Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-15
Międzychód: Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw oraz dostawa wyposażenia pomieszczeń biblioteki w ramach zadania: Budowa budynku Wiejskiej Biblioteki Publicznej pełniącej funkcję centrum kulturalnego w środowisku wiejskim w m. Bielsko gmina Międzychód.
Numer ogłoszenia: 289627 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna im. J. D. Janockiego w Międzychodzie , plac Kościuszki 9, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 95 748 24 37, faks 95 748 26 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka-miedzychod.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw oraz dostawa wyposażenia pomieszczeń biblioteki w ramach zadania: Budowa budynku Wiejskiej Biblioteki Publicznej pełniącej funkcję centrum kulturalnego w środowisku wiejskim w m. Bielsko gmina Międzychód..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw oraz dostawa wyposażenia pomieszczeń biblioteki w ramach: Budowa budynku Wiejskiej Biblioteki Publicznej pełniącej funkcję centrum kulturalnego w środowisku wiejskim w m. Bielsko gmina Międzychód. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i podzielił zamówienie na dwie odrębne części: a) Część A - Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw Zakres rzeczowy Część A - Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw obejmuje m.in. - dostawę i montaż zestawu zabawowego dla dzieci od 7 do 12 lat - 1 kpl, wg załącznika nr 6 do SIWZ - dostawa i montaż huśtawki wahadłowej dla dzieci 3- 6 lat - 1 szt, wg. załącznika nr 6 do SIWZ - dostawa i montaż huśtawki ważka L = 1,2m - 1 szt, wg. załącznika nr 6 do SIWZ - dostawa i montaż huśtawki na sprężynie kiwak-konik - 1 szt, wg. załącznika nr 6 do SIWZ. - dostawa i montaż huśtawki wahadłowej dla dzieci pow.6 lat, podwójna - 1 szt, wg załą. nr6do SIWZ - dostawa i montaż ławki żeliwnej z oparciem - 2 szt, wg. załącznika nr 6 do SIWZ - dostawa i montaż kosza na śmieci - 1 szt, wg załącznika nr 6 do SIWZ - dostawa i montaż altanki z ławostołem - 1 kpl, wg. załącznika nr 6 do SIWZ - dostawa i montaż stołu do ping-ponga - 1 kpl, wg. załącznika nr 6 do SIWZ - dostawa i montaż regulaminu placu zabaw - 1 szt. b) Część B - Dostawa wyposażenia pomieszczeń biblioteki Zakres rzeczowy Części B - Dostawa wyposażenia pomieszczeń biblioteki obejmuje m.in. - dostawa i montaż stanowisk komputerowych z wyposażeniem minimalne wymagania komputera: procesor typ. 2 rdzeniowy S-AM2, płyta główna S-M2, DDR2, PCI-Ex, VGA, karta sieciowa, karta muzyczna, pamięć RAM DDR2 2048 MB, dysk twardy 160 CB SATA II, nagrywarka DVD - 22x DVDRW SATA, obudowa MIDI-TOWER 400W, klawiatura USB Multi Tmedia, mysz USB - LASEROW, panel LCD 19 PANORAMA, program I MICROSOFT Widows VISTA Home Premium PL, listwa zaciskowa 5 gniazd, 1,8 m czarna.- kpl: 4. - stolik do czytelni o wym. 80x80cm kolor blatów buk lub olcha - 10 szt - krzesła świetlicowe drewniane - 40 szt - krzesło do stanowiska komputerowego i bibliotekarza - 5 szt - stolik pod komputer - 4 szt, - biurko - stanowisko bibliotekarza - 1 szt - szafka kuchenna stojąca narożna biała - 2 szt - szafka kuchenna stojąca szer. 60 cm biała - 2 szt - szafka kuchenna stojąca szer. 30 cm biała - 3 szt - szafka zlewozmywakowa szer. 80 cm biała - 2 szt - szafka stojąca szer. 60 cm na odzież - 1 szt - stolik kuchenny 60x60 - 1szt - taborety kuchenne - 2 szt - kuchenka gazowa 4 palnikowa z piekarnikiem - 1 szt - lodówka poj. Min 110 l, zamrażalnik min 17 l, klasy energet. min A, wys. 85cm - 1 szt Szczegółowy zakres dostawy z montażem określa kosztorys ślepy ofertowy , opis techniczny urządzeń, specyfikacja techniczna, stanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia , Plac zabaw ma odpowiadać wymaganiom norm bezpieczeństwa, a urządzenia i zestawy zabawowe mają posiadać certyfikat B lub TUV potwierdzające spełnianie norm EN 1176 -1: 2008 Certyfikaty bezpieczeństwa B lub TUV muszą być dołączone do oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.53.52.00-2, 39.00.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Do części A zamówienia należy dołączyć certyfikaty bezpieczeństwa B lub TÜV potwierdzające spełnianie norm EN 1176 -1: 2008 dla poszczególnych urządzeń i zestawów zabawowych. Certyfikaty bezpieczeństwa B lub TUV muszą być dołączone do oferty.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) dla części A wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony kosztorys ślepy, który po wypełnieniu przez Wykonawcę stanowić będzie kosztorys ofertowy wg. wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp. wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, certyfikaty bezpieczeństwa Blub TÜV potwierdzające spełnianie norm EN 1176 -1: 2008 dla poszczególnych urządzeń i zestawów zabawowych. Certyfikaty bezpieczeństwa B lub TUV muszą być dołączone do oferty. Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) dla części B wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony kosztorys ślepy, który po wypełnieniu przez Wykonawcę stanowić będzie kosztorys ofertowy wg. wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp. wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie dokonanego wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w Rozdz. XVI SIWZ z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka-miedzychod.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej można uzyskać pod adresem zamawiającego podany w pkt.1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. Biblioteka Publiczna im. Jana Daniela Janockiego w Międzychodzie, Plac Kościuszki 9, 64-400 Międzychód - Gabinet Dyrektora na parterze...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w ramach zadania: Budowa budynku Wiejskiej Biblioteki Publicznej pełniącej funkcję centrum kulturalnego w środowisku wiejskim w m. Bielsko gmina Międzychód...
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy Część A - Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw obejmuje m.in. - dostawę i montaż zestawu zabawowego dla dzieci od 7 do 12 lat - 1 kpl, wg załącznika nr 6 do SIWZ - dostawa i montaż huśtawki wahadłowej dla dzieci 3- 6 lat - 1 szt, wg. załącznika nr 6 do SIWZ - dostawa i montaż huśtawki ważka L = 1,2m - 1 szt, wg. załącznika nr 6 do SIWZ - dostawa i montaż huśtawki na sprężynie kiwak-konik - 1 szt, wg. załącznika nr 6 do SIWZ. - dostawa i montaż huśtawki wahadłowej dla dzieci pow.6 lat, podwójna - 1 szt, wg załą. nr6do SIWZ - dostawa i montaż ławki żeliwnej z oparciem - 2 szt, wg. załącznika nr 6 do SIWZ - dostawa i montaż kosza na śmieci - 1 szt, wg załącznika nr 6 do SIWZ - dostawa i montaż altanki z ławostołem - 1 kpl, wg. załącznika nr 6 do SIWZ - dostawa i montaż stołu do ping-ponga - 1 kpl, wg. załącznika nr 6 do SIWZ - dostawa i montaż regulaminu placu zabaw - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.53.52.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia pomieszczeń biblioteki w ramach zadania: Budowa budynku Wiejskiej Biblioteki Publicznej pełniącej funkcję centrum kulturalnego w środowisku wiejskim w m. Bielsko gmina Międzychód..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy Części B - Dostawa wyposażenia pomieszczeń biblioteki obejmuje m.in. - dostawa i montaż stanowisk komputerowych z wyposażeniem minimalne wymagania komputera: procesor typ. 2 rdzeniowy S-AM2, płyta główna S-M2, DDR2, PCI-Ex, VGA, karta sieciowa, karta muzyczna, pamięć RAM DDR2 2048 MB, dysk twardy 160 CB SATA II, nagrywarka DVD - 22x DVDRW SATA, obudowa MIDI-TOWER 400W, klawiatura USB Multi Tmedia, mysz USB - LASEROW, panel LCD 19 PANORAMA, program I MICROSOFT Widows VISTA Home Premium PL, listwa zaciskowa 5 gniazd, 1,8 m czarna.- kpl: 4. - stolik do czytelni o wym. 80x80cm kolor blatów buk lub olcha - 10 szt - krzesła świetlicowe drewniane - 40 szt - krzesło do stanowiska komputerowego i bibliotekarza - 5 szt - stolik pod komputer - 4 szt, - biurko - stanowisko bibliotekarza - 1 szt - szafka kuchenna stojąca narożna biała - 2 szt - szafka kuchenna stojąca szer. 60 cm biała - 2 szt - szafka kuchenna stojąca szer. 30 cm biała - 3 szt - szafka zlewozmywakowa szer. 80 cm biała - 2 szt - szafka stojąca szer. 60 cm na odzież - 1 szt - stolik kuchenny 60x60 - 1szt - taborety kuchenne - 2 szt - kuchenka gazowa 4 palnikowa z piekarnikiem - 1 szt - lodówka poj. Min 110 l, zamrażalnik min 17 l, klasy energet. min A, wys. 85cm - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH postępowanie powtórzone
- Przebudowa i rozbudowa ul. Strzeleckiej w Międzychodzie - ETAP I
więcej: przetargi w Międzychodzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli medycznych i socjalnych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa i montaż mebli w ramach projektu NR LT-PL00277 "Zaangażowanie społeczności w regionie przygranicznym Litwy i Polski na rzecz dobrostanu środowiska i wzmocnienia zrównoważonej współpracy"
- Zakup i dostawa mebli
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.