Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2012-01-31
Prudnik: Budowa szybu dźwigowego z przebudową części budynku funkcjonalnie powiązanej
(obiekt budowlany kat. XI) w Prudniku przy ul. Piastowskiej 64, 48-200 Prudnik
w ramach projektu pn:
Likwidacja barier architektonicznych szpitala w zakresie poruszania się osób niepełnosprawnych - budowa windy przyściennej wraz z automatycznymi drzwiami rozsuwanymi na poszczególnych kondygnacjach segmentu C budynku szpitala w ramach programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze B współfinansowanego ze środków PFRON
Numer ogłoszenia: 28952 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4067800, 0608492885, faks 077 4067800.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szybu dźwigowego z przebudową części budynku funkcjonalnie powiązanej (obiekt budowlany kat. XI) w Prudniku przy ul. Piastowskiej 64, 48-200 Prudnik w ramach projektu pn: Likwidacja barier architektonicznych szpitala w zakresie poruszania się osób niepełnosprawnych - budowa windy przyściennej wraz z automatycznymi drzwiami rozsuwanymi na poszczególnych kondygnacjach segmentu C budynku szpitala w ramach programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze B współfinansowanego ze środków PFRON.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa szybu dźwigowego z przebudową części budynku funkcjonalnie powiązanej wraz z zakupem, dostawą i montażem dźwigu osobowego dostosowanego do transportu osób niepełnosprawnych, w tym osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich obejmująca niżej wymieniony zakres wykonania: -roboty demontażowe i rozbiórkowe -roboty budowlane -dostawa i montaż elementów szybu windy -montaż windy wraz z próbami i przekazaniem do użytkowania -dostawa i montaż drzwi rozsuwanych zewnętrznych -roboty inżynieryjne (dojście do windy) -roboty elektryczne -instalacja kanalizacyjna -instalacja wodociągowa -instalacja C.O -roboty demontażowe instalacji sanitarnych w ramach projektu pn: Likwidacja barier architektonicznych szpitala w zakresie poruszania się osób niepełnosprawnych - budowa windy przyściennej wraz automatycznymi drzwiami rozsuwanymi na poszczególnych kondygnacjach segmentu C budynku szpitala w ramach programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze B współfinansowanego ze środków PFRON Warunki realizacji zamówienia. 1. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia (siwz) wraz z załącznikami: projektem architektoniczno budowlanym autorstwa Pronabud, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb), decyzją pozwolenia budowlanego, warunkami rzeczowego zakresu wykonania, wszystkich odbiorów i przekazania do użytkowania projektu w tym dla osób niepełnosprawnych, 2. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia i zapoznać się szczegółowo z warunkami jego realizacji, wszystkich odbiorów i przekazaniem do użytkowania, 3. Cena w ofercie powinna uwzględniać zakresy prac zawarte w przedmiarach robót oraz wszystkie inne koszty pozostałe związane z pomiarami końcowymi powykonawczymi, odbiorami końcowymi w tym PIS, PIP, PSP, UDT i przekazaniem projektu do użytkowania a w szczególności: -wykonanie pozostałych prac towarzyszących przy realizacji zamówienia w szczególności prace związane z zabezpieczeniem miejsca wykonywania prac, organizacją ruchu terenu objętego budową zapewniającą prawidłowe i bezpieczne funkcjonowanie całego szpitala a szczególności oddziału porodowego i dziecięcego będącego w strefie bezpośredniej budowy, uprzątnięcie terenu i miejsca wykonywania robót -wykonanie wszelkich prób i pomiarów w tym geodezyjnych powykonawczych związanych z budową, sporządzenia wszystkich dokumentów wymaganych do odbioru końcowego i uzyskania pozwolenia na użytkowanie projektu oraz oznakowanie znakami PFRON wykonanego projektu dla osób niepełnosprawnych. -organizacja, zagospodarowanie i likwidację placu budowy w tym utylizacja odpadów z budowy w zakresie własnym wykonawcy, -oczyszczenie pomieszczeń i nawierzchni dróg, ulic chodników przyległych w obrębie budowy, wywóz wszelkich nieczystości związanych z prowadzonymi pracami. -naprawa dróg wewnętrznych i chodników na terenie PCM S.A. w przypadku ich uszkodzenia, w związku z robotami ziemnym i transportem w związku z prowadzoną budową, -sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu (zgodnie z przepisem art. 21a Prawa budowlanego Kierownik budowy, którego winien zapewnić wykonawca zobowiązany jest sporządzić lub zapewnić sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.) -dokonanie w zakresie własnym wszystkich wymaganych przez prawo odbiorów. wywóz materiałów rozbiórkowych na Miejskie Składowisko Odpadów w zakresie własnym. -przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. -składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku po uprzedniej akceptacji inwestora. -wykonanie pozostałych nie wymienionych wyżej prac i czynności niezbędnych w celu kompleksowego wykonania zamówienia wraz z wszystkimi odbiorami bez zastrzeżeń i przekazanie projektu w całości do użytkowania. 4. Przedmiotowe zadanie należy wykonać tak, aby spełniało swoją funkcję, zgodnie z SIWZ, w tym z zgodnie z decyzją pozwolenia budowlanego, dokumentacją projektową, przedmiarem robót i złożoną ofertą, zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z wskazanymi tam Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub innymi normami. 5. Wykonawca realizując zamówienie powinien zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie pod względem BHP miejsca wykonywania robót i funkcjonowanie obiektu szpitala oraz miejsce składowania materiałów i oznakowanie dróg na czas prowadzenia robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest przyjąć na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach i zagospodaruje na swoją odpowiedzialność i koszt odpady powstałe podczas realizacji zadania, co zastało wskazane powyżej. 7. Czynności związane z odbiorem zamówienia. Odbiory przedmiotu zamówienia przebiegać będą w sposób i na zasadach określonych specyfikacji technicznej i projekcie umowy. 8. Dodatkowe wymogi. wykonawca lub jego przedstawiciel przed złożeniem oferty winien dokonać szczegółowych oględzin miejsca planowanych robót i złożyć stosowne oświadczenie. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych, wariantowych i alternatywnych. 11. Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 12. Zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów przez podwykonawców z dalszym podwykonawcom. 13. W związku z faktem, że zamówienie współfinansowane jest przez PFRON i stawiane przez niego wymagania, zamówienia zostanie rozliczone po zakończeniu jego realizacji w terminie płatności do 30 dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcę do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z niezbędnymi załącznikami a w szczególności, kosztorysem powykonawczym i zestawieniem rzeczowo finansowym wykonanego zakresu robót, protokołów odbiorów organów PIS, PIP, PSP, UDT z pozytywnym wynikiem odbioru, pozostałych protokołów sprawdzeń i pomiarów w tym pomiarów powykonawczych geodezyjnych, protokołu końcowego odbioru zadania wraz z załącznikami podpisane przez inspektorów nadzoru i zamawiającego. Płatność nastąpi w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury wraz z wymaganymi dokumentami wymienionymi wyżej wraz niezbędnymi do wystąpienia o pozwolenia na użytkowanie. W przypadku stwierdzenia w dokumentacji wykonawcy błędów i braków uniemożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie zamawiający wstrzyma płatność do czasu naprawy błędów i uzupełnienia braków formalnych w dokumentacji powykonawczej. 14. wykonawca zobowiązany jest do złożenia kompletnej oferty uwzględniającej wykonanie całego zadania kompleksowo wraz z wszystkimi odbiorami i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 15. Zamawiający upoważni wykonawcę do występowania w imieniu zamawiającego do organów PIS, PIP, PSP i UDT w sprawach wykonania odbiorów przez te organa. 16. Złożenie oferty niezgodnej z treścią SIWZ spowoduje jej odrzucenie. Miejsce i termin realizacji zamówienia. 1. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30.06.2012 r. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności. 2. Miejsce realizacji zamówienia: Budynek Szpitala w Prudniku 48-200 Prudnik ul. Piastowska 64, 3. Sposób realizacji zamówienia: zgodnie z złożoną ofertą, SIWZ, przedmiarami robót, projektem architektoniczno budowlanym i pozwoleniem budowlanym, STWiORB, dokonaną wizją lokalną i obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną pod nadzorem inspektorów nadzoru budowlanego. Warunki uczestnictwa w przetargu. 1. W postępowaniu, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, b. posiadania wiedzy i doświadczenia, c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d. sytuacji ekonomicznej i finansowej, e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych f. oceniane według sposobu dokonania oceny spełniania warunków opisanego w pkt. 2. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki udziału Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków udziału skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzić spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 7. Doświadczenie zawodowe: -udokumentowanie wykonania zadań za okres ostatnich pięciu lat licząc do dnia złożenia oferty w niniejszym postępowaniu, posiadane doświadczenie w dostawie i montażu dźwigów, lub platform dla osób niepełnosprawnych, wykonywaniu prac ogólnobudowlanych, elektrycznych, instalacyjnych wodkan. i co oraz konserwacji urządzeń dźwigowych. wykonywane dla co najmniej dwóch Zamawiających w budynkach użyteczności publicznej, o łącznej wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł. Zamawiający sprawdzi spełnienie powyższego warunku, na podstawie analizy przedłożonych wraz z ofertą dokumentów tj. Wykazu wykonanych robót budowlanych - doświadczenie zawodowe oraz potwierdzeń, że wyszczególnione w wykazie robót zostały należycie wykonane. -wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykonania prac budowlanych i montażu dźwigu przystosowanego dla osób niepełnosprawnych, tzn. musi wykazać, że dysponuje osobą posiadającą wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektura i konstrukcje, o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt 2, zgodnie z przepisem art. 12 ust. 2 Prawa budowlanego, a także osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do wykonywania prac zawartych w przedmiocie zamówienia w szczególności w specjalności instalacje wod.-kan. oraz instalacje elektryczne. Zamawiający sprawdzi czy wykonawca zamierza powierzyć kierowanie robotami osobie, która posiada stosowne uprawnienia oraz pozostałe osoby wykonujące prace posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania prac w danej specjalności. Podstawą oceny spełnienia niniejszego warunku będzie Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać, uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, która obejmie funkcję kierownika budowy. 8. Zadeklarowanie wykonania przedmiotu zamówienia w okresie nie dłuższym niż do 30.06.2012 r. 9. Udzielenie na wykonane roboty budowlane, elektryczne, instalacyjne i urządzenia w tym zamontowanego dźwigu min. 36-miesięcznej gwarancji. 10. Oferent musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie dokumentów złożonych przez oferenta w ofercie na zasadzie spełnia/ nie spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca winien złożyć (na załączniku Nr II do SIWZ) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, oraz dokumenty, o których mowa poniżej, tj.: Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP -Wykonawca musi wykazać, że nie zalega z opłacaniem podatków, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. -Wykonawca musi wykazać, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub uzyskał potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. -Musi wykazać, ze nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie określonym w art. 24 pkt. 4-9 ustawy Pzp -Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie -Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (Za dostawy odpowiadające wartością robót stanowiących przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna takie roboty budowlane, których łączna wartość (netto) wyniosła nie mniej niż 400 000,00 zł; za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką, podczas realizacji której dostarczono i zamontowano co najmniej łącznie 2 platformy dla osób niepełnosprawnych lub 2 dźwigi osobowe w budynkach użyteczności publicznej przystosowane dla osób niepełnosprawnych) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr IX Wykonawca winien dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, oraz wykazać, że osoby te dysponują odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia, a także przedstawić zakres wykonywanych przez nie czynności - zał. III, (w dokumencie tym wykonawca zobowiązany jest przedstawić informacje dotyczące kluczowego personelu, planowanego do zatrudnienia przy realizacji zamówienia - co najmniej informacje dotyczące kierownika budowy, oraz osobach posiadających uprawnienia do wykonywania instalacji elektrycznych) -osoba, która obejmie funkcję kierownika budowy przy montażu platformy dla osób niepełnosprawnych musi posiadać uprawnienia budowlane wraz z aktualnym, co najmniej na dzień składania ofert, zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z oświadczeniem o przejęciu obowiązków kierownika budowy - zał. Nr III, -Jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należącymi do innych podmiotów musi przedstawić zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. d) Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 400000 zł lub posiadać gwarancje bankowe na kwotę 400000 zł lub posiadać na swoim koncie kwoty min 400000 zł. 11. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszych SIWZ jako wyłącznej odstawy przetargu. 12. Od uczestników oczekuje się starannego zapoznania z dostarczoną Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania prac, a także zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 13. Oferent ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.22.12.30 - Szyby 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Zamawiający przed podpisaniem umowy wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (zwane dalej zabezpieczeniem) w wysokości 5% kwoty brutto oferowanej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wielkość zabezpieczenia zaokrąglona zostanie z dokładnością do 10 złotych w dół w formie określonej w art. 148 pkt 1. Ustawy Prawo zamówień publicznych. -Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, a także pokrycia roszczeń z tytułu gwarancji jakości. -Zamawiający określa, że 30% zabezpieczenia pozostawiona zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady i gwarancji jakości. -Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: nr 69 8905 0000 3000 0021 0887 001 w Banku Spółdzielczym w Prudniku. -Wybrany w przetargu wykonawca, zobowiązany jest wnieść lub wpłacić zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy (zabezpieczenie wpłacone w gotówce musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed podpisaniem umowy). -Zabezpieczenie wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać poniższe warunki; -Gwarancja lub poręczenie musi zawierać następującą klauzulę (lub podobną) - Gwarant (Poręczyciel) nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązuje się wypłacić beneficjantowi (zamawiającemu) gwarantowaną kwotę na pierwsze pisemne żądanie wzywające do wypłaty, zawierające oświadczenie, że żądana kwota jest należna Zamawiającemu, -Gwarancja lub poręczenie może zawierać tylko i wyłącznie warunki formalne (techniczne) dotyczące sposobu realizacji zobowiązania, -Termin ważności gwarancji lub poręczenia musi uwzględniać termin zakończenia zadania i terminy związane z czynnościami odbioru przedmiotu zamówienia określone w projekcie umowy oraz terminy, o których mowa w art. 151 ustawy PZP.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Wykonawca musi wykazać, że nie zalega z opłacaniem podatków, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. -Wykonawca musi wykazać, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub uzyskał potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. -Musi wykazać, ze nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie określonym w art. 24 pkt. 4-9 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (Za dostawy odpowiadające wartością robót stanowiących przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna takie roboty budowlane, których łączna wartość (netto) wyniosła nie mniej niż 400 000,00 zł; za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką, podczas realizacji której dostarczono i zamontowano co najmniej łącznie 2 platformy dla osób niepełnosprawnych lub 2 dźwigi osobowe w budynkach użyteczności publicznej przystosowane dla osób niepełnosprawnych) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr IX
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, oraz wykazać, że osoby te dysponują odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia, a także przedstawić zakres wykonywanych przez nie czynności - zał. III, (w dokumencie tym wykonawca zobowiązany jest przedstawić informacje dotyczące kluczowego personelu, planowanego do zatrudnienia przy realizacji zamówienia - co najmniej informacje dotyczące kierownika budowy, oraz osobach posiadających uprawnienia do wykonywania instalacji elektrycznych) -osoba, która obejmie funkcję kierownika budowy przy budowie windy przyściennej oraz kierownicy robót muszą posiadać uprawnienia budowlane wraz z aktualnym, co najmniej na dzień składania ofert, zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z oświadczeniem o przejęciu obowiązków kierownika budowy - zał. Nr III, -Jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należącymi do innych podmiotów musi przedstawić zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 400000 zł lub posiadać gwarancje bankowe na kwotę 400000 zł lub posiadać na swoim koncie kwoty min 400000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty - załącznik nr 1 Kosztorys ofertowy - załącznik A Zakres rzeczowo finansowy projektu - załącznik B Oświadczenie oferenta załącznik II Wykaz osób i podmiotów jakimi będzie dysponować wykonawca załącznik III, Karta gwarancyjna, Wykaz podwykonawców Oświadczenie kierownika budowy, Uprawnienia budowlane kierownika budowy i kierowników robót Dokument potwierdzający przynależność kierownika budowy i kierowników robót do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa Pełnomocnictwo załącznik nr VIII, Doświadczenie zawodowe - załącznik IX Jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należącymi do innych podmiotów musi przedstawić zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca winien przedłożyć dokument, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min 400000 zł lub posiadać gwarancje bankowe na kwotę 400000 zł lub przedstawić dokument, że posiada na swoim koncie min 400000 zł
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. w Prudniku
48-200 Prudnik, ul. Szpitalna 14,
Dział Techniczno-Gospodarczy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. w Prudniku 48-200 Prudnik, ul. Szpitalna 14, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu pn Likwidacja barier architektonicznych szpitala w zakresie poruszania się osób niepełnosprawnych - budowa windy przyściennej wraz z automatycznymi drzwiami rozsuwanymi na poszczególnych kondygnacjach segmentu C budynku szpitala w ramach programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze B współfinansowanego ze środków PFRON.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
- "Zakup i dostawa stabilizatora gruntu na potrzeby Nadleśnictwa Prudnik"
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Prace remontowo budowlane w budynku byłej synagogi w Józefowie
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Modernizacja infrastruktury POZ w Serokomli w celu poprawy dostępu do świadczeń
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.