Ogłoszenie z dnia 2013-07-23
Gdańsk: Świadczenie usług druku na papierze oraz dostawy do siedziby Klubu materiałów reklamowych małoformatowych
Numer ogłoszenia: 289522 - 2013; data zamieszczenia: 23.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Klub Żak, ul. Grunwaldzka 195/197, 80-266 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3451590, faks 58 3440573.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług druku na papierze oraz dostawy do siedziby Klubu materiałów reklamowych małoformatowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług druku na papierze oraz dostawy do siedziby Klubu materiałów reklamowych. Szczegółowy opis zawarty jest w poszczególnych częściach zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 6
Nazwa: Druk i dostawa informatorów. Minimalny nakład: 1000 sztuk, format: 210 na 200 mm przed złożeniem (format netto) /po złożeniu 210 na 100 mm/, papier: kreda matowa 150 gr; zadruk: 4/4 (CMYK/CMYK), 24 strony, termin realizacji zlecenia 4 dni robocze; planowana liczba zleceń: 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- APS Adam Palicki Spółka komandytowa, Załogowa 17, 80-557 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5756,40
Oferta z najniższą ceną: 5756,40 / Oferta z najwyższą ceną: 9003,60
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Druk i dostawa informatorów. Minimalny nakład: 1000 sztuk, format: 210 na 200 mm przed złożeniem (format netto) /po złożeniu 210 na 100 mm/, papier: kreda matowa 150 gr; zadruk: 4/4 (CMYK/CMYK), 32 strony, termin realizacji zlecenia 4 dni robocze; planowana liczba zleceń: 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Print & Media Spółka z o.o., Firmowa, 83-300 Juszkowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5180,76
Oferta z najniższą ceną: 5180,76 / Oferta z najwyższą ceną: 5289,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Druk i dostawa informatorów. Minimalny nakład: 2000 sztuk, format: 210 na 200 mm przed złożeniem (format netto) /po złożeniu 210 na 100 mm/, papier: kreda matowa 150 gr; zadruk: 4/4 (CMYK/CMYK), 24 strony, termin realizacji zlecenia 4 dni robocze; planowana liczba zleceń: 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- APS Adam Palicki Spółka komandytowa, Załogowa 17, 80-557 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5387,40
Oferta z najniższą ceną: 5387,40 / Oferta z najwyższą ceną: 9889,20
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Druk i dostawa informatorów. Minimalny nakład: 2000 sztuk, format: 210 na 200 mm przed złożeniem (format netto) /po złożeniu 210 na 100 mm/, papier: kreda matowa 150 gr; zadruk: 4/4 (CMYK/CMYK), 32 strony, termin realizacji zlecenia 4 dni robocze;planowana liczba zleceń: 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- APS Adam Palicki Spółka Komandytowa, Załogowa 17, 80-557 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13333,20
Oferta z najniższą ceną: 13333,20 / Oferta z najwyższą ceną: 16039,20
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Niniejsze postępowanie obejmuje usługi druku i dostawy do Klubu materiałów reklamowych małoformatowych. Jest to część zamówienia dotyczącego druku na papierze i dostawy do Klubu materiałów reklamowych w tym zaproszeń, katalogów, informatorów, biletów itp. Procedury zamówień publicznych wszczynane są w zależności od zapotrzebowania na poszczególne druki. Łączna wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy. Tryb zapytania o cenę został wybrany, gdyż są to usługi powszechnie dostępne, rodzaj i jakość usług została szczegółowo i jednoznacznie określona w opisie przedmiotu zamówienia i wzorze oferty, co w całości wypełnia dyspozycję art. 70 ustawy prawo zamówień publicznych
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "BO 2021 Pumptrack - tor jazdy dla każdego na świeżym powietrzu" z zakresu zadań Budżetu Obywatelskiego 2021.
- Dostawa zestawów do perfuzji wątroby dla UCK
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i akcesoriów dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi poligraficzne: Książka Waldemar Łątkowski- Gubernia płocka w okresie intensywnych przemian w gospodarce rolnej XIX wieku.
- "Druk i dostawa map i wydawnictw promocyjno-informacyjnych MSIT, dla potrzeb Projektu pn.: "Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Sytemu Informacji turystycznej 2025 r."
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- "Usługa drukowania offsetowego i cyfrowego plakatów na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej"
- Świadczenie usług poligraficznych na rzecz Wydawnictwa Wydziału Teologicznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.