającego) dla maksymalnie 6 osób wskazanych przez Zamawiającego. 8. Wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia zawarte są w specyfikacji technicznej - załącznik Nr 1 do SIWZ 9. Projekt zagospodarowania terenu oraz rzuty poszczególnych kondygnacji (z aranżacji wnętrz) udostępniona zostanie w załączniku Nr 2 SIWZ. 10. W celu potwierdzenia, parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia, należy do oferty dołączyć opisy w formie papierowej (z możliwością załączenia również katalogów lub prospektów - zdjęć, przedstawiających przedmiot zamówienia), które w sposób jednoznaczny pozwolą stwierdzić, że parametry techniczno - użytkowe są zgodne z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi w specyfikacji technicznej (załącznik Nr 1). 11. Wszystkie urządzenia i materiały wchodzące w skład zamówienia winny spełniać następujące wymogi: - Zgodnie z polskimi normami i przepisami wszystkie urządzenia, tam gdzie jest to wymagane, muszą posiadać atesty i świadectwo dopuszczenia do stosowania w Polsce oraz spełniać wymagania dyrektywy /Nowego Podejścia UE/ znak CE; - Wykonawca powinien dołączyć stosowne świadectwa i certyfikaty; - Wszystkie urządzenia i materiały muszą być fabrycznie nowe, sprawne, zgodne z parametrami zawartymi w specyfikacji technicznej - załącznik Nr 1 do SIWZ; - Wszystkie urządzenia i materiały powinny być sprawdzone i przetestowane przez Wykonawcę; - Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu do akceptacji katalogi i inną dokumentację Techniczną wszystkich urządzeń, które zamierza zainstalować. 12. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, parametrów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy i usługi spełniają wymagania Zamawiającego. 13. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy. wolny od wad, musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich (w tym również oferowane oprogramowanie) oraz musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w niniejszej specyfikacji. 14. W ramach realizowanego zamówienia oferowane oprogramowanie powinno być w wersji aktualnej to znaczy opublikowane przez producenta nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą złożenia oferty. 15. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji umowy będzie miał możliwość dokonania oględzin budynku socjalno - dydaktycznym przeznaczonym dla potrzeb oddziału Politechniki Rzeszowskiej w Stalowej Woli, w którym będzie zainstalowany systemu monitorowania wizyjnego obiektu oraz internetu bezprzewodowego oraz dokonania oceny otrzymanych dokumentów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. /Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz 759 z późń. zm./, do 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 51.31.10.00 - Usługi instalowania urządzeń radiowych 32.41.80.00 - Sieć radiowa 64.22.82.00 - (2) Usługi transmisji sygnału radiowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 9.1. Wadium w wysokości 5 000,00 PLN /pięć tysięcy zł/ należy wnieść przed terminem składania ofert tj. do: 15.08.2012 r. do godz. 12oo w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29.stycznia.2004 roku Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz 759 z późń. zm./. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, póz. 253, Nr 66, póz. 596 i Nr 216, póz. 1824 oraz z 2004 r. Nr 145, póz. 1537). 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli Nr 47 9430 0006 0000 1111 2000 0007 Z dopiskiem: /Wadium - Gmina Stalowa Wola/ i nr postępowania Or-VI.271.57.2012 9.4 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.5. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art.46 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 2. nie są wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. zrealizował w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 zamówienia, /dostawa wraz z instalacją - montażem w podobnym zakresie jak przedmiot zamówienia/, na kwotę co najmniej 100 000 zł brutto każde, co winien potwierdzić dokumentami, że dostawy zostały lub są wykonywane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe informatyczne.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. posiadają sytuację finansową zapewniającą realizację zamówienia tj posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000 złotych, 2. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 200 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Opisu urządzeń technicznych, instrukcji obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawców dostaw lub usług oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia - warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca dołączy do oferty opis narzędzi i urządzeń wskazanych w ofercie w formie papierowej /katalogi lub prospekty, ewentualnie zdjęcia,/ które w sposób jednoznaczny pozwolą stwierdzić, że parametry eksploatacyjno - techniczne oferowanego urządzenia będą zgodne z wymaganiami Zamawiającego 2. zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; 3. zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemu zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich; /Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają wymaganiom dyrektywy /Nowego Podejścia UE/ znak CE/
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Dopuszcza się następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnym terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) w przypadku kolizji prac montażowych realizowanych na podstawie niniejszej umowy z pracami budowlanymi realizowanymi przez Generalnego Wykonawcę robót budowlanych, udokumentowanej pisemnie przez Wykonawcę tych robót i potwierdzonych przez przedstawiciela Inżyniera Kontraktu, c) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie niniejszej umowy w określonym pierwotnym terminie, d) gdy nastąpi zmiana w dokumentacji technicznej dokonana przez Dostawcę na wniosek Zamawiającego. 2) Zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy. 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2, dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) ad pkt 1): lit a) - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego, lit b) - o czas przerwanych prac montażowych, lit c) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, lit d) - o czas niezbędny do zrealizowania zmiany wprowadzonej w dokumentacji technicznej. 2) ad pkt 2) - w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), od daty wejścia w życie ustawy zmieniającej stawkę podatku od towarów i usług - w zakresie zmiany tej stawki. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu od umowy. 5. Dopuszcza się powstanie odrębnego porozumienia do umowy dotyczącego przeprowadzenia instruktażu (szkolenia), ujętego w Specyfikacji technicznej w wymaganiach dodatkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.stalowawola.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-1202
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Stalowej Woli, pokój nr 9
ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta w Stalowej Woli, pokój nr 9 ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dla projektu pn. /Stworzenie kompleksowej bazy naukowo-dydaktycznej i socjalnej dla uczelni wyższych w Stalowej Woli jako ośrodka intensyfikacji rozwoju gospodarczego i społecznego Polski Wschodniej/ realizowanego w ramach Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Oś priorytetowa I: Nowoczesna gospodarka, Działanie: I.1 Infrastruktura uczelni..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania IT na potrzeby Stalowowolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Cykliczne dostawy mięsa i jego przetworów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- "Utrzymanie urządzeń ochrony środowiska na terenie Gminy Stalowa Wola"
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego przy PSP Nr 12 w Stalowej Woli
- Utrzymanie pasów zieleni w ciągu dróg powiatowych na terenie gminy Stalowa Wola oraz koszenie traw i chwastów w ciągu dróg powiatowych na terenie pozostałych gmin Powiatu Stalowowolskiego
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Stalowowolskiego w technologii mas bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego budowy ścieżki dydaktycznej "Grodzisko"
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych planowanych przez Powiat Tatrzański
- wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z nadzorem autorskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Łomżyńskiej i Łochowskiej w Warszawie w ramach zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa drogowego na obszarze rewitalizacji
- "Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Nieporęckiej w Warszawie w ramach zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa drogowego na obszarze rewitalizacji"
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.