Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-15
Warszawa: Usługa mająca na celu regenerację -naprawę części zamiennych, zespołów i podzespołów do pojazdów samochodowych Służby Czołgowo- Samochodowej
Numer ogłoszenia: 289703 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3090 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6815337, faks 022 6815093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.9rbm.rembertow.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA - PODSEKTOR RZĄDOWY / JEDNOSTKA WOJSKOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa mająca na celu regenerację -naprawę części zamiennych, zespołów i podzespołów do pojazdów samochodowych Służby Czołgowo- Samochodowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa mająca na celu regenerację -naprawę części zamiennych, zespołów i podzespołów do pojazdów samochodowych Służby Czołgowo- Samochodowej Lp. Nazwa Kod CPV J.M. Ilość Zadanie nr 1 części zamienne do pojazdu marki tarpan/ HONKER silnik ANDORIA 1 TURBOSPRĘŻARKA 50116000-1 szt. 1 2 MOST PRZEDNI KPL. 50116000-1 szt. 1 3 ROZRUSZNIK 12V/2,5KW SILNIK TARPAN 50116000-1 szt. 5 zadanie nr 2 części zamienne do pojazdu marki STAR 200/266 1 SILNIK S359M 50116000-1 szt. 2 2 SILNIK S359 50116000-1 szt. 3 3 POMPA WTRYSKOWA KPL. 50116000-1 szt. 6 4 POMPA WTRYSKOWA KPL. 50116000-1 szt. 3 5 POMPA WTRYSKOWA KPL. 50116000-1 szt. 2 6 SPRĘŻARKA 50116000-1 szt. 7 7 PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA ZE WSPOMAGANIEM KPL. 50116000-1 szt. 7 8 PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA ZE WSPOMAGANIEM /TYPU ZIŁ/ 50116000-1 szt. 1 9 SKRZYNIA ROZDZIELCZA 50116000-1 szt. 1 10 SKRZYNIA ROZDZIELCZA 50116000-1 szt. 1 11 DWUOBWODOWA POMPA HAMULCÓW HYDRAULICZNYCH KPL. 50116000-1 szt. 30 12 POMPA SPRZĘGŁA 50116000-1 szt. 20 13 POMPA WSPOMAGANIA ZF. 50116000-1 szt. 5 14 DWUOBWODOWY MECHANIZM WSPOMAGANIA 50116000-1 szt. 20 15 DWUOBWODOWY MECHANIZM WSPOMAGANIA 50116000-1 szt. 9 16 ROZRUSZNIK 10C KPL. 50116000-1 szt. 4 17 ROZRUSZNIK R10CW KPL. 50116000-1 szt. 10 18 DRĄŻEK REAKCYJNY 50116000-1 szt. 50 zadanie nr 3 części zamienne do pojazdu marki LUBLIN silnik ANDORIA 1 SKRZYNIA BIEGÓW KPL. TYPU KIA 50116000-1 szt. 1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) usługę, odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje. Wartość każdej (pojedynczej) usługi winna być nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 6 000,00 zł; na zadanie 2 - 140 000,00 zł; na zadanie 3 - 3 000,00 zł.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż łącznie 149 000,00 zł w tym: na zadanie 1 - 6 000,00 zł; na zadanie 2 - 140 000,00 zł; na zadanie 3 - 3 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.szczegółowe oświadczenie o: - należytym wykonaniu minimum 1 (jednej) usługi, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością (wskazaną przez Zamawiającego w Rozdziale V ppkt. 1.1 SIWZ) usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia; - posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż wskazanej przez Zamawiającego w Rozdziale V ppkt 1.2 SIWZ. Wzór szczegółowego oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1. terminu zawarcia umowy; 2. okresu świadczenia - a tym samym ilości przewidzianych w ofercie (adekwatnym do planowanego terminu w przypadkach świadczeń okresowych); 3. zmiany miejsca świadczenia;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.9rbm.rembertow.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać:
- w siedzibie zamawiającego budynek nr 1 pokój nr. 2;
- pocztą na pisemny wniosek wykonawcy..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2010 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie (kancelarii ogólnej) Zamawiającego - budynek nr 3, pokój nr 8, lub przesłać na adres Zamawiającego: Warszawa ul. Marsa 110.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: części zamienne do pojazdu marki tarpan/ HONKER silnik ANDORIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: części zamienne do pojazdu marki tarpan/ HONKER silnik ANDORIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: części zamienne do pojazdu marki STAR 200/266.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: części zamienne do pojazdu marki STAR 200/266.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: części zamienne do pojazdu marki LUBLIN silnik ANDORIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: części zamienne do pojazdu marki LUBLIN silnik ANDORIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Badania akustyczne po przebudowie drogi polegające na pomiarach akustycznych metodą "in situ" oraz metodami obliczeniowymi na wybranych inwestycjach. - nr postępowania 228/24
- Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego dla osób korzystających z pływalni Centrum Sportu Wilanów m.st. Warszawy przy ul. Gubinowskiej 28/30 i ul. Wiertniczej 26a.
- Wykonanie rocznych i 5- letnich okresowych kontroli wskazanych obiektów budowlanych Skarbu Państwa OR AMW w Bydgoszczy
- Badania i ocena potencjału turystycznego województwa mazowieckiego
- Stanowisko mikroskopowe do zaawansowanej analizy obrazu
- Zakup serwerów do systemu wirtualizacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa w zakresie napraw poszczególnych części pojazdów służbowych Policji woj. świętokrzyskiego - Naprawa klimatyzacji samochodowej
- Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów eksploatacyjnych i napraw pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.